Ja, dat was dus niet enigszins herkenbaarquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
ik snapte hem op tijdquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hier stond net nog mijn kat
Nee over je schmink!
ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 12 juni 2008 12:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O wacht dat is niet de nieuwe foto
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:53 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, iemand moest er even naar kijken, want ik zat te twijfelen...
Ik word altijd een beetje zenuwachtig van foto's van mezelf
Ik vind die pup in je FB dan weer wel ernstig koelquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:53 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, iemand moest er even naar kijken, want ik zat te twijfelen...
Ik word altijd een beetje zenuwachtig van foto's van mezelf
kan dus geen kwaad, ik zou gewoon gaan, twee uur is te overzien en anders kun je op ieder moment gewoon opstaan toch?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:06 schreef m-niki het volgende:
(als ik ga dan is het op neutraal terrein en duur het hooguit twee uur..of zal ik dat gewoon uitzitten en kijken wat het wordt)
true,quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
kan dus geen kwaad, ik zou gewoon gaan, twee uur is te overzien en anders kun je op ieder moment gewoon opstaan toch?
Klinkt toch als een ietsje te hoog THC gehalte, verward okay dat kan, mischien stukje spanning erbij. Maar dat lacherige is bijna een give'a-way voor een blower.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:19 schreef m-niki het volgende:
[..]
true,
maar aan de andere kant ben ik ook bang hem aan het lijntje te houden... het was vriendschappelijk bedoeld, maar kweetnunie of ik wel vriendschappeljik wil worden met iemand die zo in de war is... (het was echt vreemd, toen ik vroeg of ie drugs had gebruikt, had ie zelf niet zo door dat ie zo vaag praatte..echt van de hak op de tak, vreemde associaties, en alles heel lacherig alsof ie zelf veel lol had...mind you, ik weet dat ie in het verleden echt paar keer goed in de war is geweest en dat is niet iets waar je grappen over maakt en dat verwacht ik van hem al zeker niet)
maar ach, waarom zou ik me zo druk maken erover... ik zie het wel...
het is alleen dat ik keimoe ben en gewoon zin heb om vanavond kansloos op de bank te gaan hangen...
hmm als het echt te opdringerig is kun je het afzeggen met dat je hem te opdringerig vindt en je verteld hem dan gewoon wat je van hem verwacht min of meer.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:06 schreef m-niki het volgende:
gaffedamme...ben moe/lui en moet nog twee-en-half uur werken
(en vanavond afgesproken met iemand die ik poos terug heb 'leren kennen' via RP, het is gewoon een friendly date - tenminste, voor mij 100% wel - maar hij begint nogal...stalkerig te worden hoe dichterbij die afspraak komt..en gisteren kwam ie op MSN en hij leek wel ernstig ernstig in de war..kon er geen touw aan vast knopen.. ik heb echt zo'n gutfeeling dat ik dit moet afzeggen - en dat zou dan de tweede keer worden)
klote dilemma's
(als ik ga dan is het op neutraal terrein en duur het hooguit twee uur..of zal ik dat gewoon uitzitten en kijken wat het wordt)
niet voor hem denken! zelf bedenken wat JIJ wil.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:19 schreef m-niki het volgende:
true,
maar aan de andere kant ben ik ook bang hem aan het lijntje te houden...
Je ziet het gewoon niet zitten met die vent. Dan ben je toch klaar?quote:maar ach, waarom zou ik me zo druk maken erover... ik zie het wel...
het is alleen dat ik keimoe ben en gewoon zin heb om vanavond kansloos op de bank te gaan hangen...
en hoe komt dat bij jou ?quote:
ik kan niet kiezenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en hoe komt dat bij jou ?
ware ook nog niet tegen gekomen ?
Echt altijd maar kritiek he. Altijd dat gezeur weer. Doe het beter of gewoon slikken. Ok.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind deze poll wat saai liquidootje
Ik vind dat je een aparte eigenbeeld hebt qua foto's die moeten schreeuwen "dit is Martin".quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, tijd voor een nieuwe avatar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |