Iets serieuzer graagquote:
lol, ik zei serieuzer, niet explicieterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Anale sex met dieren die het aardse hebben verruild voor het hogere.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Anale sex met dieren die het aardse hebben verruild voor het hogere.
Kijk, dit soort reacties wil ikquote:
Daar heb je het al he .quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:10 schreef TheDarkPrince het volgende:
Nou ben ik met name benieuwd naar de fetishen van de vrouwelijke Fokkers...
Haha, dat was mijn nummer 2quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:31 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik ploempzak graag met uitgezakte vrouwen met hangtieten. Zoals je moeder dus !
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:31 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik ploempzak graag met uitgezakte vrouwen met hangtieten. Zoals je moeder dus !
Oude miljonairs natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:33 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat je nummer 3 is
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:55 schreef Atreyu het volgende:
Ik vind slanke/dunne meiden heel sexy. Als ik er een zie dan let ik vaak op de armen en handen. Ik vind het echt sexy als een chick dunne armen heeft en dat het bovenarm ongeveer even dun is als het onderarm.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:37 schreef Fronde het volgende:
ik geil op vrouwenvoeten vooral met vuurrood gelakte nagels in sandalen met naaldhakken, eerst de hielen en de zolen likken, de meeste vrouwen vinden dat overigens lekker, en tenslotte onder de blote voet klaarkomen. Het is begonnen toen ik 15 was, meisjes van mijn eigen leeftijd droegen alleen van die stomme teenslippers maar de buurvrouw had altijd geile sandalen met plateauzolen
hei zij tog nie dattie op SM geelde, of wel than?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:56 schreef Klytemnestra het volgende:
ik heb nog wel ergens sandalen met plateauzolen daar zou ik je graag eens mee in elkaar willen trappen
[..]
Koot & de Biequote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik zit op dit moment te theedrinken met moeder. Maar dat wìl ik helemaal niet. Ik wil een dampende negerin op witte gympen volspuiten ...met slagroom. Maar ik heb helemaal geen vriendin, ik heb alleen moeder. daar ben ik voor behandeld....
In combinatie met dikkerds?quote:
Lol, wat jij wilquote:
Nouja, dik hoeft van mij niet, dat weet ik omdat ik het wel es heb uitgeprobeerd. Maar vond het niets... Vind het lekkerder als mn (sex)partner slank is en een lekkere kont heeft waar ik tegenaan kan ketsen doggystylequote:Op woensdag 11 juni 2008 10:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Lol, wat jij wil. Van mij hoeft dat niet zo. Maar ook niet te dun! Moet wel wat vast kunnen pakken
Kinky!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:51 schreef erodome het volgende:
Zwepen, dat is toch wel een echte fetish, om te zien, om aan te raken, om ermee geslagen te worden, het geluid da ze maken, instant geilheid!
Zelfs ermee slaan, dus niet zelf geslagen worden vind ik wel geil, alhoewel ik dan weer niet zo hou van die dominante rol innemen verder.
Dus ik hoef niet perse ermee geslagen te worden om er geil van te worden, simpelweg een zweep in mijn eigen hand houden is al genoeg om geil van te worden, alleen het geluid van klappen(zelfs in de lucht gewoon) is al genoeg.
Op een goede zweepsessie kan ik bijna komen, alleen op de klappen, zonder verdere stimulatie.
Als we het verder over volksmond fetishen hebben(dus voorkeuren ipv een echte fetish) dan ben ik toch wel echt een neukdiertje, bij voorkeur dan ook nog stevig, als mijn man me ergens goed mee kan plagen dan is het door heel zachtjes te blijven neuken, dan draai ik door.
Oeh geil!quote:
Vind je het erg als ik daar het fijne niet van vraag?quote:
WAARSCHIJNLIJK NEUKT HIJ OP EEN BED VOL MET SPINNEWEBBEN EN ZWARTE WEDUWES.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:56 schreef petertjeprik het volgende:
Was eigenlijk wel de bedoeling, maar ik zal wachten op een geintresseerde.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
De superman: Terwijl je haar op z'n hondjes neukt trek je je pik vlak voordat je klaarkomt eruit en spuit over haar rug. Vervolgens pak je de deken en gooit die op haar rug zodat hij blijft plakken als een cape.
De Spiderman: Ze is je aan het aftrekken en op het moment dat je klaarkomt vang je het zaad op met je hand en gooit het *flash* vol in haar gezicht en roept "Spiderman!"
De Piraat: Al knielend is ze je aan het pijpen en op het moment van klaarkomen trek je je pik uit haar mond en spuit haar vol in het oog zodat ze haar hand voor het oog houdt. Vervolgens schop je haar tegen de schenen zodat ze op haar andere been rondhinkt.
Hand voor haar oog, op 1 been hinken: Et voila; de piraat.
Hahahaha, weer wat geleerd.quote:
koffiefetish?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
een beetje te vroeg voor mij dit topic![]()
ik wil alleen maar koffie op dit moment ........
een beetje van dit dusquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:51 schreef erodome het volgende:
Zwepen, dat is toch wel een echte fetish, om te zien, om aan te raken, om ermee geslagen te worden, het geluid da ze maken, instant geilheid!
Zelfs ermee slaan, dus niet zelf geslagen worden vind ik wel geil, alhoewel ik dan weer niet zo hou van die dominante rol innemen verder.
Dus ik hoef niet perse ermee geslagen te worden om er geil van te worden, simpelweg een zweep in mijn eigen hand houden is al genoeg om geil van te worden, alleen het geluid van klappen(zelfs in de lucht gewoon) is al genoeg.
Op een goede zweepsessie kan ik bijna komen, alleen op de klappen, zonder verdere stimulatie.
Als we het verder over volksmond fetishen hebben(dus voorkeuren ipv een echte fetish) dan ben ik toch wel echt een neukdiertje, bij voorkeur dan ook nog stevig, als mijn man me ergens goed mee kan plagen dan is het door heel zachtjes te blijven neuken, dan draai ik door.
korsettenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
een beetje van dit dus![]()
en korsetten
nee echt korsettenquote:
ach ik kick niet op zweepjes jij niet op torselletjes(:9~) dus dat zit wel goed dan weten we zeker dat we niet dezelfde afwerkenquote:Op zondag 15 juni 2008 13:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
nee echt korsetten
torselletjes en dergelijke zijn nep
Ja Peter North is met recht de facial koning! Zag een keer bloopers van hem op tv waar die de cameraman onderspootquote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:51 schreef M_Schtoppel het volgende:
Kwasten! Niets mooiers dan een flinke lading zaad die over een jong meisjessmoeltje klettert.
Facial cumshots dus, en dan liefst van het Peter North type.
...dat en vrouwen met een voetbalshirt aan. Weet niet waarom, maar ik vind het gewoon sexy.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:15 schreef Basekid_NZ het volgende:
Vrouwen die nat (uitziend) haar hebben (hoofdhaar dus)
Aan een goed paar borsten en billen is niets saaiquote:Op maandag 16 juni 2008 19:05 schreef Loire het volgende:
Ik ben heel saaiik vind borsten en billen super super mooi!
Hm, tja de een geilt op billen en de andere geilt op ijzerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:29 schreef Faraow het volgende:
Ik wordt zo geil van roosters. Geen schoolrooster, maar zo'n ijzeren ding boven aan een trap bijvoorbeeld. Die heerlijke vierkante gaten hmmm.
Een lekkere gothik chick iets voor jou?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:01 schreef SwitcheR het volgende:
Heb d'r meerdere...
Meisjes/vrouwen met een klein beetje mollig uiterlijk en blanke (witte) huid, weinig pigment dus.
Mooie stevige/volle billen a la Jennifer Lopez met tight jeans, thats killing me!!!
Bukkakefilms (GGG) vindt het gewoon kicken om te zien.
Is/was in Japan heel erg in he (uniform dus)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 03:40 schreef Peter.Petrelli het volgende:
Meisjes in schooluniform, met stropdas & kort rokje...![]()
Of vastbinden of vast gebonden worden...
Hmmm...
Ah joh, zolang het maar een lekker wijf is in een schooluniformquote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:38 schreef Peter.Petrelli het volgende:
Liever english school girls! Toch lekkerder dan japanse meiden... Tenminste dat vind ik ...
Hahaha, weet niet of dat zo verstandig is. Er zijn hier ook mensen die van een vol lichaam houden, zou niet meer in verhouding staanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:22 schreef SwitcheR het volgende:
Ja juist Gothic-achtige meiden daar kick ik altijd wel op, heerlijk, hebben vaak ook een wat sexier manier van kleden, dan normaal.
Wat betreft die fetish van die 'dijbenen', klinkt mij bekend. Lekkere stevige bovenbenen (kuiten doen me niets) vind ik 'uber', zeker als er ook nog eens een lekkere stevige reet aan vast zit!!
Kan je nagaan als je die fetishes aan elkaar koppelt...
sow jah! Zo'n heel klein lief sexy geil buikjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:34 schreef Flyingdutchman het volgende:
Een heel klein ietsie pietsie buikje
juist een lekkere ronde kont, en dan maar botsen, he tochquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:08 schreef VoetbalHater het volgende:
Een geile volle kont, niet zo'n negerreet.
Je maakt me nu wel erg nieuwsgierig... Wat nog meer dan?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:52 schreef Sirtalis het volgende:
Shibari, dominantiespelletjes, kleine borstjes, oh en nog zoooveel meer die ik hier niet durf te vermelden
Daar kan ik je wel van genezenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:37 schreef Fronde het volgende:
ik geil op vrouwenvoeten vooral met vuurrood gelakte nagels in sandalen met naaldhakken, eerst de hielen en de zolen likken, de meeste vrouwen vinden dat overigens lekker, en tenslotte onder de blote voet klaarkomen. Het is begonnen toen ik 15 was, meisjes van mijn eigen leeftijd droegen alleen van die stomme teenslippers maar de buurvrouw had altijd geile sandalen met plateauzolen
En ik dan?quote:
Er zijn, denk ik, niet veel mannen die hun 'pinda' 'een gedrocht om te zien' noemen....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:29 schreef TheDarkPrince het volgende:
....Als een vrouw mooie dijbenen en kuiten heeft, is mn pinda al helemaal van slagAl is het een gedrocht om te zien...
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:23 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Er zijn, denk ik, niet veel mannen die hun 'pinda' 'een gedrocht om te zien' noemen....
Hey wat leuk, het eerste bisexjuweeltje in mn topicquote:Op zondag 29 juni 2008 23:06 schreef alledagenheeldruk het volgende:
Bij vrouwen: dijen (hmm), mooie billen (van die billen die je zo vast zou willen pakken), mooie borsten (daar heb ik niet echt een definitie voor.. ze kunnen groot zijn, maar ook klein. In ieder geval niet puntig maar ook niet te rond..). En van die korte rokjes, als er een meisje voor je loopt. Wiebel, wiebel... daar kijk ik graag naar
![]()
Bij mannen: ik heb een algemene punkerfetisj.. dat kan eigenlijk niet natuurlijk, maar voor punkers heb ik gewoon een zwak. Zowel geestelijk als fysiek, ja
En in het algemeen: "geheime piercings", iemand die me op m'n billen slaat
Daar zeg je me wat!quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Lekkere spijkerbroekkontjes zijn echt heerlijk. Elke keer als ik ze zie zoek ik een manier om ze aan te raken.
Dat is toch wel errug ruimquote:Fetisjisme is in de ruimste zin het genot beleven aan voorwerpen of rituelen. Dit hoeft niet per definitie seksueel genot te zijn, echter hiermee is het vaak wel verbonden.
Fetish is volgens mij idd meer, geilen op een "ding" dan op het uiterlijk van iemand..quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:36 schreef erodome het volgende:
Jammer alleen dat het meestal over voorkeuren gaat ipv een echte fetish, maar er zijn natuurlijk ook een stuk minder fetishen dan vookeuren
rubberboxx als je het uitspreekt is het net Drents voor rubberbroekquote:
quote:
Een balgag helpt volgens mij niet tegen dat soort typwerk, ik denk dat je daarvoor beter aan handboeien/blinddoek kunt beginnen.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:58 schreef marjo84 het volgende:
[..]Het zou terecht zijn, dit soort taalgebruik moet onmiddelijk bestraft worden.
oeh jahquote:
heeft wel wat jahquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:24 schreef Waterweg het volgende:
zwangere vrouwen..ontzettend aantrekkelijk..
Valt dat niet onder bestiality?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:02 schreef Aneurism het volgende:
Een grote creampie in een poes. Yep, fetish.. Maarja... Dat is normaal.
Een fetish is wat anders dan een fantasie.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:29 schreef don-sosa het volgende:
-fantasie-
Dat vind ik ook geil.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:42 schreef zagevent het volgende:
Een echte fetish is het niet, maar ik voel de laatste tijd een groeiende belangstelling voor facesitting en aanverwante toestanden. De gedachte dat een vrouw met haar geslacht op je gezicht komt zitten, het enige is waar jij aan moet denken is haar klaarlikken. Damn. De gedachte alleen al.
quote:Op maandag 29 september 2008 17:10 schreef Taproot het volgende:
Strandballen, vooral die grote... Heerlijk zacht materiaal, zo'n beetje onschuldig, zo n lekkere geur van dat plastic en je kan er lekker hard mee te keer gaan ze zijn sterker dan ze er uitzien ;-)
klinkt bekend.. En dan vooral die kleding die de lichaamsvormen goed laat zien.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:54 schreef Dodecahedron het volgende:
Alle kleding die glanst & glittert.
Klinkt nastyquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:25 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Ik ben trouwens ook verslaafd aan vreemdgaan / geheime sex...
Sex als iemand die het niet mag weten in de andere kamer is, sex met een man waarvan niemand mag weten dat hij iets met mij heeft, zo'n dingen...
GEWELDIG!
Verklaar u naderquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:52 schreef Pam_lovesyou het volgende:
ik vindt mannenvoeten best wel geil..
ik hou ervan als een man lekker met zijn voeten tegen mn kutje aan wrijft, gwoon lekkere grote voeten..quote:
Is maatje 43 nog enigzins toereikend?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:59 schreef Pam_lovesyou het volgende:
[..]
ik hou ervan als een man lekker met zijn voeten tegen mn kutje aan wrijft, gwoon lekkere grote voeten..
jawel :$ hoeso?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:08 schreef P._Nis het volgende:
[..]
Is maatje 43 nog enigzins toereikend?
Heeft het dan te maken met de blinddoek of meer dat jij jezelf geeft aan hem en dat hij er alles mee kan doen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:16 schreef dancingqueen91 het volgende:
geblinddoekt![]()
Of mezelf op een andere manier helemaal overleveren aan mijn vriend
hou je er ook van om je voor te doen als vrouw op fora? vind je dat ook lekker?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:59 schreef Pam_lovesyou het volgende:
[..]
ik hou ervan als een man lekker met zijn voeten tegen mn kutje aan wrijft, gwoon lekkere grote voeten..
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Ted038 het volgende:
wat ben ik dan braaf met mijn "sprookjesprinses" fetish![]()
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat het bij het zien van die foto het bij mij ook wel erg gaat kriebelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Ted038 het volgende:
wat ben ik dan braaf met mijn "sprookjesprinses" fetish![]()
[ afbeelding ]
Hangt er vanaf wat ze onder de 'brave' jurk aanheeft. Spannende lingerie (kousen, jarretelles,etc) is toch ook een behoorlijke fetisch imo!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef peerke83 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het bij het zien van die foto het bij mij ook wel erg gaat kriebelen.
plaats eens je voeten hier op ik word al geil als ik dat lees ..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:02 schreef dartchickie het volgende:
Hmmm,..word een hele waslijst!!!![]()
Ik hou er van :
Als die mijn voetjes/tenen heerlijk likt!!![]()
Ik hou ervan als die me tijdens,..heerlijk op mijn billen slaat..![]()
Ik hou van tedere seks maar vind een beetje keihard/ruig ook heerlijk!!!![]()
Ik hou van geile praatjes tijdens de seks.![]()
Ik hou van strakke mannen billen![]()
Een mooie strak bovenlijf(niet type patser)![]()
Mooie handen!!![]()
Goed verzorgt!!![]()
En heerlijk ruikend naar een super lekker luchtje!!![]()
Nou voorlopig ff genoeg!!!!![]()
Nope,..weet niet hoe dat moet!!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:33 schreef Maineye het volgende:
[..]
plaats eens je voeten hier op ik word al geil als ik dat lees ..
- geen datingsite op FOK! -
En jouw fetishe is?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:33 schreef Maineye het volgende:
[..]
plaats eens je voeten hier op ik word al geil als ik dat lees ..
- geen datingsite op FOK! -
Ken je toevallig fokuser seven?quote:Op maandag 2 november 2009 16:15 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik weet niet of het nou echt een fetish is maar ik heb iets voor dominante vrouwen. Soms ben ik voor m'n vriendin alleen maar een stuk vlees waar ze al haar sexuele energie op los laat, helemaal geweldig! Ze heeft ook zo'n leuk zinnetje (voor de trekkies onder jullie) "resistance is futile, you will be violated"
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:54 schreef RedPeaches het volgende:
"Verkracht" worden..
Dus doen alsof je niet wilt, keihard tegenstribbelen en gewoon helemaal vastgebonden worden waarna je keihard word geneukt
Breathplay?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:56 schreef purplerose het volgende:
Zichtbare aderen op de onderarm van de man
Mannen met half of full sleeve tattoos
Bondage/zwepen
Breathplay
Corsetten ofcourse
Wurgsexquote:
het is uiteraard niet de bedoeling telang te wurgen he, dat geeft problemenquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Conekiller het volgende:
elkaar goed vertrouwen en goed signalen afspreken, en heel goed de ander in de gaten houden. Niet echt beginnersspul
OK dat en vrouwenbenen. Een vrouw met ronde strakke getinte benen met mooie voeten? Makes my day a little bit betterquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:34 schreef whitechocolat het volgende:
He mensen ben nieuw hier op het forum en ben blij hier te zijn.
Om maar even met de deur in huis te vallen met mijn eerste post: Een echte fetish voor mij en waar ik mijn vriendin graag in zie is in mijn boxershorts en veels te grote slaap t-shirts. Ik vind het gewoon fijn om iets vast te pakken wat veel kleiner is dan dat wat ze aandraagt zeg maar. Kan het niet echt beschrijven.
Weet niet of meerdere dat hier hebben.
Heftig.....een hand om de hals kan wel opwindend zijn, maar echt wurgen is zeker niet voor beginners....quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Conekiller het volgende:
elkaar goed vertrouwen en goed signalen afspreken, en heel goed de ander in de gaten houden. Niet echt beginnersspul
Dat dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Conekiller het volgende:
Ja, michael hutchins van inxs heeft het niet overleefdquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Heftig.....een hand om de hals kan wel opwindend zijn, maar echt wurgen is zeker niet voor beginners....
En gewoon opletten dat je op tijd loslaatquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef Conekiller het volgende:
kan gewoon absoluut gevaarlijk zijn ja, zou zelfs het niet verkeerd vinden als je allebei in ieder geval een EHBO diploma hebt
Dat ook idd, je wil toch ergens stiekum steeds de grens iets verleggen omdat het zo lekker is, maar het houdt een keer op dan.. letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:36 schreef Conekiller het volgende:
ja dat absoluut, en nooit jezelf overschatten en dus nooit te laat aftikken of waarschuwen. Hoe lekker het ook is
Breathplay hoeft niet perse wurgsex te zijn.quote:
1.59 ook goed!?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:27 schreef Conekiller het volgende:
ok mijn echte fetisch qua uiterlijkheden betreft zijn kleinere (1.60ofzo, be zelf 186) meisjes met piercings en tattoo's en een goed achterwerk, niet zo'n skinnybitch. En dan niet het naveltje tribaltje gebeuren dus.
you know what they say: pics or it didn't happenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
1.59 ook goed!?![]()
![]()
![]()
tattoos... check
piercing...nog niet.
big ass...check
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
1.59 ook goed!?![]()
![]()
![]()
tattoos... check
piercing...nog niet.
big ass...check
He verdorie das nou jammer!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:48 schreef Conekiller het volgende:
[..]grrrr
![]()
ben alleen al bezetvor het eers een met meer metaal in d'r lijf dan ik
alleen met inkt loop ik goed voor
Maar het is bij mij wat dat betreft heel strikt, dat zijn gewoon basisvoorwaarden
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
He verdorie das nou jammer!
Dude met inkt is stiekum wel een vereiste ja![]()
Eentje met half of full sleeves met skulls undso
Ik zit nu op de 7 en ben voorlopig nog niet klaarquote:Op donderdag 5 november 2009 19:59 schreef Conekiller het volgende:
geen sleeves, gewoon een losse verzameling meuk (iets van 20 ofzo, tel niet meer, moet vol) maar wel wat skulls, en komen d'r meer bij
She sounds perrrrfectquote:Op donderdag 5 november 2009 20:11 schreef Conekiller het volgende:
bme zitten vrj veel Nederlanders nog. Veel hangt gewoon af van toeval.
heb nu echt wat dat betreft een perfect meissie, piercings, tattoo's, flinke kont, ongeveer 1.60, en into breathplay en bondage en net zo'n sexdrive als ik.
Heb niks te klagen:P
Mijn inked up rock god mag nu wel es op gaan schieten!quote:
Jij was toch ook bezetquote:Op donderdag 5 november 2009 19:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
He verdorie das nou jammer!
Dude met inkt is stiekum wel een vereiste ja![]()
Eentje met half of full sleeves met skulls undso
Als jij betaaldt wil ik wel een paar tattoo's laten zettenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mijn inked up rock god mag nu wel es op gaan schieten!
Bezet? Met wie heb ik dan?quote:
Oh dat dacht ik eens in een ander topic gelezen te hebbenquote:
Ben helaas alweer aantal jaren singlequote:Op donderdag 5 november 2009 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik eens in een ander topic gelezen te hebben
Wat vervelend nuquote:Op donderdag 5 november 2009 21:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ben helaas alweer aantal jaren single
ik en mijn blackvelvet pocketrocketquote:
barricadeert alvast dr pmquote:Op donderdag 5 november 2009 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat vervelend nuMaar daar is een oplossing voor. Daten?
Je weet niet wat je mistquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:19 schreef zniv het volgende:
[..]
voor uitgaande post toch niet..zit al te w8en...
Nee hoor er zijn nog genoeg fetishen die nog niet voorbij zijn gekomen.quote:
Welke mis jij dan nog?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef tijnbrein het volgende:
Nee hoor er zijn nog genoeg fetishen die nog niet voorbij zijn gekomen.
Het meeste wat hier langs is gekomen in dit topic zijn voorkeuren voor een bepaald type man/vrouw en fantasieën geen echte fetishen.quote:
ja hier nog een..quote:
regenkleding dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja hier nog een..
Zelf zie ik een dame ook graag in lak kleding ..
helaas kom ik ze niet tegen die het leuk vinden om er in te lopen.
haha wat versta jij onder regenkleding ...quote:
ja zoiets. Ik heb er niets mee. Ik hou van bikinis maar he wie nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:30 schreef RAVW het volgende:
[..]
haha wat versta jij onder regenkleding ...
Zo iets
http://www.dutchdesigners(...)DDO1050_HPIM5865.JPG
als het ja is dan![]()
![]()
maar Roodharige dames zijn ooken zeker als ze wat op leeftijd zijn ....
grote voetenquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:02 schreef RedPeaches het volgende:
Ik ben er sinds vanmiddag achter dat mijn fetish toch echt stoppelbaardjes zijn.. Als ik een stoppelbaardje zie word ik geilOok vind ik grote voeten bij mannen heel opwindend
Aan een vrouw vind ik ze meestal wel leuk (als er geen spillepootjes of enorme blubberkuiten in zitten), aan een man dan krijg ik toch zo mijn bedenkingen of hij nog wel hetero is... Tenminste met gestreepte teensokken....quote:Op donderdag 3 december 2009 00:33 schreef Nalter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien mikt Nalter daar ook wel opquote:Op donderdag 3 december 2009 00:46 schreef biekske2009 het volgende:
... aan een man dan krijg ik toch zo mijn bedenkingen of hij nog wel hetero is... Tenminste met gestreepte teensokken....
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:55 schreef Roellie80 het volgende:
bbw 4 life natuurlijk
[ afbeelding ]
Ik vind het contrast tussen een naakt en aangekleed iemand ook iets seksueels hebben. Maar niet echt een fetish te noemen, zo ver gaat het niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:41 schreef S_1980 het volgende:
Dacht er geen te hebben, tot ik in KDP "Clothed female - Nude male" tegenkwam.
Oftewel aangeklede vrouwen met naakte mannen. Google (of beter, zoekmachine Bing) op cfnm en je ziet genoeg. Lijkt me wel wat om zo bevredigd te worden.
PS. sla de plaatjes met hossende 40+ vrouwen rondom een chip'ndale gerust over.
is dat een fetish, of een gewoon gezonde mannelijke reactie .... als het nu alleen om zo'n broek ging (zonder vrouw erin) .... of anders als een lelijke, dikke vrouw het doet, is het dan nog steeds "sexy"?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:39 schreef otacon het volgende:
Een mooie sexy vrouw in een Capoeira Abada en dan ook nog als ze echt aan capoeira kan doen.
[ afbeelding ]
mmm de eerste vrouw moet ik nog tegen komen die dat wil en aan heeftquote:Op maandag 21 december 2009 15:51 schreef frankkinky het volgende:
Excuus voor mijn verkeerde bericht, ik snap nu de regels.
Ik val dus helemaal voor knappe slanke dames met een krachtige vrouwelijke uitstraling gehuld in lange liefst zwarte lak/leren of latex laarzen met daarboven eventueel een lak/latex body, of slipje/bh.
En dan een kinky erotisch eventueel Soft sm spel spelend waarbij ik de onderdanige ben voor hun plezier en genot.
nou ik heb wekelijks contact zowel betaald als onbetaald met dames die deze kleding hebben en graag dan ook dominant zijn qua sex, heerlijk!quote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
mmm de eerste vrouw moet ik nog tegen komen die dat wil en aan heeft
vaak alleen maar van die standaard types
ach betalen doe ik niet aanquote:Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef frankkinky het volgende:
[..]
nou ik heb wekelijks contact zowel betaald als onbetaald met dames die deze kleding hebben en graag dan ook dominant zijn qua sex, heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |