Iets serieuzer graagquote:
lol, ik zei serieuzer, niet explicieterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Anale sex met dieren die het aardse hebben verruild voor het hogere.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Anale sex met dieren die het aardse hebben verruild voor het hogere.
Kijk, dit soort reacties wil ikquote:
Daar heb je het al he .quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:10 schreef TheDarkPrince het volgende:
Nou ben ik met name benieuwd naar de fetishen van de vrouwelijke Fokkers...
Haha, dat was mijn nummer 2quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:31 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik ploempzak graag met uitgezakte vrouwen met hangtieten. Zoals je moeder dus !
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:31 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik ploempzak graag met uitgezakte vrouwen met hangtieten. Zoals je moeder dus !
Oude miljonairs natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:33 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat je nummer 3 is
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:55 schreef Atreyu het volgende:
Ik vind slanke/dunne meiden heel sexy. Als ik er een zie dan let ik vaak op de armen en handen. Ik vind het echt sexy als een chick dunne armen heeft en dat het bovenarm ongeveer even dun is als het onderarm.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:37 schreef Fronde het volgende:
ik geil op vrouwenvoeten vooral met vuurrood gelakte nagels in sandalen met naaldhakken, eerst de hielen en de zolen likken, de meeste vrouwen vinden dat overigens lekker, en tenslotte onder de blote voet klaarkomen. Het is begonnen toen ik 15 was, meisjes van mijn eigen leeftijd droegen alleen van die stomme teenslippers maar de buurvrouw had altijd geile sandalen met plateauzolen
hei zij tog nie dattie op SM geelde, of wel than?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:56 schreef Klytemnestra het volgende:
ik heb nog wel ergens sandalen met plateauzolen daar zou ik je graag eens mee in elkaar willen trappen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |