Wat mij betreft kun je het uploaden, maar weet niet of dat lang duurt. Ben over een paar minuten weg. Dus dan wordt het morgenavondquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:47 schreef eer-ik het volgende:
betekent dit dat ik 't kan uploaden?
Of is dat nog verspilde moeite?
Ik wil absoluut meer conditie....Hoe groot is die Mp3quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
betekent dit dat ik 't kan uploaden?
Of is dat nog verspilde moeite?
Oh, ok.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat mij betreft kun je het uploaden, maar weet niet of dat lang duurt. Ben over een paar minuten weg. Dus dan wordt het morgenavond
doe maarquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ok.
Ik ga ook zo split, maar kan 'm uiteraard wel aanzetten.
Ik PM de link wel even, anders moet je terugzoeken.
Keurig, daar is nooit wat mis mee.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil absoluut meer conditie....Hoe groot is die Mp3Mag je op de rustdag andere sport doen
Zo grootquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:51 schreef eer-ik het volgende:
Keurig, daar is nooit wat mis mee.
Alles bij elkaar zo'n 560 MB.
En ja, dat mag
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:50 schreef eer-ik het volgende:
Oh, ok.
Ik ga ook zo split, maar kan 'm uiteraard wel aanzetten.
Ik PM de link wel even, anders moet je terugzoeken.
Over 4 minuten is het zipje klaar, dan kan ik 'm uploaden en laptop aan laten staan, dan ga ik zelf ook pittenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:51 schreef Californium het volgende:
[..]
doe maarhelemaal te gek...dan ga ik pitten
Truste, pas de problemequote:Op woensdag 11 juni 2008 23:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Al lees ik morgenochtend toch wel ff terug
Maar ik ga nu slapen![]()
Tot morgen allemaal, en bedankt eer-ik![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:52 schreef eer-ik het volgende:
En als je gaat lopen, wel even je resultaten posten in dat topic he
ehmm....dan doe ik m wel in delenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Keurig, daar is nooit wat mis mee.
Alles bij elkaar zo'n 560 MB.
En ja, dat mag
Weltrutstenquote:
Ja, zijn 27 lessen van om en nabij een half uur.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo groot![]()
[..]
Al lees ik morgenochtend toch wel ff terug
Maar ik ga nu slapen![]()
Tot morgen allemaal, en bedankt eer-ik![]()
Haha, je heoft het ook niet allemaal tegelijk op je spelert te zettenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:53 schreef Californium het volgende:
[..]
ehmm....dan doe ik m wel in delenMijn mp3 is kaduuk en mijn telefoon heeft niet zoveel geheugen...
![]()
en als ik wel mag blijven sporten
Geen probleemquote:
PM even als je linkje ook wilt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:57 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga daar ook eens naar kijken.... wie weet is het wat voor mij ook.
Haha, lache tochquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:12 schreef PieterBas het volgende:
Krijgen we nu een Stage SC running team
Daar doe ik het juist niet voorquote:Op donderdag 12 juni 2008 07:31 schreef eer-ik het volgende:
Even de veramerikanisering tegengaan ::P
Haaiiquote:
Lekkerquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:11 schreef jackson het volgende:
Cola?
Heejquote:Goedemorgen
Ik heb gister helemaal niks gepost denk ik.... Dat is ook wat waardquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:12 schreef Piles het volgende:
Top 100 van woensdag 11 juni 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 336 Piles
02. 207 Pheno
03. 196 Cuegirllie
10. 124 PieterBas
21. 101 Californium
28. 090 Bravebart
40. 074 Jipje
53. 066 Yesse
56. 065 eer-ik
Tja, wat zal ik er van zeggen
Waarm sta jij niet in de lijst?quote:
Goedemorgenquote:
Dat is altijd zo op het moment dat het daadwerkelijk moet gebeuren...quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:14 schreef Piles het volgende:
Ik had gisteravond zoveel zin om wat te gaan doen, maar dat is nu weer helemaal weg
Sorry Milou, had je ff gemistquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarm sta jij niet in de lijst?
jij hebt wel meer dan 65 post gehadtoch?
Jaa tuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik moest weer even je fotoboek checken om te zien wie je was.... maar ik weet et weer
Alles tof?
Ik had gisteravond ook zin om wat te gaan doen, dat had weinig met werk of studie te maken overigensquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:14 schreef Piles het volgende:
Ik had gisteravond zoveel zin om wat te gaan doen, maar dat is nu weer helemaal weg
Pili wil me er niet bij hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarm sta jij niet in de lijst?
jij hebt wel meer dan 65 post gehadtoch?
Hier ook alles top! Wel zeer drukjes en veel uren maken maargoed, we pakken op tijd de rust evenquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:21 schreef jackson het volgende:
Ik had gisteravond ook zin om wat te gaan doen, dat had weinig met werk of studie te maken overigens
Idd ja.. !quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
Weet wel weer genoeg![]()
We zijn weer hard aan het werk hèquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik lees even een topic, een monteur maakt een gezelligheidspraatje (weet niet wie, ken alleen autonrs) en jullie hebben al weer een boel gepost
Oppassen jij, anders sta je er morgen ook niet inquote:
Same here, maar nog een paar weekjes en dan is het vakantiequote:Op donderdag 12 juni 2008 08:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Hier ook alles top! Wel zeer drukjes en veel uren maken maargoed, we pakken op tijd de rust even
Geil zijn is een gave... en jij bent hoogbegaafd. Dat ideequote:Op donderdag 12 juni 2008 08:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus
En vanavond weer zin om wat aan werk te doen
Hier niet... maar ik klaag niet hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Same here, maar nog een paar weekjes en dan is het vakantie
zie dat maar eens goed te makenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Wellus, maar bladerde iets te snel![]()
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |