Goeie sport, ik vind het echt leuk om te doen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:46 schreef Piles het volgende:
Hmm, hardlopen, dat ga ik mss ook maar eens doen![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:48 schreef eer-ik het volgende:
Jezelf afbeulen ftw.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:46 schreef Jipje het volgende:
*aai-over-de-bol geeft
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk al, een ton met reggae erin?![]()
wtf.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Maar ik hoorde wel dat je wel goede schoenen echt nodig hebt. Ivm enkels en knieën?
[..]
![]()
Cue en PB zijn ook verdwenen trouwens![]()
Was/waren even douchenquote:
Dat is echt een mooi gevoelquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:46 schreef eer-ik het volgende:
Even definitie van runners high opgezocht en ik denk stiekem dat ik dat wel heb ja
Nee hoor, die zijn er alquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:51 schreef Jipje het volgende:
Trouwens, moet ik nu nog even de tieten erbij vermelden, voor bij de chips en cola?
Daar kan ik en wil op dit moment geen uitsluitsel over geven.quote:
Diplomatiek als altijdquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:53 schreef PieterBas het volgende:
Daar kan ik en wil op dit moment geen uitsluitsel over geven.
Wel aan te raden ja.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Maar ik hoorde wel dat je wel goede schoenen echt nodig hebt. Ivm enkels en knieën?
[..]
![]()
Cue en PB zijn ook verdwenen trouwens![]()
Trustequote:
Vooral Evert was in topvormquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:54 schreef Yesse het volgende:
jeeeej voetbal
Eerst maar eens zien dat ik het echt ga doenquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:54 schreef eer-ik het volgende:
uiteraard hóef je geen schoenen voor 100 euro of meer te halen, maar voor veel minder zul je simpelweg geen fatsoenlijke schoenen vinden.
Mijn hardloopschoen kostte 120 euro, maar vanwege mijn atletiekvereniging kan ik 20% krijgen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wel aan te raden ja.
Mijn schoenen kostten me 100 euro.
60 euro voor een sportband betaald, met sensor in de schoen, die alles meet wat ik loop.
Verder nog 6 euro voor 2 paar dryfit sokken betaald
uiteraard hóef je geen schoenen voor 100 euro of meer te halen, maar voor veel minder zul je simpelweg geen fatsoenlijke schoenen vinden.
Gezelligquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:58 schreef Californium het volgende:
was k weer....slapen
quote:Morgen vrij
Ja, maar doe aan atletiek.. en ik ga in november de Zevenheuvelenloopquote:
Ik ben begonnen op basketbalschoenen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien dat ik het echt ga doen
Caliquote:
Nice!quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, maar doe aan atletiek.. en ik ga in november de Zevenheuvelenloop
Ga met de auto.. dus mag meteen een ecotax betalenquote:
Mja, ik moet eigenlijk gaan sporten voor m'n rug, maar ben meer een fietser. Maar dat helpt niet echt natuurlijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:00 schreef eer-ik het volgende:
Wel vond ik het zo relaxed (en moest gewoon wat doen aan conditie) dat ik dacht: ach, ik koop gewoon wat spul.
Haha, ok.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ga met de auto.. dus mag meteen een ecotax betalen
Hangt een beetje af van je manier van hardlopen.. dus als je gaat beginnen, ga dan eerst even naar een runningshop, dus geen Intersport of Sport2000, die het verschil tussen pronatie, neutraal of overpronatie niet weten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, ik moet eigenlijk gaan sporten voor m'n rug, maar ben meer een fietser. Maar dat helpt niet echt natuurlijk
Al weet ik niet of lopen ook echt helpt
erikquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:00 schreef eer-ik het volgende:
Ik zie mezelf er voorlopig ook nog niet mee stoppen
[..]
Cali![]()
Slapen als je vrij ben morgen?
Wat heb je met je rug?quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, ik moet eigenlijk gaan sporten voor m'n rug, maar ben meer een fietser. Maar dat helpt niet echt natuurlijk
Al weet ik niet of lopen ook echt helpt
Hangt ook een beetje van de sterkte van je maag af.. maar liefst geen 2,5 uur van te voren geen (zware) avondmaal, maar shoarma, patat, big macs, etc is natuurlijk geen goed idee.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ok.
Prima wel.
[brutale vraag] heb jij nog voedingtips voor het sporten? met op het oog houdend dat er nog steeds wat vanaf mag[/brutale vraag]
Door het afgelopen half jaar stage veel te veel gezeten, en dus gewoon een stijve rug. Soepelheid is er helemaal uitquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Wat heb je met je rug?
Ik heb echt veel minder last van de mijne, terwijl ik al zolang ik me kan heugen, echt superveel last heb van m'n rug.
Een runningshop in Zeeland. Das een goeiequote:Op woensdag 11 juni 2008 23:04 schreef PieterBas het volgende:
Hangt een beetje af van je manier van hardlopen.. dus als je gaat beginnen, ga dan eerst even naar een runningshop, dus geen Intersport of Sport2000, die het verschil tussen pronatie, neutraal of overpronatie niet weten.
Ik kreeg schoenen aan, moest even hardlopen, kreeg filmpje van mezelf te zien waar goed op te zien was dat ik toch wel behoorlijk last had van overpronatie (platvoeten). Bepaald type schoenen gekregen van die kerel, die zei nog: mocht je toch last hebben, kom even terug, dan kijken we wat de overige opties zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van je manier van hardlopen.. dus als je gaat beginnen, ga dan eerst even naar een runningshop, dus geen Intersport of Sport2000, die het verschil tussen pronatie, neutraal of overpronatie niet weten.
Laat je eens een fatsoenlijke massage aanmeten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Door het afgelopen half jaar stage veel te veel gezeten, en dus gewoon een stijve rug. Soepelheid is er helemaal uit
[..]
Een runningshop in Zeeland. Das een goeie
Even gegoogled: http://www.koolesport.nl/quote:
en wat voor een werk doe jijquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laat je eens een fatsoenlijke massage aanmeten.
Mocht het nodig zijn, even laten kraken, maar dat kan de fysio wel bepalen.
Op werk krijgen wij elke dinsdag een massage
Echt relaxed.
Die 2.5 uur vantevoren begreep ik inderdaad ook van iemand anders.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hangt ook een beetje van de sterkte van je maag af.. maar liefst geen 2,5 uur van te voren geen (zware) avondmaal, maar shoarma, patat, big macs, etc is natuurlijk geen goed idee.
Voor veel tips en ervaringen kan je even kijken in Centraal topic voor Amateurhardlopers #22
Bij de huisarts geweest, en die zei dat het met wat meer beweging gewoon over zou moeten gaan. En ik zit nu ook gewoon veel te veelquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:08 schreef eer-ik het volgende:
Laat je eens een fatsoenlijke massage aanmeten.
Dat zijn de beste winkelsquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kreeg schoenen aan, moest even hardlopen, kreeg filmpje van mezelf te zien waar goed op te zien was dat ik toch wel behoorlijk last had van overpronatie (platvoeten). Bepaald type schoenen gekregen van die kerel, die zei nog: mocht je toch last hebben, kom even terug, dan kijken we wat de overige opties zijn.
Komt dan waarschijnlijk neer op een zooltje hier of daar.
Heb niet echt last gelukkig, voel het na 'extreme' inspanning wel in m'n knieen, maar dat is éigenlijk te verwaarlozen, wat ik daaraan voel.
IK krijg het nog druk morgen....quote:
Da's een behoorlijk waslijstquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:05 schreef Californium het volgende:
[..]
erik![]()
Morgen een hele lijst shit:
- stageverslag afmaken
- Dingen IBG invullen
- andere formulieren invullen
- schoenen kopen![]()
Ben morgen heeeeel druk...en heb vandaag ook al gesport enzo dus ben moe
Ik werk bij NS, op kantoor, afdeling Sales.quote:
drinken als in alcohol? Wel liever na het hardlopen.. ervoor had bij mij echt een heel negatief effect.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die 2.5 uur vantevoren begreep ik inderdaad ook van iemand anders.
Snack en ander vet voer eet ik eigenlijk niet meer, roken doe ik niet meer, drinken maar max 1 dag de week, en verder let ik wel goed op dat ik voldoende gezond voer binnen krijg
Vaak eet ik een salade voordat ik echt ga dineren, schijnt ook weer goed te zijn ofzo
Bevalt iig prima voor alsnog.
Dat zal ook zeker helpenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij de huisarts geweest, en die zei dat het met wat meer beweging gewoon over zou moeten gaan. En ik zit nu ook gewoon veel te veel
Uhuh, doel op alcoholquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
drinken als in alcohol? Wel liever na het hardlopen.. ervoor had bij mij echt een heel negatief effect.
Nee, maar je zal toch eerst de oorzaak weg moeten nemen, anders blijf je het probleem houdenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:12 schreef eer-ik het volgende:
Dat zal ook zeker helpen
Maar als je rug echt vast zit, krijg je die door 'wat meer te bewegen' niet zomaar los op de goeie plekken
de NSquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's een behoorlijk waslijst
Toch aardig druk dagje dan, terwijl je vrij bent...
[..]
Ik werk bij NS, op kantoor, afdeling Sales.
Is in principe ook 36 uur zitten, dus elke dinsdag massage.
Staat ook in de secundaire arbeidsvoorwaarden
Prima geregeld toch?
Tent waar ik was, was Run2Day, a.k.a. 'de hardloopwinkel' in Utrecht.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zijn de beste winkels
PK Running in Dodewaard is echt het ritje wel waard.
quote:
Precies.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar je zal toch eerst de oorzaak weg moeten nemen, anders blijf je het probleem houden
Maar ik zal er eens over na gaan denken of hardlopen iets voor mij is
Het is opzich wel de makkelijkste sport, schoenen aan en gaan
Trustequote:
NS is goeie werkgever hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:13 schreef Californium het volgende:
[..]
de NSik moet nieuw werk regelen
en een behoorlijke drukke dag jah! Aangezien dit mijn 3e vrij dag is in 4,5 maand stage...En niet eens ECHT vrij...er is een uitje van de afdeling morgen en ik ga niet mee
Omdat ik met me verslag bezig wou...
Dus die ga ik eerst afmaken en dan de rest
Ach, elke hobby/sport kost geld. Zwemmen is in aanschaf niks, maar het zwembad kost je weer geld.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:16 schreef eer-ik het volgende:
Precies.
Het hoeft niet echt veel te kosten
hoewel een beetje fatsoenlijke gear toch wel e.e.a kost.
Nicequote:Op woensdag 11 juni 2008 23:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
NS is goeie werkgever hoor
Zolang je maar niet in de trein zit
Sales draait goed, het kantoorpersoneel bij NS krijgt behoorlijk goed betaald mag ik wel zeggen.
Het is voor mij maar een tijdelijke baan, feitelijk ongeschoold werk, en ik hou er 1600 netto de maand aan over, met m'n 23 jaar.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, elke hobby/sport kost geld. Zwemmen is in aanschaf niks, maar het zwembad kost je weer geld.
En ik wil wel zeker weten dat ik het ook echt ga doen
Ja, elke week ff naar Nijmegen om met jou te mogen zwemmenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:19 schreef Californium het volgende:
gaan we samen zwemmenUiteraard in een chloor bad
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, elke week ff naar Nijmegen om met jou te mogen zwemmen
Dat zeker weten of je het ook echt gaat doen ligt 100% aan jezelf.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, elke hobby/sport kost geld. Zwemmen is in aanschaf niks, maar het zwembad kost je weer geld.
En ik wil wel zeker weten dat ik het ook echt ga doen
Economie.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:18 schreef Californium het volgende:
[..]
NiceEn waar ben je wel voor geschoold? Je zit niet op een station ofzo zeker
Ik ken mezelf een beetjequote:Op woensdag 11 juni 2008 23:21 schreef eer-ik het volgende:
Dat zeker weten of je het ook echt gaat doen ligt 100% aan jezelf.
Wat voor eigenlijk? MBO/HBO?quote:
Hoelang nog? Al opzoek naar werk...je werkt 36 uur en kan nog studerenquote:
Ik eis chloorquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zwem gratis
In de zomer tenminste. Dus kom jij maar hierheen
Neem wel een flesje meequote:
Het gaatquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:24 schreef The_Dean het volgende:
Alles goed met iedereen hier?
HBOquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ken mezelf een beetje
Maar ik hou het in gedachte, en mss dat ik over een week of 2 eens serieus ga beginnen
[..]
Wat voor eigenlijk? MBO/HBO?
2 jaar.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoelang nog? Al opzoek naar werk...je werkt 36 uur en kan nog studeren?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:24 schreef The_Dean het volgende:
Alles goed met iedereen hier?
ja, moment.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:25 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Oja erik: Hoe begin je eigenlijk met hardlopen als je totaal geen conditie hebt? Zoals ikZit er wel over te denken...enig idee of tips
Dus nu lekker sparen voor het studeren....na je studie verdie je uiteraard veel meer dan nuquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
HBO
[..]
2 jaar.
Maar even pauze, had geld nodig en verdien nu bakken
Werken bevalt wel erg goed trouwens, geld hebben is echt fijn.
Nou, laat ik maar zeggen: wel goed.quote:
Gaan we samen lopen, want dit ga ik misschien ook doenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:25 schreef Californium het volgende:
Oja erik: Hoe begin je eigenlijk met hardlopen als je totaal geen conditie hebt? Zoals ikZit er wel over te denken...enig idee of tips
Bij mij ook nietquote:
vertelquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, laat ik maar zeggen: wel goed.
Niet te ver op invragen verder
Neuh.quote:
Ik hou nog geen 100 meter vol....wil gewoon een kliometer of 1 a 3 lekker door kunnen lopen dan ben ik al blijquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaan we samen lopen, want dit ga ik misschien ook doen![]()
[..]
Bij mij ook niet
Moet kunnen toch, als je maar volhoudt met trainenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:29 schreef Californium het volgende:
Ik hou nog geen 100 meter vol....wil gewoon een kliometer of 1 a 3 lekker door kunnen lopen dan ben ik al blij
Correctie...zonder buiten adem te rakenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet kunnen toch, als je maar volhoudt
erik gaat ons trainenquote:
Utrecht jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Dus nu lekker sparen voor het studeren....na je studie verdie je uiteraard veel meer dan nuWaar zit je? utrecht toch? Kom naar Nijmegen
Dat raak je niet zo heel snel hoor, daar kan je je nog wel eens over verbazenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Correctie...zonder buiten adem te raken
Ik maak even een PDF, moment.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:36 schreef Piles het volgende:
Maareh eer-ik, het zal wel aan mij liggen, maar welk schema is dat dan
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:38 schreef eer-ik het volgende:
Ik maak even een PDF, moment.
Oh, ik dacht dat die mp3 kant-en-klaar wasquote:Als je/jullie geinteresseerd bent/zijn, (schrik niet van de tijden die op dat schema staan) zegt u het maar, dan upload ik even de mp3tjes voor je/jullie.
die schema's op die site zien er best oke uit... 2 min lopen, 2 min wandelen....quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Utrecht ja
Kom jij anders hierheen, goeie stad.
+ in de randstad
Whehe.
Maar goed.
Ik ben 3 weken geleden begonnen met dit: Hardloopschema op je MP3-speler #7: De zomer in!!!!!
Het idee erachter is dat je begint met 0% conditie en 0% sportervaring.
In 27 lessen bouw je dan op naar een punt, waar je moeiteloos 5 km kunt lopen, aan een stuk door.
Je begint dus erg rustig, soms zelfs zo rustig dat je denkt van: wtf, waar slaat dit op, laat me doorlopen, maar je zult zien dat, als je je aan het schema houdt, je echt snel en goed vordert.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik maak even een PDF, moment.
Als je/jullie geinteresseerd bent/zijn, (schrik niet van de tijden die op dat schema staan) zegt u het maar, dan upload ik even de mp3tjes voor je/jullie.
Dat kan je zeker!quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:39 schreef Californium het volgende:
[..]
die schema's op die site zien er best oke uit... 2 min lopen, 2 min wandelen....![]()
en maar 3 dagen per week![]()
Neemt niet eens zoveel tijd in...dit kan ik
Is het ook wel, maar ik weet niet of het nog steeds ergens online staatquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:39 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oh, ik dacht dat die mp3 kant-en-klaar was
Schema ziet er nice uitquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is het ook wel, maar ik weet niet of het nog steeds ergens online staat
Zo niet, heb ik het zo geupload, en kan je 't binnen no time van m'n site af rammen.
* slaat 'm opquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:43 schreef eer-ik het volgende:
http://www.tebruut.nl/erik/loopschema.pdf
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:44 schreef eer-ik het volgende:
Is het ook wel, maar ik weet niet of het nog steeds ergens online staat
Zo niet, heb ik het zo geupload, en kan je 't binnen no time van m'n site af rammen.
Wat mij betreft kun je het uploaden, maar weet niet of dat lang duurt. Ben over een paar minuten weg. Dus dan wordt het morgenavondquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:47 schreef eer-ik het volgende:
betekent dit dat ik 't kan uploaden?
Of is dat nog verspilde moeite?
Ik wil absoluut meer conditie....Hoe groot is die Mp3quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
betekent dit dat ik 't kan uploaden?
Of is dat nog verspilde moeite?
Oh, ok.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat mij betreft kun je het uploaden, maar weet niet of dat lang duurt. Ben over een paar minuten weg. Dus dan wordt het morgenavond
doe maarquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ok.
Ik ga ook zo split, maar kan 'm uiteraard wel aanzetten.
Ik PM de link wel even, anders moet je terugzoeken.
Keurig, daar is nooit wat mis mee.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil absoluut meer conditie....Hoe groot is die Mp3Mag je op de rustdag andere sport doen
Zo grootquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:51 schreef eer-ik het volgende:
Keurig, daar is nooit wat mis mee.
Alles bij elkaar zo'n 560 MB.
En ja, dat mag
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:50 schreef eer-ik het volgende:
Oh, ok.
Ik ga ook zo split, maar kan 'm uiteraard wel aanzetten.
Ik PM de link wel even, anders moet je terugzoeken.
Over 4 minuten is het zipje klaar, dan kan ik 'm uploaden en laptop aan laten staan, dan ga ik zelf ook pittenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:51 schreef Californium het volgende:
[..]
doe maarhelemaal te gek...dan ga ik pitten
Truste, pas de problemequote:Op woensdag 11 juni 2008 23:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Al lees ik morgenochtend toch wel ff terug
Maar ik ga nu slapen![]()
Tot morgen allemaal, en bedankt eer-ik![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:52 schreef eer-ik het volgende:
En als je gaat lopen, wel even je resultaten posten in dat topic he
ehmm....dan doe ik m wel in delenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Keurig, daar is nooit wat mis mee.
Alles bij elkaar zo'n 560 MB.
En ja, dat mag
Weltrutstenquote:
Ja, zijn 27 lessen van om en nabij een half uur.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo groot![]()
[..]
Al lees ik morgenochtend toch wel ff terug
Maar ik ga nu slapen![]()
Tot morgen allemaal, en bedankt eer-ik![]()
Haha, je heoft het ook niet allemaal tegelijk op je spelert te zettenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:53 schreef Californium het volgende:
[..]
ehmm....dan doe ik m wel in delenMijn mp3 is kaduuk en mijn telefoon heeft niet zoveel geheugen...
![]()
en als ik wel mag blijven sporten
Geen probleemquote:
PM even als je linkje ook wilt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:57 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga daar ook eens naar kijken.... wie weet is het wat voor mij ook.
Haha, lache tochquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:12 schreef PieterBas het volgende:
Krijgen we nu een Stage SC running team
Daar doe ik het juist niet voorquote:Op donderdag 12 juni 2008 07:31 schreef eer-ik het volgende:
Even de veramerikanisering tegengaan ::P
Haaiiquote:
Lekkerquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:11 schreef jackson het volgende:
Cola?
Heejquote:Goedemorgen
Ik heb gister helemaal niks gepost denk ik.... Dat is ook wat waardquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:12 schreef Piles het volgende:
Top 100 van woensdag 11 juni 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 336 Piles
02. 207 Pheno
03. 196 Cuegirllie
10. 124 PieterBas
21. 101 Californium
28. 090 Bravebart
40. 074 Jipje
53. 066 Yesse
56. 065 eer-ik
Tja, wat zal ik er van zeggen
Waarm sta jij niet in de lijst?quote:
Goedemorgenquote:
Dat is altijd zo op het moment dat het daadwerkelijk moet gebeuren...quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:14 schreef Piles het volgende:
Ik had gisteravond zoveel zin om wat te gaan doen, maar dat is nu weer helemaal weg
Sorry Milou, had je ff gemistquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarm sta jij niet in de lijst?
jij hebt wel meer dan 65 post gehadtoch?
Jaa tuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik moest weer even je fotoboek checken om te zien wie je was.... maar ik weet et weer
Alles tof?
Ik had gisteravond ook zin om wat te gaan doen, dat had weinig met werk of studie te maken overigensquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:14 schreef Piles het volgende:
Ik had gisteravond zoveel zin om wat te gaan doen, maar dat is nu weer helemaal weg
Pili wil me er niet bij hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarm sta jij niet in de lijst?
jij hebt wel meer dan 65 post gehadtoch?
Hier ook alles top! Wel zeer drukjes en veel uren maken maargoed, we pakken op tijd de rust evenquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:21 schreef jackson het volgende:
Ik had gisteravond ook zin om wat te gaan doen, dat had weinig met werk of studie te maken overigens
Idd ja.. !quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
Weet wel weer genoeg![]()
We zijn weer hard aan het werk hèquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik lees even een topic, een monteur maakt een gezelligheidspraatje (weet niet wie, ken alleen autonrs) en jullie hebben al weer een boel gepost
Oppassen jij, anders sta je er morgen ook niet inquote:
Same here, maar nog een paar weekjes en dan is het vakantiequote:Op donderdag 12 juni 2008 08:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Hier ook alles top! Wel zeer drukjes en veel uren maken maargoed, we pakken op tijd de rust even
Geil zijn is een gave... en jij bent hoogbegaafd. Dat ideequote:Op donderdag 12 juni 2008 08:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus
En vanavond weer zin om wat aan werk te doen
Hier niet... maar ik klaag niet hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Same here, maar nog een paar weekjes en dan is het vakantie
zie dat maar eens goed te makenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Wellus, maar bladerde iets te snel![]()
[..]![]()
Mijn goede plannen worden in de weg gezeten omdat ik strax sociaal beneden moet zitten bij collegás. Achter een nog kutcomputer.. en vind het dan ook zo vaag om m'n laptop ernaast te zetten enzo. weet niet eens of er ruimte voor isquote:
Dat zou je niet eens durven!quote:Oppassen jij, anders sta je er morgen ook niet in
Mag ie wel met iets heel goeds komen hoorquote:
Het zal de tijd zijn, maar ik kan er geen touw aan vast knopenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:27 schreef jackson het volgende:
Geil zijn is een gave... en jij bent hoogbegaafd. Dat idee
Kloptquote:
Daar heb ik helemaal geen zin inquote:
Lukt em vastquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mag ie wel met iets heel goeds komen hoor
Cryptisch, je weetquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zal de tijd zijn, maar ik kan er geen touw aan vast knopen
Op deze manier lukt het je nooit hequote:
Hij gaat nog niet de goede kant opquote:
Echt wel!quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Op deze manier hoeft het wat mij betreft ook niet
Nee, ik merk et. Zal ik je dan maar mee uit eten nemenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij gaat nog niet de goede kant op
Je bent het ff kwijt hèquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:35 schreef jackson het volgende:
Nee, ik merk et. Zal ik je dan maar mee uit eten nemen
Ik zie het net jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent het ff kwijt hè
Het ging om Milou
Maar je bent ongeveer de 4e in de rij voor Cue
Hij wil me gewoonquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent het ff kwijt hè
Het ging om Milou![]()
Uh.. wie zijn die vier dan?quote:Maar je bent ongeveer de 4e in de rij voor Cue
Dat meen je niet tochquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:37 schreef Piles het volgende:
Maar je bent ongeveer de 4e in de rij voor Cue
Een etentje sla ik niet snel af..quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zie het net ja
Ben te druk met werk onderwijl merk ik... excuses daarvoor. Neemt niet weg dat het aanbod staat
PB, Nico, iemand die ik ff kwijt ben, jacksonquote:
Ja, als grapquote:
Jij niet hequote:Ze vallen hier die vrouwen ook meteen aan heh.
Precies, we kunnen er wel omheen draaien maarja, dat schiet ook niet op. Overigens wil ik alleen maar seks, zoals bekend hierquote:
Iemand die je kwijt bent?quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:39 schreef Piles het volgende:
[..]
PB, Nico, iemand die ik ff kwijt ben, jackson
Snap ik... snap ik... Wanneer je genoeg info hebt hoor ik et welquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een etentje sla ik niet snel af..
Maar natuurlijk wil ik dan wel even wat basic info van je he
Ow kijk aan, komt mooi uitquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Precies, we kunnen er wel omheen draaien maarja, dat schiet ook niet op. Overigens wil ik alleen maar seks, zoals bekend hier
Ik zou niet durvenquote:
Ikzelf misschien welquote:
Oh nee, die wil alleen masserenquote:PB wil me helemaal niet
Daar is wel iets meer voor nodig volgens mijquote:En nu heb je jackson ook weggejaagd![]()
Mij jaag ze zomaar niet weg heurrr...quote:
Dan heb je Nico nogquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Iemand die je kwijt bent?
PB wil me helemaal niet
En nu heb je jackson ook weggejaagd![]()
Nou, dat klinkt allemaal ideaal....quote:
quote:
is in iedergeval een goed beginquote:Oh nee, die wil alleen masseren
quote:Daar is wel iets meer voor nodig volgens mij
quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:42 schreef Piles het volgende:
Daar is wel iets meer voor nodig volgens mij
nico wist ikquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt allemaal ideaal....
quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:44 schreef Cuegirllie het volgende:
nico wist ik
Die begon heel lief te stotteren als hij tegen me praat
*autosleutels pakt*quote:
Cutequote:Op donderdag 12 juni 2008 08:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nico wist ik
Die begon heel lief te stotteren als hij tegen me praat
Als je een jaartje ofzo kunt wachten kom ik wel naar jou toe.. kan ik gelijk op bezoek bij familiequote:
we laten je even zien hoe het moetquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat zijn we weer efficient bezig op deze vroege morgen
hahaha nee niet echt, maar het is wel schattigquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:46 schreef jackson het volgende:
Dat "turned woman on" begrijp ik... dat stotteren?
Kan jij een jaar zonder seks ?quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je een jaartje ofzo kunt wachten kom ik wel naar jou toe.. kan ik gelijk op bezoek bij familie
Dan zal ik het aan moeten lerenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hahaha nee niet echt, maar het is wel schattig
uh.. uh.. uh..quote:
Ik denk dat we het niet moeten willenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uh.. uh.. uh..
ik kan het proberen
Cursus stotteren op internet:quote:
Conclusie: wees niet zo hardleers en pak Milouquote:
Als er geen andere opties zijn is het idd makkelijkerquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Conclusie: wees niet zo hardleers en pak Milou
Cue ik heb zondag al een datequote:Op donderdag 12 juni 2008 08:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Conclusie: wees niet zo hardleers en pak Milou
oeeh!! VERTEL!!!quote:
Als je eerder was geweest had ze de date met jouquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat heb ik weer een vooruitziende blik![]()
Stop nou eens met pushen johquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je eerder was geweest had ze de date met jou
aahhh asjeblieft .. pretty pretty please, with a cherry on top?quote:
Dan niet joh!quote:
Wat wil je ervan weten danquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
aahhh asjeblieft .. pretty pretty please, with a cherry on top?
Nou wie het is, waarvan je hem kent, wie heeft wie gevraagd, wat gaan jullie doen, wat zijn je verwachtingen.. dat soort dingen!quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat wil je ervan weten dan![]()
Je kent hem toch niet denk ik
Het kan heel goed werken hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:59 schreef Piles het volgende:
Het is vast lief bedoeld, maar werken gaat het natuurlijk niet
Ik ken hem van het stappen, hij heeft mij gevraagd, we gaan ergens wat drinken en ik heb geen verwachtingenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou wie het is, waarvan je hem kent, wie heeft wie gevraagd, wat gaan jullie doen, wat zijn je verwachtingen.. dat soort dingen!
Ik merk hetquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ken hem van het stappen, hij heeft mij gevraagd, we gaan ergens wat drinken en ik heb geen verwachtingen
Juist via internet welquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:03 schreef Piles het volgende:
[..]
In reallife mss, via internet al een heel stuk minder.
En dan ben ik nog een geval apart hè
Ja maar kdenk ook niet dat dit wat gaat worden..quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik merk het
Maar wel leuk natuurlijk![]()
Laatste date die ik had was erg gezellig, maar bij de 3e date was het voor mij voorbij..
Kan ie dat ook niet meer worden?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja maar kdenk ook niet dat dit wat gaat worden..
Ik vind hem wel leuk, maar niet leuk leuk leuk![]()
Zien we zondagquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan ie dat ook niet meer worden?
Ja, ok, maar dan nogquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:04 schreef Cuegirllie het volgende:
waarom ben jij dan nog een geval apart? dat is iedereen toch?
Nee Duivenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:07 schreef Californium het volgende:
Morgen Piles, Cue, Milou...
Komt ie uit didam Miliou
* eens isquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee Duiven![]()
In Didam wonen weinig leuke jongens
Vertelquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ok, maar dan nog
Mensen die me een beetje kennen snappen het misschien wel, en verder ga ik het er niet over hebben
Irritantquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:12 schreef Yesse het volgende:
Dat vraagt iedereen maar ik heb heel vaak last van mn ogen![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Miss willen de andere lui hier wat over piles z'n apartheid vertellen?
Hij houdt van vliegtuigenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
ow maar hoe bedoel je dan? je bent apart ofzo...Waardoor je moeilijk een relatie kan aangaan of watquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee
Zet al zoveel hier
Dus nu ff niet
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:14 schreef Yesse het volgende:
Hij houdt van vliegtuigenen en en hij heeft de nieuwe Fok!stok gemaakt
Dat ziet er niet zo moeilijk uitquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Cursus stotteren op internet:
- haal twee zinnen door elkaar
- haal twee woorden door elkaar
- laat woorden weg uit een zin
- zeg onbedoeld dingen die je niet wilt zeggen
Neuh, het spreekt wel voor zichquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Neh, dat niet zo zeer. Is vooral verlegenheid enzo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:15 schreef Californium het volgende:
ow maar hoe bedoel je dan? je bent apart ofzo...Waardoor je moeilijk een relatie kan aangaan of wat
Dat dacht ikquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:17 schreef jackson het volgende:
Neuh, het spreekt wel voor zich
Is het ook nietquote:
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 12 juni 2008 09:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, dat niet zo zeer. Is vooral verlegenheid enzo.
Maar op dit moment is er gewoon nog iets meer
[..]
Is ook heel moeilijkquote:Dat dacht ik
Zie je wel, vrouwen snappen mannen ook niet
Soms zijn mannen idd niet te snappenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:17 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik
Dit was dus ook de eerste en laatste les daarinquote:
Het gaat je goed af, tochquote:
Eerder mannen die geen idee hebben hoe vrouwen werken...quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, dat niet zo zeer. Is vooral verlegenheid enzo.
Maar op dit moment is er gewoon nog iets meer
[..]
Dat dacht ik
Yupquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit was dus ook de eerste en laatste les daarin?
Op die manier proberen we je over te halen om van alles te vertellen..quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:26 schreef Piles het volgende:
Nou, de R&P is over en het valt gelijk stil hier
Wat ben jij gemeenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Op die manier proberen we je over te halen om van alles te vertellen..
dreigen met stilte
Is alleen voor je eigen bestwilquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen
Misbruik maken van iemands verslaving![]()
En er is eigenlijk nog niemand aan wie ik het helemaal verteld heb, dus het gaat ook zeker niet hier komen![]()
Ik zou het best kwijt willen, maar dat is niet zo'n goed planquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
Maar Piles, what up? Probeer je je nu voor te doen als een enigma? Of stel je je een beetje aan? Of wil je het gewoon echt niet kwijt?
Tot op zekere hoogte ja, maar het blijft een openbaar forum waar iedereen mee kan lezenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Is alleen voor je eigen bestwil![]()
We zijn hier om je te helpen en je hart te laten luchten
Zelfs je allerliefste coach nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen
Misbruik maken van iemands verslaving![]()
En er is eigenlijk nog niemand aan wie ik het helemaal verteld heb, dus het gaat ook zeker niet hier komen![]()
Waarom is het dan geen goed plan.. kun je ons ermee kwetsen dan..quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het best kwijt willen, maar dat is niet zo'n goed plan
Ja en dan vertellen dat het verhaal in R&P staatquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom is het dan geen goed plan.. kun je ons ermee kwetsen dan..
maak een kloontje aan
een PMquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:31 schreef Piles het volgende:
[..]
En ja, ik stel me aan
Maar ik ben dan ook ontzettend goed in mezelf opvreten
[..]
Tot op zekere hoogte ja, maar het blijft een openbaar forum waar iedereen mee kan lezen
En het komt hier toch altijd anders over als dat ik het persoonlijk aan iemand zou vertellen
quote:
Kwetsen niet, maar het mezelf (en anderen misschien) wel heel moeilijk makenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom is het dan geen goed plan.. kun je ons ermee kwetsen dan..
maak een kloontje aan
Hmm.. oke..quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:34 schreef Piles het volgende:
Kwetsen niet, maar het mezelf (en anderen misschien) wel heel moeilijk maken
Je bent briljant
Niet lullig bedoelt, maar ik ken je voornaam niet eensquote:
Oke, je zou het kwijt willen maar bent bang voor de reacties van de mensen hier er op?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:31 schreef Piles het volgende:
[..]
En ja, ik stel me aan
Maar ik ben dan ook ontzettend goed in mezelf opvreten
[..]
Tot op zekere hoogte ja, maar het blijft een openbaar forum waar iedereen mee kan lezen
En het komt hier toch altijd anders over als dat ik het persoonlijk aan iemand zou vertellen
das waar maar die weet bijna niemand....van mij weet je net zoveel als van anderen...behalve voornaamquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar ik ken je voornaam niet eens
Moet wel een beetje van 2 kanten komen hè
Oh noooooooooooooquote:
Ik zou ophouden als ik jou was, je maakt mensen nieuwschierigquote:Kwetsen niet, maar het mezelf (en anderen misschien) wel heel moeilijk maken
Je bent briljant
Goede conclusiequote:Op donderdag 12 juni 2008 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
Oke, je zou het kwijt willen maar bent bang voor de reacties van de mensen hier er op?
Dan zou ik gewoon mijn mond houden, ik bedoel je bent niemand wat verschuldigt. Toch?
Het was ook maar een voorbeeld, iets met wederzijds vertrouwen enzoquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:38 schreef Californium het volgende:
das waar maar die weet bijna niemand....van mij weet je net zoveel als van anderen...behalve voornaam
Sorryquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:39 schreef Yesse het volgende:
Oh nooooooooooooo
Laat ze lekker nieuwsgierig zijn. Het mooie van een forum is dat ik sommige berichten gewoon kan negerenquote:Ik zou ophouden als ik jou was, je maakt mensen nieuwschierig
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
Beter dat we er nu over ophouden dan, want ik word onderwijl tering nieuwsgierig
bij dat sportding van Erik....Ik weet niet welke de eerste les isquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:46 schreef Piles het volgende:
Zijn jullie allemaal met elkaar aan het overleggen wat het is ofzo
Hebben jullie niks (leuks) te vertellen
Ik ook ongeveerquote:
Ik zal vanavond ook eens kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:47 schreef Californium het volgende:
bij dat sportding van Erik....Ik weet niet welke de eerste les is![]()
Even uitpuzzelen dus
ik ben druk druk druk, heb zojuist iets goeds ontdektquote:
Vandaag eens beginnen denk ikquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:49 schreef HostiMeister het volgende:
maar dit is dus verslagschrijftijd voor iedereen, hoe gaat het daar mee? iedereen al klaar?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:49 schreef Jipje het volgende:
ik ben druk druk druk, heb zojuist iets goeds ontdekt
Zie het dus weer een beetje zitten
Op de wc?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:49 schreef Jipje het volgende:
[..]
ik ben druk druk druk, heb zojuist iets goeds ontdekt
Zie het dus weer een beetje zitten
Ben er al bijna achterquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook ongeveer
Bij mij is dat![]()
[..]
Ik zal vanavond ook eens kijken![]()
Neequote:Op donderdag 12 juni 2008 09:49 schreef HostiMeister het volgende:
maar dit is dus verslagschrijftijd voor iedereen, hoe gaat het daar mee? iedereen al klaar?
quote:
Verslag ontwijkend gedrag gehadquote:
met wat gevloek en geknetter op Microsoft office 2003 lukt het aardigquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:49 schreef HostiMeister het volgende:
Maar mooi dat je je vertrouwen weer een beetje terug hebtquote:
geluktquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor vanavond gaat dat dus wel lukken
Dat had je niet verwacht van haar?quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:54 schreef Californium het volgende:
geluktEven goed naar de data kijken
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat had je niet verwacht van haar?
[..]
Wanneer gaan we beginnen
Nu Dean nog ff meekrijgen
Wie hier nietquote:
Tuurlijk wel, dacht dat ze het ergens ander over hadquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat had je niet verwacht van haar?
[..]
Wanneer gaan we beginnen
Nu Dean nog ff meekrijgen
Is goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |