Hey wat leuk, het eerste bisexjuweeltje in mn topicquote:Op zondag 29 juni 2008 23:06 schreef alledagenheeldruk het volgende:
Bij vrouwen: dijen (hmm), mooie billen (van die billen die je zo vast zou willen pakken), mooie borsten (daar heb ik niet echt een definitie voor.. ze kunnen groot zijn, maar ook klein. In ieder geval niet puntig maar ook niet te rond..). En van die korte rokjes, als er een meisje voor je loopt. Wiebel, wiebel... daar kijk ik graag naar
![]()
Bij mannen: ik heb een algemene punkerfetisj.. dat kan eigenlijk niet natuurlijk, maar voor punkers heb ik gewoon een zwak. Zowel geestelijk als fysiek, ja
En in het algemeen: "geheime piercings", iemand die me op m'n billen slaat
Daar zeg je me wat!quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Lekkere spijkerbroekkontjes zijn echt heerlijk. Elke keer als ik ze zie zoek ik een manier om ze aan te raken.
Dat is toch wel errug ruimquote:Fetisjisme is in de ruimste zin het genot beleven aan voorwerpen of rituelen. Dit hoeft niet per definitie seksueel genot te zijn, echter hiermee is het vaak wel verbonden.
Fetish is volgens mij idd meer, geilen op een "ding" dan op het uiterlijk van iemand..quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:36 schreef erodome het volgende:
Jammer alleen dat het meestal over voorkeuren gaat ipv een echte fetish, maar er zijn natuurlijk ook een stuk minder fetishen dan vookeuren
rubberboxx als je het uitspreekt is het net Drents voor rubberbroekquote:
quote:
Een balgag helpt volgens mij niet tegen dat soort typwerk, ik denk dat je daarvoor beter aan handboeien/blinddoek kunt beginnen.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:58 schreef marjo84 het volgende:
[..]Het zou terecht zijn, dit soort taalgebruik moet onmiddelijk bestraft worden.
oeh jahquote:
heeft wel wat jahquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:24 schreef Waterweg het volgende:
zwangere vrouwen..ontzettend aantrekkelijk..
Valt dat niet onder bestiality?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:02 schreef Aneurism het volgende:
Een grote creampie in een poes. Yep, fetish.. Maarja... Dat is normaal.
Een fetish is wat anders dan een fantasie.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:29 schreef don-sosa het volgende:
-fantasie-
Dat vind ik ook geil.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:42 schreef zagevent het volgende:
Een echte fetish is het niet, maar ik voel de laatste tijd een groeiende belangstelling voor facesitting en aanverwante toestanden. De gedachte dat een vrouw met haar geslacht op je gezicht komt zitten, het enige is waar jij aan moet denken is haar klaarlikken. Damn. De gedachte alleen al.
quote:Op maandag 29 september 2008 17:10 schreef Taproot het volgende:
Strandballen, vooral die grote... Heerlijk zacht materiaal, zo'n beetje onschuldig, zo n lekkere geur van dat plastic en je kan er lekker hard mee te keer gaan ze zijn sterker dan ze er uitzien ;-)
klinkt bekend.. En dan vooral die kleding die de lichaamsvormen goed laat zien.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:54 schreef Dodecahedron het volgende:
Alle kleding die glanst & glittert.
Klinkt nastyquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:25 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Ik ben trouwens ook verslaafd aan vreemdgaan / geheime sex...
Sex als iemand die het niet mag weten in de andere kamer is, sex met een man waarvan niemand mag weten dat hij iets met mij heeft, zo'n dingen...
GEWELDIG!
Verklaar u naderquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:52 schreef Pam_lovesyou het volgende:
ik vindt mannenvoeten best wel geil..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |