Pot + homo, wie weet wordt dat nog wat..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef heksehiel het volgende:
Weet je waar ik nou zo van baal? Dat ik gewoon geen enkele vent aantrekkelijk vind en ik baal er nog meer van dat ik dat blijkbaar belangrijk vind. Soms zou ik gewoon willen dat ik blind was en dan zou ik tenminste voor de leuke vent gaan ipv verblind te raken door uiterlijk en met een egocentrische zak opgescheept zitten
Najaaaaaaaaaa...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef heksehiel het volgende:
Weet je waar ik nou zo van baal? Dat ik gewoon geen enkele vent aantrekkelijk vind
Nope, alleen tijdens de ruzies... Ik heb echter nooit ruziequote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kan ik dat leren tijdens het kroelen
Nee, weet zeker dat ik niet op vrouwen val, helaas...want daar lopen veel meer mooie exemplaren van rond. You lucky bastardsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:18 schreef Nexie het volgende:
[..]
Of misschien val je wel op vrouwen! Dat zou wat zijn![]()
Blijkbaar vind je wel sommige mannen aantrekkelijk, je baalt er alleen van dat je er toevallig een paar hebt getroffen die ook egocentrische zakken waren
Komt vanzelf wel een goede combinatie langs denk ik zo.
How are YOU doin' ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Er zijn wel aantrekkelijke mannen, ze zijn alleen bijzonder zeldzaam
Jokkebrok, ik kan met jou ruzie maken als de beste.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nope, alleen tijdens de ruzies... Ik heb echter nooit ruzie. Daar zijn immers emoties voor nodig...
Opeens wordt het feit dat iedereen denkt dat ik homo ben een compliment voor mijn heteroseksuele zelfquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dus ik geloof niet in de combi van én mooi én sociaal invoelend/vaardig etc.
Ja, of je komt uit op een homo
Provocéren kan ik als de beste, maar da's dan toch echt bewust...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jokkebrok, ik kan met jou ruzie maken als de beste.
Ik weiger je fobo te bekijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:26 schreef Nexie het volgende:
[..]
Opeens wordt het feit dat iedereen denkt dat ik homo ben een compliment voor mijn heteroseksuele zelf
Haha, is toch leeg!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik weiger je fobo te bekijkendit is niet moeilijk, dit is niet moeilijk....
![]()
...ben ik Q's psycholoog??? huh?? sinds wanneer dan...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
bedoel je niet: "we zijn sensatie-belust"?
Psychologen die psychologische truukjes toepassen...![]()
Q, ellendig voor je jongen. Je hebt helemaal gelijk. Kuthoeren zijn 't!
Ja met bloed en zo! En of het is dik en gezwollen of net onder dat ene vitale orgaan is een hapje er uit. Of het is allemaal een beetje verschovenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:25 schreef kwaakvaak het volgende:
PF, zoals het op fok de traditie, pics or it did not happenMaar serieus, beetje beschadigt of gewoon goed geraakt?
Hoe voel je je hierbijquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:35 schreef m-niki het volgende:
[..]
...ben ik Q's psycholoog??? huh?? sinds wanneer dan...
(dit zat er natuurlijk aan te komen..als je als kok in CUL post dan is het prima en blijf je gewoon 'mens'..als je als psycholoog in R&P post dan word je al snel aangezien voor 'de psycholoog'vind dat altijd een beetje kortzichtig
alsof een psycholoog in z'n vrije tijd geen rare dingen mag zeggen of heel erg fout mag zijn of niet door mag hebben wanneer er gegeit wordt
)
maar goed, misschien moet ik hier ook niet op reageren/happen
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef heksehiel het volgende:
Weet je waar ik nou zo van baal? Dat ik gewoon geen enkele vent aantrekkelijk vind en ik baal er nog meer van dat ik dat blijkbaar belangrijk vind.
Heb het vissen maar even opgegevenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus echt niet he!... Mischien gewoon eens in een andere vijver gaan vissen, want dit klinkt eerder dat je gewoon in circeltjes draait en op die manier gewoon telkens hetzelfde type tegen komt.
wat past deze opmerking goed bij je onderschrift!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Huh ik heb vannacht gecomputert
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb sinds een aantal jaren een nieuw spelletje... mensen met muurtjes opzoeken en dan kijken hoever ik kom... andere mensen noemen dit een vorm van automutilatie
*kuch*onzin*kuch* mischien het bewuste vissen wel, maar onbewust is volgens mij ieder mens dagelijks bezig met vissen.quote:
As did Iquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:58 schreef m-niki het volgende:
[..]
wat past deze opmerking goed bij je onderschrift!!
ok, ok, ok...ik heb mezelf gedwongen te stoppen met vissen, omdat 'het" dan naar je toe schijnt te komen...en ja ik kijk nog steeds bewust onbewust rondquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
*kuch*onzin*kuch* mischien het bewuste vissen wel, maar onbewust is volgens mij ieder mens dagelijks bezig met vissen.
dan werkt het niet ("zeggen ze")quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
ok, ok, ok...ik heb mezelf gedwongen te stoppen met vissen, omdat 'het" dan naar je toe schijnt te komen...en ja ik kijk nog steeds bewust onbewust rond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |