Wat ben jij gemeenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Op die manier proberen we je over te halen om van alles te vertellen..
dreigen met stilte
Is alleen voor je eigen bestwilquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen
Misbruik maken van iemands verslaving![]()
En er is eigenlijk nog niemand aan wie ik het helemaal verteld heb, dus het gaat ook zeker niet hier komen![]()
Ik zou het best kwijt willen, maar dat is niet zo'n goed planquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
Maar Piles, what up? Probeer je je nu voor te doen als een enigma? Of stel je je een beetje aan? Of wil je het gewoon echt niet kwijt?
Tot op zekere hoogte ja, maar het blijft een openbaar forum waar iedereen mee kan lezenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Is alleen voor je eigen bestwil![]()
We zijn hier om je te helpen en je hart te laten luchten
Zelfs je allerliefste coach nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen
Misbruik maken van iemands verslaving![]()
En er is eigenlijk nog niemand aan wie ik het helemaal verteld heb, dus het gaat ook zeker niet hier komen![]()
Waarom is het dan geen goed plan.. kun je ons ermee kwetsen dan..quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het best kwijt willen, maar dat is niet zo'n goed plan
Ja en dan vertellen dat het verhaal in R&P staatquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom is het dan geen goed plan.. kun je ons ermee kwetsen dan..
maak een kloontje aan
een PMquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:31 schreef Piles het volgende:
[..]
En ja, ik stel me aan
Maar ik ben dan ook ontzettend goed in mezelf opvreten
[..]
Tot op zekere hoogte ja, maar het blijft een openbaar forum waar iedereen mee kan lezen
En het komt hier toch altijd anders over als dat ik het persoonlijk aan iemand zou vertellen
quote:
Kwetsen niet, maar het mezelf (en anderen misschien) wel heel moeilijk makenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom is het dan geen goed plan.. kun je ons ermee kwetsen dan..
maak een kloontje aan
Hmm.. oke..quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:34 schreef Piles het volgende:
Kwetsen niet, maar het mezelf (en anderen misschien) wel heel moeilijk maken
Je bent briljant
Niet lullig bedoelt, maar ik ken je voornaam niet eensquote:
Oke, je zou het kwijt willen maar bent bang voor de reacties van de mensen hier er op?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:31 schreef Piles het volgende:
[..]
En ja, ik stel me aan
Maar ik ben dan ook ontzettend goed in mezelf opvreten
[..]
Tot op zekere hoogte ja, maar het blijft een openbaar forum waar iedereen mee kan lezen
En het komt hier toch altijd anders over als dat ik het persoonlijk aan iemand zou vertellen
das waar maar die weet bijna niemand....van mij weet je net zoveel als van anderen...behalve voornaamquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar ik ken je voornaam niet eens
Moet wel een beetje van 2 kanten komen hè
Oh noooooooooooooquote:
Ik zou ophouden als ik jou was, je maakt mensen nieuwschierigquote:Kwetsen niet, maar het mezelf (en anderen misschien) wel heel moeilijk maken
Je bent briljant
Goede conclusiequote:Op donderdag 12 juni 2008 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
Oke, je zou het kwijt willen maar bent bang voor de reacties van de mensen hier er op?
Dan zou ik gewoon mijn mond houden, ik bedoel je bent niemand wat verschuldigt. Toch?
Het was ook maar een voorbeeld, iets met wederzijds vertrouwen enzoquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:38 schreef Californium het volgende:
das waar maar die weet bijna niemand....van mij weet je net zoveel als van anderen...behalve voornaam
Sorryquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:39 schreef Yesse het volgende:
Oh nooooooooooooo
Laat ze lekker nieuwsgierig zijn. Het mooie van een forum is dat ik sommige berichten gewoon kan negerenquote:Ik zou ophouden als ik jou was, je maakt mensen nieuwschierig
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
Beter dat we er nu over ophouden dan, want ik word onderwijl tering nieuwsgierig
bij dat sportding van Erik....Ik weet niet welke de eerste les isquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:46 schreef Piles het volgende:
Zijn jullie allemaal met elkaar aan het overleggen wat het is ofzo
Hebben jullie niks (leuks) te vertellen
Ik ook ongeveerquote:
Ik zal vanavond ook eens kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:47 schreef Californium het volgende:
bij dat sportding van Erik....Ik weet niet welke de eerste les is![]()
Even uitpuzzelen dus
ik ben druk druk druk, heb zojuist iets goeds ontdektquote:
Vandaag eens beginnen denk ikquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:49 schreef HostiMeister het volgende:
maar dit is dus verslagschrijftijd voor iedereen, hoe gaat het daar mee? iedereen al klaar?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:49 schreef Jipje het volgende:
ik ben druk druk druk, heb zojuist iets goeds ontdekt
Zie het dus weer een beetje zitten
Op de wc?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:49 schreef Jipje het volgende:
[..]
ik ben druk druk druk, heb zojuist iets goeds ontdekt
Zie het dus weer een beetje zitten
Ben er al bijna achterquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook ongeveer
Bij mij is dat![]()
[..]
Ik zal vanavond ook eens kijken![]()
Neequote:Op donderdag 12 juni 2008 09:49 schreef HostiMeister het volgende:
maar dit is dus verslagschrijftijd voor iedereen, hoe gaat het daar mee? iedereen al klaar?
quote:
Verslag ontwijkend gedrag gehadquote:
met wat gevloek en geknetter op Microsoft office 2003 lukt het aardigquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:49 schreef HostiMeister het volgende:
Maar mooi dat je je vertrouwen weer een beetje terug hebtquote:
geluktquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor vanavond gaat dat dus wel lukken
Dat had je niet verwacht van haar?quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:54 schreef Californium het volgende:
geluktEven goed naar de data kijken
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat had je niet verwacht van haar?
[..]
Wanneer gaan we beginnen
Nu Dean nog ff meekrijgen
Wie hier nietquote:
Tuurlijk wel, dacht dat ze het ergens ander over hadquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat had je niet verwacht van haar?
[..]
Wanneer gaan we beginnen
Nu Dean nog ff meekrijgen
Is goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |