mewtew, ik sta 90% van de tijd nep=offlinequote:Op donderdag 12 juni 2008 22:26 schreef ShadyLane het volgende:
Ik zweer bij de 'appear offline'-knop. Of eenvoudigweg de 'signout'-optie.
hahahaquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:30 schreef Logician het volgende:
kut misschien niet zo handig om te vermelden eig.
hij staat hier ook als achtergrond ruis aan (als je die op Net5 bedoelde)quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:34 schreef mrbox het volgende:
pfff de laatste tijd veel romatische films op tv... Nog erger waarom kijk ik er naar![]()
![]()
Dan had je nog lang kunnen wachten, ik spreek mensen nooit aan via msn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:35 schreef m-niki het volgende:
(Kasta, ik kwam jou daar dus ook tegen!! Toen ik niet wist dat jij het was..eh...ja nou je snapt het wel)
Ja die ja, niet echt hoogwaardige kwaliteit... Hoewel Amanda Peet wel een mooie dame isquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:36 schreef m-niki het volgende:
[..]
hij staat hier ook als achtergrond ruis aan (als je die op Net5 bedoelde)
en deze Law&Order heb ik goddomme al vijf keer gezien! (het wordt duidelijk weer zomertijd)
Wel jammer als je een communicatie wilt die gelijkwaardig is, met die instellingquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan had je nog lang kunnen wachten, ik spreek mensen nooit aan via msn.
Als ze me willen spreken melden ze zich wel bij mij.
Die penalty in de allerlaatste minuutquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:40 schreef Logician het volgende:
voetbal is afgelopen -- wat een kutwedstrijd
Mwah, het is eigenlijk meer het uitgangspunt dat de meeste mensen en dan met name vrouwen het veelal maar irritant vinden, dat gehele msn gebeuren.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:43 schreef Logician het volgende:
[..]
Wel jammer als je een communicatie wilt die gelijkwaardig is, met die instelling
Tja, ik denk persoonlijk dat de scheidslijn tussen "contact onderhouden" en lastig vallen bij de meeste vrouwen nogal krap is.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:49 schreef Logician het volgende:
Klopt heb je helemaal gelijk in, maar het is wel leuk stiekem als een man contact zoekt, zonder het direct te overdrijven
Klopt, maar als iemand jou ook echt leuk vind, boeien die regels meestal nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, ik denk persoonlijk dat de scheidslijn tussen "contact onderhouden" en lastig vallen bij de meeste vrouwen nogal krap is.
Dus hé, voorkomen is beter dan genezen.
Nou dames die mij allemaal echt leuk vinden; ik ben weer online dus doet uw dingquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Klopt, maar als iemand jou ook echt leuk vind, boeien die regels meestal niet
sodeju ben ik net van m'n stoel geflikkerd omdat ik dat als startsein zag en direct je weer wilde toevoegen om de hele avond te blaten, stoot daarbij m'n glas om, gleed de stoel onverwacht naar achter (wieltjes he) en klap daarbij keihard op het bureaublad, tanden door de lip etceteraaa etceteraa enfin sorry, maar het is hier nu zo'n rotzooi dat het effe niet gaat: msn'enquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou dames die mij allemaal echt leuk vinden; ik ben weer online dus doet uw ding.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou dames die mij allemaal echt leuk vinden; ik ben weer online dus doet uw ding.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:04 schreef m-niki het volgende:
[..]
bij mij gebeurt het erg vaak dat de mensen die ik leuk vind tegen me gaan praten juist op het moment dat
- ik naar bed wil gaan
- ik visite heb
- ik op de bank wil chillen met een film/serie
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Jullie staan toch in Boe's wie neukte wie lijst saampjes?
Je mag wel even schoppenquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:11 schreef Q. het volgende:
Ik ben "vrouwen" op dit moment zo zat dat ik echt niets meer wil op dit moment.
Iedereen die ik 1 of 2 weken niet meer spreek, gooi ik uit m'n lijstquote:
1 woord: Laptop.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:04 schreef m-niki het volgende:
bij mij gebeurt het erg vaak dat de mensen die ik leuk vind tegen me gaan praten juist op het moment dat
- ik naar bed wil gaan
- ik visite heb
- ik op de bank wil chillen met een film/serie
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
1 woord: Laptop.
En koop er dan wel een mét fatsoenlijke videokaart
Goed punt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:11 schreef Q. het volgende:
Ik ben "vrouwen" op dit moment zo zat dat ik echt niets meer wil op dit moment.
Welterusten, ik ga ook maar slapen.quote:
Hey.quote:
Ze hield me compleet voor de gek: 24 uur geleden was alles nog geweldig en zei ze dat alles goed kwam, dat we samen alles konden overwinnen en nog heel veel meer... en een paar uur geleden zei ze viaquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:15 schreef m-niki het volgende:
dat was duidelijk, maar zeg nou toch for the love of god wat er aan de hand is!
hield ze je voor de gek? had ze nu al een ander?
was je bij nader inzien toch niet leuk genoeg?
We willen je troosten! (en zeggen hoe stom ze is, maar dan moeten we wel weten hoe stom)
Ach ja, beter dat je er nu achterkomt wat voor een labiele kutsnol het is dan nádat:quote:Op vrijdag 13 juni 2008 03:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hield me compleet voor de gek: 24 uur geleden was alles nog geweldig en zei ze dat alles goed kwam, dat we samen alles konden overwinnen en nog heel veel meer... en een paar uur geleden zei ze viaMSN ;r of all things dat er niet genoeg gevoel was en dat we elkaar nooit meer zullen zien... ik ben echt zo kapot nu....
![]()
Klinkt heel herkenbaar Q. Vrouwenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 05:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach ja, beter dat je er nu achterkomt wat voor een labiele kutsnol het is dan nádat:
- Je getrouwd bent in gemeenschap van goederen
- Je samen een huis met haar gekocht hebt
- Ze zwanger van je is
- Je haar geld geleend hebt
- Je een SOA opgelopen hebt
- Je een groot deel van je inboedel bij haar gestald hebt
- Ze je familie ontmoet heeft en je inmiddels oma met hartkwalen in het ziekenhuis opgenomen is
- Je kleding al bij haar hangt
- Ze je beste vriend geneukt heeft en hij jou díezelfde SOA verwijt
Oftewel, zoals ik ook tegen een collega zei toen hij voor een Aids-test naar het GGD moest: Denk positief.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:44 schreef m-niki het volgende:
[..]
![]()
ah, maar ik krijg binnenkort een laptop van/voor het werk! Die moet ik ook steeds mee naar huis nemen, omdat ik elke dag bijna op een andere locatie zit...dan kan ik daarmee wel op de bank MSN'en enzo
Sjesus, wat zal d'r een wereld voor me open gaan....
klinkt als een gevalletje te hard van stapel lopen...klote voor je Q....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 03:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hield me compleet voor de gek: 24 uur geleden was alles nog geweldig en zei ze dat alles goed kwam, dat we samen alles konden overwinnen en nog heel veel meer... en een paar uur geleden zei ze viaMSN ;r of all things dat er niet genoeg gevoel was en dat we elkaar nooit meer zullen zien... ik ben echt zo kapot nu....
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:15 schreef m-niki het volgende:
dat was duidelijk, maar zeg nou toch for the love of god wat er aan de hand is!
hield ze je voor de gek? had ze nu al een ander?
was je bij nader inzien toch niet leuk genoeg?
We willen je troosten! (en zeggen hoe stom ze is, maar dan moeten we wel weten hoe stom)
Die krijgen gelijk van mij ee nschop onder de kont en verwijdering uit mijn msn lijstquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:32 schreef kaasplankje het volgende:
![]()
Kennen jullie dat?
:Als je iemand geblokt hebt en diegene wil met je lullen gaat zitten "bellen" door 20x vlak achter elkaar online te komen waardoor je de hele tijd dat poppetje omhoog ziet komen?
Ja! Nou ja, kan ik hier mee wat meer posten. Zal eens wat fanatieker proberen te gaan daten waarbij ik mezelf de volgende keer hopelijk wat minder snel verlies.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Q, ellendig voor je jongen. Je hebt helemaal gelijk. Kuthoeren zijn 't!
AMEN Grote heer Kwaakvaak. AMENquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:49 schreef kwaakvaak het volgende:
en dat mijn waarde Q is de grootste les van alles, je moet jezelf niet verliezen. Doe je niet anders voor als je bent, ga niet ineens kijhard Hazes mee zingen als normaal toch meer van de Shakin' Stevens klassiekers bent. Lul haar niet naar de mond, want het komt toch wel uit. En dan krijg je idd van die pijnlijke situaties waarbij je jezelf voorbij gerent bent, in binnen 2 maanden minstens 5 dingen van Kasta's lijstje kan aanvinken als zijnde Check Gedaan..
Neen parochianen der single's, weest u zelf. Heeft u zelfde lief zoals u wenst dat u begeerte u ook lief heeft.
op welke manier vind jij dat je jezelf bent verloren dan, de laatste dagen, met deze dame?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:35 schreef Q. het volgende:
Ja! Nou ja, kan ik hier mee wat meer posten. Zal eens wat fanatieker proberen te gaan daten waarbij ik mezelf de volgende keer hopelijk wat minder snel verlies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |