Mijn goede plannen worden in de weg gezeten omdat ik strax sociaal beneden moet zitten bij collegás. Achter een nog kutcomputer.. en vind het dan ook zo vaag om m'n laptop ernaast te zetten enzo. weet niet eens of er ruimte voor isquote:
Dat zou je niet eens durven!quote:Oppassen jij, anders sta je er morgen ook niet in
Mag ie wel met iets heel goeds komen hoorquote:
Het zal de tijd zijn, maar ik kan er geen touw aan vast knopenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:27 schreef jackson het volgende:
Geil zijn is een gave... en jij bent hoogbegaafd. Dat idee
Kloptquote:
Daar heb ik helemaal geen zin inquote:
Lukt em vastquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mag ie wel met iets heel goeds komen hoor
Cryptisch, je weetquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zal de tijd zijn, maar ik kan er geen touw aan vast knopen
Op deze manier lukt het je nooit hequote:
Hij gaat nog niet de goede kant opquote:
Echt wel!quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Op deze manier hoeft het wat mij betreft ook niet
Nee, ik merk et. Zal ik je dan maar mee uit eten nemenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij gaat nog niet de goede kant op
Je bent het ff kwijt hèquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:35 schreef jackson het volgende:
Nee, ik merk et. Zal ik je dan maar mee uit eten nemen
Ik zie het net jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent het ff kwijt hè
Het ging om Milou
Maar je bent ongeveer de 4e in de rij voor Cue
Hij wil me gewoonquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent het ff kwijt hè
Het ging om Milou![]()
Uh.. wie zijn die vier dan?quote:Maar je bent ongeveer de 4e in de rij voor Cue
Dat meen je niet tochquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:37 schreef Piles het volgende:
Maar je bent ongeveer de 4e in de rij voor Cue
Een etentje sla ik niet snel af..quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zie het net ja
Ben te druk met werk onderwijl merk ik... excuses daarvoor. Neemt niet weg dat het aanbod staat
PB, Nico, iemand die ik ff kwijt ben, jacksonquote:
Ja, als grapquote:
Jij niet hequote:Ze vallen hier die vrouwen ook meteen aan heh.
Precies, we kunnen er wel omheen draaien maarja, dat schiet ook niet op. Overigens wil ik alleen maar seks, zoals bekend hierquote:
Iemand die je kwijt bent?quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:39 schreef Piles het volgende:
[..]
PB, Nico, iemand die ik ff kwijt ben, jackson
Snap ik... snap ik... Wanneer je genoeg info hebt hoor ik et welquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een etentje sla ik niet snel af..
Maar natuurlijk wil ik dan wel even wat basic info van je he
Ow kijk aan, komt mooi uitquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Precies, we kunnen er wel omheen draaien maarja, dat schiet ook niet op. Overigens wil ik alleen maar seks, zoals bekend hier
Ik zou niet durvenquote:
Ikzelf misschien welquote:
Oh nee, die wil alleen masserenquote:PB wil me helemaal niet
Daar is wel iets meer voor nodig volgens mijquote:En nu heb je jackson ook weggejaagd![]()
Mij jaag ze zomaar niet weg heurrr...quote:
Dan heb je Nico nogquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Iemand die je kwijt bent?
PB wil me helemaal niet
En nu heb je jackson ook weggejaagd![]()
Nou, dat klinkt allemaal ideaal....quote:
quote:
is in iedergeval een goed beginquote:Oh nee, die wil alleen masseren
quote:Daar is wel iets meer voor nodig volgens mij
quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:42 schreef Piles het volgende:
Daar is wel iets meer voor nodig volgens mij
nico wist ikquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt allemaal ideaal....
quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:44 schreef Cuegirllie het volgende:
nico wist ik
Die begon heel lief te stotteren als hij tegen me praat
*autosleutels pakt*quote:
Cutequote:Op donderdag 12 juni 2008 08:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nico wist ik
Die begon heel lief te stotteren als hij tegen me praat
Als je een jaartje ofzo kunt wachten kom ik wel naar jou toe.. kan ik gelijk op bezoek bij familiequote:
we laten je even zien hoe het moetquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat zijn we weer efficient bezig op deze vroege morgen
hahaha nee niet echt, maar het is wel schattigquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:46 schreef jackson het volgende:
Dat "turned woman on" begrijp ik... dat stotteren?
Kan jij een jaar zonder seks ?quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je een jaartje ofzo kunt wachten kom ik wel naar jou toe.. kan ik gelijk op bezoek bij familie
Dan zal ik het aan moeten lerenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hahaha nee niet echt, maar het is wel schattig
uh.. uh.. uh..quote:
Ik denk dat we het niet moeten willenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uh.. uh.. uh..
ik kan het proberen
Cursus stotteren op internet:quote:
Conclusie: wees niet zo hardleers en pak Milouquote:
Als er geen andere opties zijn is het idd makkelijkerquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Conclusie: wees niet zo hardleers en pak Milou
Cue ik heb zondag al een datequote:Op donderdag 12 juni 2008 08:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Conclusie: wees niet zo hardleers en pak Milou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |