Offe, Daten?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:42 schreef m-niki het volgende:
alsof je echt wat om die tussenstand geeft als je in de trein zit tijdens een EK/WK en Nederland speelt...
Ik zat al te denken wat je mooi kon doen tijdens die wedstrijden... naar de bioscoop wellicht of skeeleren op straat
(ja..of werken... ben gelukkig wel klaar nu...eindelijk weekend!!)
ow ja! (stom om te vergeten)quote:
vreemd trouwens, want met carnaval zijn er altijd een stuk of wat cafés die op een bord bij de ingang hebben staan: wij doen niet aan carnaval!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:00 schreef m-niki het volgende:
[..]
(alhoewel...er is geen enkel café waar je voetballoos een pilsje kunt vatten)
mmmm in de stad weet ik er wel een paar waar geen voetbal te zien is, dus dat valt wel mee. Er zijn altijd nog 8 miljoen mensen die niet kijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:01 schreef m-niki het volgende:
[..]
vreemd trouwens, want met carnaval zijn er altijd een stuk of wat cafés die op een bord bij de ingang hebben staan: wij doen niet aan carnaval!
of zou 'wij doen niet aan voetbal' echt te slecht zijn voor de omzet???
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mmmm in de stad weet ik er wel een paar waar geen voetbal te zien is, dus dat valt wel mee. Er zijn altijd nog 8 miljoen mensen die niet kijken.
Teganmeisje.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:16 schreef Tegan het volgende:
tvp
Hij wil wel of doet alsofquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb je hele story niet meegekregen, maar waarom is ie niet je vriendje danOf is ie echt homo
Ooooooh wát een schraper zeg.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:00 schreef kwaakvaak het volgende:
bah... ex'enZojuist na weekje of wat SMS gehad of ik haar wil bellen (woont in het buitenland is goedkoper vanuit hier te bellen). Maar ik vermoed zomaar precies dat ik weet waar het gesprek op uit gaat draaien. Zij gaat vertellen hoe ontzettend gelukkig ze is met haar nieuwe aanstaande man.. En weet je, eigenlijk wil ik dat helemaal niet weten. Aan de andere kant wil ik haar wel graag weer even spreken, want ik mis haar best wel.
Iets zegt me dat het slimmer is om het gewoon stug te negeren, en dan houdt het vanzelf wel een keertje op hopelijk...
Daar ben ik het roerend mee eens.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:07 schreef Q. het volgende:
Vermakelijk, datingsites, maar volgens mij is de kans op succes niet heel erg groot.
Verhuis dan naar Qatar ofzo.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:10 schreef m-niki het volgende:
[..]
![]()
behoor ik tot een groep van 8 miljoen mensen?
shit...weer geen etnische minderheid
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Teganmeisje.
Ben jij net zo blij als mij met de 4-1?
verkapte tvp
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ooooooh wát een schraper zeg.Alsof ze, als ze je écht graag wilde spreken zich druk zou maken over die paar euro´s.
Triestig klinkt dit joh, gewoon negeren. Bellen = toegeven en zij denkt dan dat je nog een mooi plan B bent als ze met haar huidige "echtgenoot" uitgeneukt is.
Jezus, waarom ga je niet gewoon vanavond, om te zien wat er nou speelt bij haar...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:27 schreef Crazy-M het volgende:
Nederland
hmmm een groep vrienden, melige bui, en een meid die verliefd is (volgens ons) is niet goed
ff verhaaltje over hoe vanavond wel is iets kan gaan gebeuren
Gister na de wedstrijd ben ik met een paar vrienden naar buiten gegaan de straat op, lekker ff ontladen
Was ook een meisje op straat die we al langer kennen en ook tot onze vrienden groep hoort, maar omdat ze zelf pas net terug was van vakantie was ze niet komen kijken. Dus wij zo van: zullen we dadelijk naar de stad gaan? Ze zij gelijk jah, dus wij nog even naar binnen en ik zo: we smsen wel als we nog gaan, (want andere vriendin waar ik op bezoek was, die wist nog niet of ze kon, had last van de rug)
Dus ik zo gestuurd: Hey schatmisschien gaan we niet meer.
Dat hey schat stuur ik wel vaker naar meiden en iedereen die weet dat ik dat als grap bedoel. Alleen ze ging er serieus op inDus wij hadden gelijk al zoiets van: wtf, is ze verliefd ofzo ? Dus jah ik weer even iets teruggestuurd dat het nog niet zeker was dat we gingen en de reden. Dus wij nogal melig zo van: dikke zoen teruggestuurd. Nu is het zo dat ze vanavond die zoen wil hebben van mij
Mar goed, ik vind haar wel leuk, maar verder niks ....
Dus ik stuurde gister nog terug van: Wil je het vanwege de sms of is er meer? Krijg je terug: Ja dat zien we wel
Denk dat ik maar ziek ben vanavond
Ik dacht dat je je had afgemeld? Maar leuk dat je er toch nog bentquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Teganmeisje.
Ben jij net zo blij als mij met de 4-1?
verkapte tvp
"You can check out any time you want but you can never leave"quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je had afgemeld? Maar leuk dat je er toch nog bent.
Ik geef je maximaal een week en dan ben je weer back in the game! Ook een klassieker die ik altijd gebruik, "Als het bij deze niet lukt dan hoeft het voor mij niet meer met liefde."quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:14 schreef Q. het volgende:
Zo, <haar> telefoonnummer uit mn telefoon gegooid zodat ik geen domme dingen meer kan geen SMSen. Ook al haar SMSjes weggepleurd. Stomme vrouwen!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:40 schreef Q. het volgende:
[..]
"You can check out any time you want but you can never leave"
Ik ben alweer druk bezig met mijn gedachten iig te verzetten en dit stomme kutwijf te vergeten.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:33 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik geef je maximaal een week en dan ben je weer back in the game! Ook een klassieker die ik altijd gebruik, "Als het bij deze niet lukt dan hoeft het voor mij niet meer met liefde."
Ik heb volgens mij iemand een unieke/perfecte date beloofd, dat wordt ijverig zoeken naar iets leuks om te doen.
ik heb ooit een date gehad waarbij we na een standaard avondje café en biertjes ergens midden in de stad een bouwplaats beklommen hebben (er stond een achtergebleven ladderquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:33 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik geef je maximaal een week en dan ben je weer back in the game! Ook een klassieker die ik altijd gebruik, "Als het bij deze niet lukt dan hoeft het voor mij niet meer met liefde."
Ik heb volgens mij iemand een unieke/perfecte date beloofd, dat wordt ijverig zoeken naar iets leuks om te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |