Newbiequote:Op donderdag 12 juni 2008 16:36 schreef Liquidootje het volgende:
(tenminste als je zo heet natuurlijk)
Herkenbaar! Maar goed dat je hebt afgezegdquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:40 schreef m-niki het volgende:
zo...
ik heb afgebeld
en hij snapte het wel
(ik moet echt wat duidelijker zijn de komende tijd, niet zomaar met mensen afspreken terwijl ik ze eigenlijk niet zo heel interessant vindt..als er dan iets raars gebeurt is het helemaal kut, zoals nu en moet ik op het laatste moment afzeggen en dat is altijd best een bitcherige actie om te doen)
Ik was net 5 minuten wakker en had een onwijze kater na een uit de hand gelopen pokeravond die tot 8:30 duurde... Kreeg ik van vriendinnen juist de reactie dat het zo'n leuke foto wasquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:13 schreef MNR het volgende:
En Kasta, je kapsel lijkt een beetje op die van the King
Mwehehehequote:Op donderdag 12 juni 2008 19:40 schreef m-niki het volgende:
ik moet echt wat duidelijker zijn de komende tijd, niet zomaar met mensen afspreken
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik was net 5 minuten wakker en had een onwijze kater na een uit de hand gelopen pokeravond die tot 8:30 duurde... Kreeg ik van vriendinnen juist de reactie dat het zo'n leuke foto was.
Die is er nooit geweestquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vind het zo lief dat jij jezelf helemaal gaat verantwoorden voor een foto![]()
Waar is de stoere Kasta gebleven die zich 0,0 aantrekt wat iemand zegt over jou?
Hehehe, het is ook geen kritiekquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik was net 5 minuten wakker en had een onwijze kater na een uit de hand gelopen pokeravond die tot 8:30 duurde... Kreeg ik van vriendinnen juist de reactie dat het zo'n leuke foto was.
Euuuuh, nee hoor.... Hoe lang is het in godsnaam geleden dat wij elkaar gezien hebbenquote:
I know, maar het vage is juist dat ik het zo'n kansloze foto vind en anderen hem juist wel leuk vindenquote:
jaartje of 3 denk ik... Aan mijn geheugen mankeert nietsquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuuuh, nee hoor.... Hoe lang is het in godsnaam geleden dat wij elkaar gezien hebben.
Zoveel ben ik sindsdien toch niet veranderd?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
jaartje of 3 denk ik... Aan mijn geheugen mankeert niets
.
Dat weet ik niet waar hem dat in zit, zou je aan hen kunnen vragen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
I know, maar het vage is juist dat ik het zo'n kansloze foto vind en anderen hem juist wel leuk vinden.
Huh? Wat is er toen gebeurd dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ohnee, geen herhaling van 3 jaar geleden, ik pas
quote:
??? je meld je nu alweer aan? Wat is er gebeurd!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:49 schreef Q. het volgende:
Oh, ik was te vroeg. Godverdomme, kankervrouwen..
.
.
.
Welkom terugquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:49 schreef Q. het volgende:
.
.
.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:49 schreef Q. het volgende:
.
.
.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:44 schreef Tegan het volgende:
Owja, ik ben geslaagd. Ga nu mijn punten halen @ school
.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:44 schreef Tegan het volgende:
Owja, ik ben geslaagd. Ga nu mijn punten halen @ school
.
Wat een kutverhaal, en dat van Q ookquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Q
Bij nadere inspectie in de de douche zijn er ook wat vitale organen geraakt![]()
Zeg maar dag tegen de eerste keer goede seks
!
en daarna ontpop ik me - uiteraard - tot een gestoord wijf zoals je ze kent..quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Weet ik toch; jij wilt immers je penne nog.
Gezien mijn referentiekader moet je daar nog behoorlijk wat energie insteken danquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:21 schreef m-niki het volgende:
en daarna ontpop ik me - uiteraard - tot een gestoord wijf zoals je ze kent..![]()
Alle vrouwen zijn onzekere kuthoeren en moeten dood.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:55 schreef m-niki het volgende:
[..]
??? je meld je nu alweer aan? Wat is er gebeurd!!![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn onzekere kuthoeren en moeten dood..
oef ja!quote:
Daarvoor heeft men de Block-knop uitgevonden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:18 schreef m-niki het volgende:
[..]
oef ja!
en nee dat doe ik niet want de laatste fokker die ik op msn toevoegde bleef me na een klein uurtje niet echt reuze interessant kletsen de dagen erop maar aanspreken...alsof ik direct elke dag hele gesprekken met iemand wil voeren die ik niet ken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |