abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59383845
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 10:41 schreef Q. het volgende:

[..]

Wil je ons verlaten dan? Vind je ons niet tof meer?
dat is het niet..het klonk zo...verdrietig en definitief (zo van: ik moet dus tot m'n dood alleen blijven ) Het Grote Schrikbeeld wat op heel schaarse momenten plotseling even door m'n hoofd heen floept (en wat vast voor meer singles wel bekend is)..

het is ook altijd zo weer weg hoor, dan denk ik: oh well, dan maar alleen voor de rest van m'n leven (genoeg andere leuke dingen over)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  zaterdag 14 juni 2008 @ 10:52:15 #227
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59383895
Dat zijn inderdaad geweldige momenten, die rust en het gevoel alsof je enkel samen bent op die plek terwijl alles om je heen gewoon door blijft gaan.
Nou vind ik het sowieso al geweldig om ergens helemaal tot rust te komen en te kunnen genieten van m'n omgeving, laat staan als dat met iemand is waar je meer voor voelt.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 10:52:52 #228
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59383899
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 10:44 schreef m-niki het volgende:

[..]

ik heb ooit een date gehad waarbij we na een standaard avondje café en biertjes ergens midden in de stad een bouwplaats beklommen hebben (er stond een achtergebleven ladder en die kan ik dan niet zomaar negeren) en zijn we daar op een trapje gaan zitten, het was er dus heel rustig en we hebben tot het ochtend werd gezeten, gepraat, beetje tegen elkaar aan gehangen en naar de lucht gekeken... dat was best wel perfect..maar niet in scene te zetten..

nog wel zo'n perfecte date: keer op 1 januari na eten in een te goedkoop restaurant hier op een waalstrandje onder de brug gaan zitten met een fles champagne en twee plastic bekertjes en tegen elkaar aan leunend en zoenend naar het water gekeken en de maan en alle dieren die voorbij kwamen, terwijl boven ons het verkeer druk over de brug scheurde... dat was een heerlijke avond/nacht!

come to think of it, ik heb nog wel meer leuke dates gehad, en altijd was het zo dat er dit element in zat: helemaal alleen met z'n tweeen in een soort van cocon, terwijl de rest van de wereld wel te zien en te horen is, maar op afstand..
Oeh die klinken echt leuk!! Ik kwam niet verder dan de cliché picknick met meegenomen kleedje en mand, maar die is nogal played out
Lijkt me wel een goede om inderdaad zo'n cocon te hebben Aandacht voor elkaar. In ieder geval voor een gedeelte van de date.

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik nog niet vaak iets met z'n tweetjes heb gedaan Altijd gewoon met groepen, maar zo met twee is ook super leuk om te doen. Moet je wel hopen dat je gesprekken een beetje goed lopen. Ik heb de smaak in ieder geval te pakken
Ligt het aan mij of hebben vrouwen minder moeite dan mannen om een gesprek gaande te houden bij zoiets? Ik hoor vaker dat een vrouw gillend weg wilde rennen bij een date dan een man
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 10:52 schreef Lastpost het volgende:
Dat zijn inderdaad geweldige momenten, die rust en het gevoel alsof je enkel samen bent op die plek terwijl alles om je heen gewoon door blijft gaan.
Nou vind ik het sowieso al geweldig om ergens helemaal tot rust te komen en te kunnen genieten van m'n omgeving, laat staan als dat met iemand is waar je meer voor voelt.
Stiekem had ik dit al een beetje, voetbal op de achtergrond en juichende mensen die niet veel indruk achter lieten
Every super woman needs a superman; here I am.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 10:56:59 #229
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59383937
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 10:52 schreef Nexie het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of hebben vrouwen minder moeite dan mannen om een gesprek gaande te houden bij zoiets? Ik hoor vaker dat een vrouw gillend weg wilde rennen bij een date dan een man
Ik heb eigenlijk geen idee, ik heb dan ook werkelijk nog nooit een date gehad.
En dat klinkt behoorlijk treurig trouwens, maar is het eigenlijk niet.
Hou gewoon niet van dat geforceerde waarbij je gelijk druk legt op jezelf en de ander, liever dat iets ontstaat vanuit het moment en dan zijn momenten zoals hierboven beschreven echt geweldig.

Maar ik kan er dus niet op antwoorden, zelf heb ik trouwens geen moeite om het gesprek gaande te houden bij/met een ander, maar dat komt misschien ook wel omdat de 'druk' van het hele gedate er verder niet bijzit.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 11:10:08 #230
141482 Q.
JurassiQ
pi_59384120
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 10:47 schreef m-niki het volgende:

[..]

dat is het niet..het klonk zo...verdrietig en definitief (zo van: ik moet dus tot m'n dood alleen blijven ) Het Grote Schrikbeeld wat op heel schaarse momenten plotseling even door m'n hoofd heen floept (en wat vast voor meer singles wel bekend is)..
Check.
quote:
het is ook altijd zo weer weg hoor, dan denk ik: oh well, dan maar alleen voor de rest van m'n leven (genoeg andere leuke dingen over)
Ook check. Min of meer. Maar ik ben niet alleen, ik heb veel geweldige vrienden, geweldige familie en natuurlijk mijn katten. Alleen ben ik niet. Maar een vrouw er bij zou het plaatje nog net afmaken.

Ik ben dan ook wel gewend aan het alleen zijn, dat handjevol korte relaties wat ik heb gehad mag geen naam hebben.
For great justice!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 11:14:52 #231
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59384185
Alleen is natuurlijk ook een breed begrip, ik zou ook wel die perfecte geweldige leuke partner naast me willen zien liggen als ik wakker word (en dat het dan ook daadwerkelijk mijn partner is ), maar heb nou niet bepaald het gevoel dat ik echt iets mis in m'n leventje.
Een relatie kan verdomde fijn zijn, maar ik vermaak me zo ook uitstekend.

En nu ga ik maar eens richting m'n werk, voor 1 uurtje.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 11:17:44 #232
141482 Q.
JurassiQ
pi_59384230
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 11:14 schreef Lastpost het volgende:
ik zou ook wel die perfecte geweldige leuke partner naast me willen zien liggen als ik wakker word (en dat het dan ook daadwerkelijk mijn partner is )
Dat had ik alleen was het blijkbaar niet mijn partner. Toch jammer. .
For great justice!
pi_59384659
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 10:52 schreef Nexie het volgende:

[..]

ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat het gesprek met een jongen niet liep...het klikt toch altijd wel vrij snel, ik ben zelf misschien ook makkelijk in contact maken dat scheelt, maar heb daarnaast nooit de idee gehad dat het allemaal van 'mijn kant' moest komen...
heb wel een keer gehad dat ik me onwijs verveelde omdat de jongen alleen maar heel veel over zichzelf praatte en hoe goed ie wel niet was in z'n vak en hoe zielig ie wel niet was dat geen enkel meisje dat zag...ik kreeg er geen speld tussen en op een gegeven moment moest ik er zelfs van gapen en gleed zijn gelal naar de achtergrond en ben ik rond gaan kijken of ik leuke dingen zag...aan het eind vroeg ie: wanneer spreken we weer af?

echt waar...dat zei ie echt..hij had totaal niet doorgehad hoe saai het voor mij was. Dus toen heb ik het maar uitgelegd in de trant van: we passen niet zo goed bij elkaar..

maar verder: er is altijd wel iets dat ik gemeen heb met de ander en van daaruit kunnen we zo uren wegkletsen!
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
pi_59384806
Nou, ik kijk eens een keer rechts van me, ligt daar ineens een man! Maar hij is wel lief als hij slaapt. Heb alleen niks te eten in huis en ik heb honger.

Oh ja, ik wil muziek luisteren maar dat gaat niet omdat hij dus nog ligt te slapen.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 12:01:51 #235
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59384882
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 11:57 schreef MLI het volgende:
Nou, ik kijk eens een keer rechts van me, ligt daar ineens een man!
dat heb ik nou nooit

jarig vandaag!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59384899
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 12:01 schreef Abbadon het volgende:

jarig vandaag!
van harte!!!!! (hoe oud?)

@MLI: is het le garconmec francais?
  zaterdag 14 juni 2008 @ 12:04:47 #237
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59384925
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 11:10 schreef Q. het volgende:

Ook check. Min of meer. Maar ik ben niet alleen, ik heb veel geweldige vrienden, geweldige familie en natuurlijk mijn katten. Alleen ben ik niet. Maar een vrouw er bij zou het plaatje nog net afmaken.

Ik ben dan ook wel gewend aan het alleen zijn, dat handjevol korte relaties wat ik heb gehad mag geen naam hebben.
Alleen != eenzaam

En gefeliciteerd Ab (en MLI ook wel een beetje natuurlijk )

Taart voor Abbadon
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zaterdag 14 juni 2008 @ 12:05:03 #238
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59384930
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 12:02 schreef m-niki het volgende:

alweer 30 wat vliegt de tijd...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59384974
het pakje van campina schreeuwt akelig vrolijk Goede morgen! naar me, op het plaatje geflankeerd door sappige stukjes sinaasappel, mango en banaan met hier en daar wat korenhalmpjes.
En toch...toch mist er wat. Straalt die zonnigheid niet helemaal op mij af en lijkt het alsof de 75 kilocalorieen per 100ml te weinig zijn om m'n honger te stillen. I am stuck met het typische vrijgezellenontbijt...

zo...liederlijk de dag in!
pi_59385015
Toen ik 30 werd heb ik een gedicht voor mezelf geschreven.. het is wel een beeeetje zweverig/corny maar ach..dat hoort bij de leeftijd

Ik ben het huis op de heuvel
ik sta in de wind, de volle zon
alles koesterend

met m'n hoofd in de voorbijrazende wolken
met m'n voeten in het kriebelend gras
ik ben alles en ik ben niets

ik ben ik
en ik sta en sta
en zal hier altijd blijven staan

met m'n hoofd in de voorbijgaande wolken
en m'n voeten in het kriebelend gras
in de wind en de volle zon
van alles genietend
pi_59385036
..het is wel heel erg Libelle nu ik het weer lees
  zaterdag 14 juni 2008 @ 12:12:15 #242
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59385061
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 12:10 schreef m-niki het volgende:
Toen ik 30 werd heb ik een gedicht voor mezelf geschreven.. het is wel een beeeetje zweverig/corny maar ach..dat hoort bij de leeftijd

Ik ben het huis op de heuvel
ik sta in de wind, de volle zon
alles koesterend

met m'n hoofd in de voorbijrazende wolken
met m'n voeten in het kriebelend gras
ik ben alles en ik ben niets

ik ben ik
en ik sta en sta
en zal hier altijd blijven staan

met m'n hoofd in de voorbijgaande wolken
en m'n voeten in het kriebelend gras
in de wind en de volle zon
van alles genietend
jij ontzettende vrouw, jij
pi_59385087
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 12:12 schreef Abbadon het volgende:

[..]

jij ontzettende vrouw, jij

(soms wel ja, dan schrik ik van mezelf! )
  zaterdag 14 juni 2008 @ 12:16:17 #244
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59385129
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 12:13 schreef m-niki het volgende:

[..]

(soms wel ja, dan schrik ik van mezelf! )
ach, ik heb ook momenten dat ik even achter de piano kruip om sentimentele rotzooi te zingen, dus het is je vergeven
pi_59385204
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 12:01 schreef Abbadon het volgende:

[..]

dat heb ik nou nooit

jarig vandaag!
IK OOK TROUWENS!!!

GEfeliciteerd!

Naamtopic voor ons! Gauw dit deel volposten!
pi_59385222
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 12:02 schreef m-niki het volgende:

[..]

@MLI: is het le garconmec francais?
Hij begint net te snurken
pi_59385233
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 12:10 schreef m-niki het volgende:
..het is wel heel erg Libelle nu ik het weer lees
Beetje. Maar het geeft wel redelijk goed weer hoe je toen in het leven stond, waarschijnlijk.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 12:27:12 #248
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59385318
Gefeliciteerd Abbadon!
30 is alleen een kutleeftijd, want vanaf dan kan je eigenlijk niet meer weg komen als "oudere jongere"
  zaterdag 14 juni 2008 @ 12:30:10 #249
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59385370
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 12:20 schreef MLI het volgende:

[..]

IK OOK TROUWENS!!!

GEfeliciteerd!

hey zijn jullie op dezelfde dag jarig? LOL

Gefeliciteerd MLI en succes met je "amour"
  zaterdag 14 juni 2008 @ 12:35:11 #250
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59385474
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 12:20 schreef MLI het volgende:

[..]

IK OOK TROUWENS!!!

GEfeliciteerd!

Gefeliciteerd!!!

zo...net even gebakjes gehaald wie wil?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')