Goeie sport, ik vind het echt leuk om te doen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:46 schreef Piles het volgende:
Hmm, hardlopen, dat ga ik mss ook maar eens doen![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:48 schreef eer-ik het volgende:
Jezelf afbeulen ftw.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:46 schreef Jipje het volgende:
*aai-over-de-bol geeft
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk al, een ton met reggae erin?![]()
wtf.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Maar ik hoorde wel dat je wel goede schoenen echt nodig hebt. Ivm enkels en knieën?
[..]
![]()
Cue en PB zijn ook verdwenen trouwens![]()
Was/waren even douchenquote:
Dat is echt een mooi gevoelquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:46 schreef eer-ik het volgende:
Even definitie van runners high opgezocht en ik denk stiekem dat ik dat wel heb ja
Nee hoor, die zijn er alquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:51 schreef Jipje het volgende:
Trouwens, moet ik nu nog even de tieten erbij vermelden, voor bij de chips en cola?
Daar kan ik en wil op dit moment geen uitsluitsel over geven.quote:
Diplomatiek als altijdquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:53 schreef PieterBas het volgende:
Daar kan ik en wil op dit moment geen uitsluitsel over geven.
Wel aan te raden ja.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Maar ik hoorde wel dat je wel goede schoenen echt nodig hebt. Ivm enkels en knieën?
[..]
![]()
Cue en PB zijn ook verdwenen trouwens![]()
Trustequote:
Vooral Evert was in topvormquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:54 schreef Yesse het volgende:
jeeeej voetbal
Eerst maar eens zien dat ik het echt ga doenquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:54 schreef eer-ik het volgende:
uiteraard hóef je geen schoenen voor 100 euro of meer te halen, maar voor veel minder zul je simpelweg geen fatsoenlijke schoenen vinden.
Mijn hardloopschoen kostte 120 euro, maar vanwege mijn atletiekvereniging kan ik 20% krijgen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wel aan te raden ja.
Mijn schoenen kostten me 100 euro.
60 euro voor een sportband betaald, met sensor in de schoen, die alles meet wat ik loop.
Verder nog 6 euro voor 2 paar dryfit sokken betaald
uiteraard hóef je geen schoenen voor 100 euro of meer te halen, maar voor veel minder zul je simpelweg geen fatsoenlijke schoenen vinden.
Gezelligquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:58 schreef Californium het volgende:
was k weer....slapen
quote:Morgen vrij
Ja, maar doe aan atletiek.. en ik ga in november de Zevenheuvelenloopquote:
Ik ben begonnen op basketbalschoenen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien dat ik het echt ga doen
Caliquote:
Nice!quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, maar doe aan atletiek.. en ik ga in november de Zevenheuvelenloop
Ga met de auto.. dus mag meteen een ecotax betalenquote:
Mja, ik moet eigenlijk gaan sporten voor m'n rug, maar ben meer een fietser. Maar dat helpt niet echt natuurlijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:00 schreef eer-ik het volgende:
Wel vond ik het zo relaxed (en moest gewoon wat doen aan conditie) dat ik dacht: ach, ik koop gewoon wat spul.
Haha, ok.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ga met de auto.. dus mag meteen een ecotax betalen
Hangt een beetje af van je manier van hardlopen.. dus als je gaat beginnen, ga dan eerst even naar een runningshop, dus geen Intersport of Sport2000, die het verschil tussen pronatie, neutraal of overpronatie niet weten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, ik moet eigenlijk gaan sporten voor m'n rug, maar ben meer een fietser. Maar dat helpt niet echt natuurlijk
Al weet ik niet of lopen ook echt helpt
erikquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:00 schreef eer-ik het volgende:
Ik zie mezelf er voorlopig ook nog niet mee stoppen
[..]
Cali![]()
Slapen als je vrij ben morgen?
Wat heb je met je rug?quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, ik moet eigenlijk gaan sporten voor m'n rug, maar ben meer een fietser. Maar dat helpt niet echt natuurlijk
Al weet ik niet of lopen ook echt helpt
Hangt ook een beetje van de sterkte van je maag af.. maar liefst geen 2,5 uur van te voren geen (zware) avondmaal, maar shoarma, patat, big macs, etc is natuurlijk geen goed idee.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ok.
Prima wel.
[brutale vraag] heb jij nog voedingtips voor het sporten? met op het oog houdend dat er nog steeds wat vanaf mag[/brutale vraag]
Door het afgelopen half jaar stage veel te veel gezeten, en dus gewoon een stijve rug. Soepelheid is er helemaal uitquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Wat heb je met je rug?
Ik heb echt veel minder last van de mijne, terwijl ik al zolang ik me kan heugen, echt superveel last heb van m'n rug.
Een runningshop in Zeeland. Das een goeiequote:Op woensdag 11 juni 2008 23:04 schreef PieterBas het volgende:
Hangt een beetje af van je manier van hardlopen.. dus als je gaat beginnen, ga dan eerst even naar een runningshop, dus geen Intersport of Sport2000, die het verschil tussen pronatie, neutraal of overpronatie niet weten.
Ik kreeg schoenen aan, moest even hardlopen, kreeg filmpje van mezelf te zien waar goed op te zien was dat ik toch wel behoorlijk last had van overpronatie (platvoeten). Bepaald type schoenen gekregen van die kerel, die zei nog: mocht je toch last hebben, kom even terug, dan kijken we wat de overige opties zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van je manier van hardlopen.. dus als je gaat beginnen, ga dan eerst even naar een runningshop, dus geen Intersport of Sport2000, die het verschil tussen pronatie, neutraal of overpronatie niet weten.
Laat je eens een fatsoenlijke massage aanmeten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Door het afgelopen half jaar stage veel te veel gezeten, en dus gewoon een stijve rug. Soepelheid is er helemaal uit
[..]
Een runningshop in Zeeland. Das een goeie
Even gegoogled: http://www.koolesport.nl/quote:
en wat voor een werk doe jijquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laat je eens een fatsoenlijke massage aanmeten.
Mocht het nodig zijn, even laten kraken, maar dat kan de fysio wel bepalen.
Op werk krijgen wij elke dinsdag een massage
Echt relaxed.
Die 2.5 uur vantevoren begreep ik inderdaad ook van iemand anders.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hangt ook een beetje van de sterkte van je maag af.. maar liefst geen 2,5 uur van te voren geen (zware) avondmaal, maar shoarma, patat, big macs, etc is natuurlijk geen goed idee.
Voor veel tips en ervaringen kan je even kijken in Centraal topic voor Amateurhardlopers #22
Bij de huisarts geweest, en die zei dat het met wat meer beweging gewoon over zou moeten gaan. En ik zit nu ook gewoon veel te veelquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:08 schreef eer-ik het volgende:
Laat je eens een fatsoenlijke massage aanmeten.
Dat zijn de beste winkelsquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kreeg schoenen aan, moest even hardlopen, kreeg filmpje van mezelf te zien waar goed op te zien was dat ik toch wel behoorlijk last had van overpronatie (platvoeten). Bepaald type schoenen gekregen van die kerel, die zei nog: mocht je toch last hebben, kom even terug, dan kijken we wat de overige opties zijn.
Komt dan waarschijnlijk neer op een zooltje hier of daar.
Heb niet echt last gelukkig, voel het na 'extreme' inspanning wel in m'n knieen, maar dat is éigenlijk te verwaarlozen, wat ik daaraan voel.
IK krijg het nog druk morgen....quote:
Da's een behoorlijk waslijstquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:05 schreef Californium het volgende:
[..]
erik![]()
Morgen een hele lijst shit:
- stageverslag afmaken
- Dingen IBG invullen
- andere formulieren invullen
- schoenen kopen![]()
Ben morgen heeeeel druk...en heb vandaag ook al gesport enzo dus ben moe
Ik werk bij NS, op kantoor, afdeling Sales.quote:
drinken als in alcohol? Wel liever na het hardlopen.. ervoor had bij mij echt een heel negatief effect.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die 2.5 uur vantevoren begreep ik inderdaad ook van iemand anders.
Snack en ander vet voer eet ik eigenlijk niet meer, roken doe ik niet meer, drinken maar max 1 dag de week, en verder let ik wel goed op dat ik voldoende gezond voer binnen krijg
Vaak eet ik een salade voordat ik echt ga dineren, schijnt ook weer goed te zijn ofzo
Bevalt iig prima voor alsnog.
Dat zal ook zeker helpenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij de huisarts geweest, en die zei dat het met wat meer beweging gewoon over zou moeten gaan. En ik zit nu ook gewoon veel te veel
Uhuh, doel op alcoholquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
drinken als in alcohol? Wel liever na het hardlopen.. ervoor had bij mij echt een heel negatief effect.
Nee, maar je zal toch eerst de oorzaak weg moeten nemen, anders blijf je het probleem houdenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:12 schreef eer-ik het volgende:
Dat zal ook zeker helpen
Maar als je rug echt vast zit, krijg je die door 'wat meer te bewegen' niet zomaar los op de goeie plekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |