Comme tous les années. Voor hem wil ik me hier met alle liefde afmelden.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:38 schreef m-niki het volgende:
GefeliMLI
(alors tu as donnée toi-meme un cadeau anniversaire très très bon;) )
Hehehequote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:40 schreef m-niki het volgende:
of hadden jullie een weddenschapje lopen: als Frankrijk wint, gaat hij naar huis, als Nederland wint, blijft hij slapen
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:48 schreef MLI het volgende:
[..]
Comme tous les années. Voor hem wil ik me hier met alle liefde afmelden.
En Abba, chocoladetaart please.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:58 schreef Elegy het volgende:
[..]Veel succes ermee
[ afbeelding ]
Gratz!
want die chocolaatjes zullen nu wel op zijn denk ik
Dan trek ik beter een blauw shirtje aanquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
HeheheEn dan de score van die nacht bijhouden, ieder orgasme is een goal.
Oh, pardon. Hartelijk gefeliciteerd MLIquote:
Het spijt me, vergeef mequote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Oh, pardon. Hartelijk gefeliciteerd MLI![]()
Ben nog niet helemaal wakker kennelijk, vergeef me.
Ik ken ook nog 2 iemanden! En mijnquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:50 schreef Tegan het volgende:
Gefeliciteerd MLI en Abbadon.
Ik ken echt veel mensen die jarig zijn vandaag dan. Scharrel en een vriend van me zijn ook beide jarig!
Dat denk ik ook Feitosaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:16 schreef Feitosa het volgende:
Goedemorgen deze glorieuze morgen.... afgezien van het weer dan.
Tering, wat was het druk in de stad gisteren. Echt elk cafe was stampvol.
Gefeliciteerd Abadon, 30 is een goede leeftijd.![]()
En M-niki, niet zo treurig deze ochtend, een vrouw als jij heeft zo weer een hanvol aanbidders te pakken denk ik.
Ja? Is het gelukt?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:11 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dan trek ik beter een blauw shirtje aan
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:04 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik wel een oranje shirtje aantrekken
Als je de 30 gepasseerd bent is het volgens de bladen een goed begin om te gaan nesten. Anders hoor je er niet meer bijquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:00 schreef Abbadon het volgende:
waarom vind iedereen het trouwens nodig om mij nog eens duidelijk te zeggen dat 30 een mooie leeftijd is? is er iets dat ik moet weten?
nesten? bladen? ik? I don't think so...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je de 30 gepasseerd bent is het volgens de bladen een goed begin om te gaan nesten. Anders hoor je er niet meer bij
waarbij Elegy?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je de 30 gepasseerd bent is het volgens de bladen een goed begin om te gaan nesten. Anders hoor je er niet meer bij![]()
Omdat je rond die leeftijd rust in je donder hebt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:00 schreef Abbadon het volgende:
waarom vindt iedereen het trouwens nodig om mij nog eens duidelijk te zeggen dat 30 een mooie leeftijd is? is er iets dat ik moet weten?
Heb jij die al?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Omdat je rond die leeftijd rust in je donder hebt.
Ach het is een soort van mijlpaal in je leventje Abbadon, net zoiets als 40 of 50 worden. Ik vond het eigenlijk helemaal ni zo leuk om 30 te worden. Ik had het gevoel dat ik mijn eigen jeugd afsloot.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:00 schreef Abbadon het volgende:
waarom vindt iedereen het trouwens nodig om mij nog eens duidelijk te zeggen dat 30 een mooie leeftijd is? is er iets dat ik moet weten?
Ik heb gelukkig de rust wel gevonden in mezelf.quote:
Omschrijf eens wat er nu zo anders is?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:57 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig de rust wel gevonden in mezelf.
Mwah, ik heb niet echt het idee dat hij zich in een uitzonderingspositie bevind ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:03 schreef Liquidootje het volgende:
Hey wacht eens even. Heeft die fransman eindelijk in mli zitten te porren?![]()
Er is toch nog wat verwarring,iets met blauwe en oranje shirts enzoquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:03 schreef Liquidootje het volgende:
Nee, nog steeds nietquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:03 schreef Liquidootje het volgende:
Nou nou, we kunnen toch blij voor der zijn dat al die weken hunkeren eindelijk iets opgeleverd heeft.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwah, ik heb niet echt het idee dat hij zich in een uitzonderingspositie bevind ofzo.
MLI, nofi hoor, maar ik denk persoonlijk dat je kansen op het relationele vlak nogal afnemen als je op deze manier door blijft gaan.quote:
Ja het is ook zo onduidelijk allemaal die onlogische metaforen. Ik dacht namelijk wel copulatie, maar geen orgasme die ze nooit heeft gehad.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Er is toch nog wat verwarring,iets met blauwe en oranje shirts enzo
Mwah, ten eerste ben ik dus niet zo seksgericht. Ten tweede zijn het toch veelal dezelfde vrouwen waar ik het mee doe.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nou nou, we kunnen toch blij voor der zijn dat al die weken hunkeren eindelijk iets opgeleverd heeft.
Bedoel, er hoef niet meteen ge-emo-smileyd te worden he. Naar imago zit jouw pik bijvoorbeeld toch ook vaker in een of ander wijf dan in je broek.
edit: false alarm
Mannen die zo denken passen sowieso al niet bij mij. En er zijn in mijn omgeving maar weinig mannen die schrikken van het echte aantal, als ik het vertel.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
MLI, nofi hoor, maar ik denk persoonlijk dat je kansen op het relationele vlak nogal afnemen als je op deze manier door blijft gaan.
Ik bedoel, ik zou het persoonlijk niet echt aanlokkelijk vinden om een relatie te beginnen met iemand waarbij ik in het zaad van m'n halve stamkroeg lig te roeren.
Misschien dat dát wel juist de réden is dat je vrijgezel bent en zelfs de reden dat je "dat soort mannen" aantrekt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:25 schreef MLI het volgende:
[..]
Mannen die zo denken passen sowieso al niet bij mij. En er zijn in mijn omgeving maar weinig mannen die schrikken van het echte aantal, als ik het vertel.
Maar wie zegt dat ik zulke mannen aantrek? Het echte aantal is gewoon niet zo hoog.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Misschien dat dát wel juist de réden is dat je vrijgezel bent en zelfs de reden dat je "dat soort mannen" aantrekt.
Oftewel, een gevalletje van gevolg => oorzaak => gevolg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |