Iets serieuzer graagquote:
lol, ik zei serieuzer, niet explicieterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Anale sex met dieren die het aardse hebben verruild voor het hogere.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Anale sex met dieren die het aardse hebben verruild voor het hogere.
Kijk, dit soort reacties wil ikquote:
Daar heb je het al he .quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:10 schreef TheDarkPrince het volgende:
Nou ben ik met name benieuwd naar de fetishen van de vrouwelijke Fokkers...
Haha, dat was mijn nummer 2quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:31 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik ploempzak graag met uitgezakte vrouwen met hangtieten. Zoals je moeder dus !
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:31 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik ploempzak graag met uitgezakte vrouwen met hangtieten. Zoals je moeder dus !
Oude miljonairs natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:33 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat je nummer 3 is
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:55 schreef Atreyu het volgende:
Ik vind slanke/dunne meiden heel sexy. Als ik er een zie dan let ik vaak op de armen en handen. Ik vind het echt sexy als een chick dunne armen heeft en dat het bovenarm ongeveer even dun is als het onderarm.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:37 schreef Fronde het volgende:
ik geil op vrouwenvoeten vooral met vuurrood gelakte nagels in sandalen met naaldhakken, eerst de hielen en de zolen likken, de meeste vrouwen vinden dat overigens lekker, en tenslotte onder de blote voet klaarkomen. Het is begonnen toen ik 15 was, meisjes van mijn eigen leeftijd droegen alleen van die stomme teenslippers maar de buurvrouw had altijd geile sandalen met plateauzolen
hei zij tog nie dattie op SM geelde, of wel than?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:56 schreef Klytemnestra het volgende:
ik heb nog wel ergens sandalen met plateauzolen daar zou ik je graag eens mee in elkaar willen trappen
[..]
Koot & de Biequote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik zit op dit moment te theedrinken met moeder. Maar dat wìl ik helemaal niet. Ik wil een dampende negerin op witte gympen volspuiten ...met slagroom. Maar ik heb helemaal geen vriendin, ik heb alleen moeder. daar ben ik voor behandeld....
In combinatie met dikkerds?quote:
Lol, wat jij wilquote:
Nouja, dik hoeft van mij niet, dat weet ik omdat ik het wel es heb uitgeprobeerd. Maar vond het niets... Vind het lekkerder als mn (sex)partner slank is en een lekkere kont heeft waar ik tegenaan kan ketsen doggystylequote:Op woensdag 11 juni 2008 10:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Lol, wat jij wil. Van mij hoeft dat niet zo. Maar ook niet te dun! Moet wel wat vast kunnen pakken
Kinky!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:51 schreef erodome het volgende:
Zwepen, dat is toch wel een echte fetish, om te zien, om aan te raken, om ermee geslagen te worden, het geluid da ze maken, instant geilheid!
Zelfs ermee slaan, dus niet zelf geslagen worden vind ik wel geil, alhoewel ik dan weer niet zo hou van die dominante rol innemen verder.
Dus ik hoef niet perse ermee geslagen te worden om er geil van te worden, simpelweg een zweep in mijn eigen hand houden is al genoeg om geil van te worden, alleen het geluid van klappen(zelfs in de lucht gewoon) is al genoeg.
Op een goede zweepsessie kan ik bijna komen, alleen op de klappen, zonder verdere stimulatie.
Als we het verder over volksmond fetishen hebben(dus voorkeuren ipv een echte fetish) dan ben ik toch wel echt een neukdiertje, bij voorkeur dan ook nog stevig, als mijn man me ergens goed mee kan plagen dan is het door heel zachtjes te blijven neuken, dan draai ik door.
Oeh geil!quote:
Vind je het erg als ik daar het fijne niet van vraag?quote:
WAARSCHIJNLIJK NEUKT HIJ OP EEN BED VOL MET SPINNEWEBBEN EN ZWARTE WEDUWES.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:56 schreef petertjeprik het volgende:
Was eigenlijk wel de bedoeling, maar ik zal wachten op een geintresseerde.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
De superman: Terwijl je haar op z'n hondjes neukt trek je je pik vlak voordat je klaarkomt eruit en spuit over haar rug. Vervolgens pak je de deken en gooit die op haar rug zodat hij blijft plakken als een cape.
De Spiderman: Ze is je aan het aftrekken en op het moment dat je klaarkomt vang je het zaad op met je hand en gooit het *flash* vol in haar gezicht en roept "Spiderman!"
De Piraat: Al knielend is ze je aan het pijpen en op het moment van klaarkomen trek je je pik uit haar mond en spuit haar vol in het oog zodat ze haar hand voor het oog houdt. Vervolgens schop je haar tegen de schenen zodat ze op haar andere been rondhinkt.
Hand voor haar oog, op 1 been hinken: Et voila; de piraat.
Hahahaha, weer wat geleerd.quote:
koffiefetish?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
een beetje te vroeg voor mij dit topic![]()
ik wil alleen maar koffie op dit moment ........
een beetje van dit dusquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:51 schreef erodome het volgende:
Zwepen, dat is toch wel een echte fetish, om te zien, om aan te raken, om ermee geslagen te worden, het geluid da ze maken, instant geilheid!
Zelfs ermee slaan, dus niet zelf geslagen worden vind ik wel geil, alhoewel ik dan weer niet zo hou van die dominante rol innemen verder.
Dus ik hoef niet perse ermee geslagen te worden om er geil van te worden, simpelweg een zweep in mijn eigen hand houden is al genoeg om geil van te worden, alleen het geluid van klappen(zelfs in de lucht gewoon) is al genoeg.
Op een goede zweepsessie kan ik bijna komen, alleen op de klappen, zonder verdere stimulatie.
Als we het verder over volksmond fetishen hebben(dus voorkeuren ipv een echte fetish) dan ben ik toch wel echt een neukdiertje, bij voorkeur dan ook nog stevig, als mijn man me ergens goed mee kan plagen dan is het door heel zachtjes te blijven neuken, dan draai ik door.
korsettenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
een beetje van dit dus![]()
en korsetten
nee echt korsettenquote:
ach ik kick niet op zweepjes jij niet op torselletjes(:9~) dus dat zit wel goed dan weten we zeker dat we niet dezelfde afwerkenquote:Op zondag 15 juni 2008 13:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
nee echt korsetten
torselletjes en dergelijke zijn nep
Ja Peter North is met recht de facial koning! Zag een keer bloopers van hem op tv waar die de cameraman onderspootquote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:51 schreef M_Schtoppel het volgende:
Kwasten! Niets mooiers dan een flinke lading zaad die over een jong meisjessmoeltje klettert.
Facial cumshots dus, en dan liefst van het Peter North type.
...dat en vrouwen met een voetbalshirt aan. Weet niet waarom, maar ik vind het gewoon sexy.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:15 schreef Basekid_NZ het volgende:
Vrouwen die nat (uitziend) haar hebben (hoofdhaar dus)
Aan een goed paar borsten en billen is niets saaiquote:Op maandag 16 juni 2008 19:05 schreef Loire het volgende:
Ik ben heel saaiik vind borsten en billen super super mooi!
Hm, tja de een geilt op billen en de andere geilt op ijzerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:29 schreef Faraow het volgende:
Ik wordt zo geil van roosters. Geen schoolrooster, maar zo'n ijzeren ding boven aan een trap bijvoorbeeld. Die heerlijke vierkante gaten hmmm.
Een lekkere gothik chick iets voor jou?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:01 schreef SwitcheR het volgende:
Heb d'r meerdere...
Meisjes/vrouwen met een klein beetje mollig uiterlijk en blanke (witte) huid, weinig pigment dus.
Mooie stevige/volle billen a la Jennifer Lopez met tight jeans, thats killing me!!!
Bukkakefilms (GGG) vindt het gewoon kicken om te zien.
Is/was in Japan heel erg in he (uniform dus)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 03:40 schreef Peter.Petrelli het volgende:
Meisjes in schooluniform, met stropdas & kort rokje...![]()
Of vastbinden of vast gebonden worden...
Hmmm...
Ah joh, zolang het maar een lekker wijf is in een schooluniformquote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:38 schreef Peter.Petrelli het volgende:
Liever english school girls! Toch lekkerder dan japanse meiden... Tenminste dat vind ik ...
Hahaha, weet niet of dat zo verstandig is. Er zijn hier ook mensen die van een vol lichaam houden, zou niet meer in verhouding staanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:22 schreef SwitcheR het volgende:
Ja juist Gothic-achtige meiden daar kick ik altijd wel op, heerlijk, hebben vaak ook een wat sexier manier van kleden, dan normaal.
Wat betreft die fetish van die 'dijbenen', klinkt mij bekend. Lekkere stevige bovenbenen (kuiten doen me niets) vind ik 'uber', zeker als er ook nog eens een lekkere stevige reet aan vast zit!!
Kan je nagaan als je die fetishes aan elkaar koppelt...
sow jah! Zo'n heel klein lief sexy geil buikjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:34 schreef Flyingdutchman het volgende:
Een heel klein ietsie pietsie buikje
juist een lekkere ronde kont, en dan maar botsen, he tochquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:08 schreef VoetbalHater het volgende:
Een geile volle kont, niet zo'n negerreet.
Je maakt me nu wel erg nieuwsgierig... Wat nog meer dan?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:52 schreef Sirtalis het volgende:
Shibari, dominantiespelletjes, kleine borstjes, oh en nog zoooveel meer die ik hier niet durf te vermelden
Daar kan ik je wel van genezenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:37 schreef Fronde het volgende:
ik geil op vrouwenvoeten vooral met vuurrood gelakte nagels in sandalen met naaldhakken, eerst de hielen en de zolen likken, de meeste vrouwen vinden dat overigens lekker, en tenslotte onder de blote voet klaarkomen. Het is begonnen toen ik 15 was, meisjes van mijn eigen leeftijd droegen alleen van die stomme teenslippers maar de buurvrouw had altijd geile sandalen met plateauzolen
En ik dan?quote:
Er zijn, denk ik, niet veel mannen die hun 'pinda' 'een gedrocht om te zien' noemen....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:29 schreef TheDarkPrince het volgende:
....Als een vrouw mooie dijbenen en kuiten heeft, is mn pinda al helemaal van slagAl is het een gedrocht om te zien...
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:23 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Er zijn, denk ik, niet veel mannen die hun 'pinda' 'een gedrocht om te zien' noemen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |