quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Ted038 het volgende:
wat ben ik dan braaf met mijn "sprookjesprinses" fetish![]()
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat het bij het zien van die foto het bij mij ook wel erg gaat kriebelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Ted038 het volgende:
wat ben ik dan braaf met mijn "sprookjesprinses" fetish![]()
[ afbeelding ]
Hangt er vanaf wat ze onder de 'brave' jurk aanheeft. Spannende lingerie (kousen, jarretelles,etc) is toch ook een behoorlijke fetisch imo!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef peerke83 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het bij het zien van die foto het bij mij ook wel erg gaat kriebelen.
plaats eens je voeten hier op ik word al geil als ik dat lees ..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:02 schreef dartchickie het volgende:
Hmmm,..word een hele waslijst!!!![]()
Ik hou er van :
Als die mijn voetjes/tenen heerlijk likt!!![]()
Ik hou ervan als die me tijdens,..heerlijk op mijn billen slaat..![]()
Ik hou van tedere seks maar vind een beetje keihard/ruig ook heerlijk!!!![]()
Ik hou van geile praatjes tijdens de seks.![]()
Ik hou van strakke mannen billen![]()
Een mooie strak bovenlijf(niet type patser)![]()
Mooie handen!!![]()
Goed verzorgt!!![]()
En heerlijk ruikend naar een super lekker luchtje!!![]()
Nou voorlopig ff genoeg!!!!![]()
Nope,..weet niet hoe dat moet!!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:33 schreef Maineye het volgende:
[..]
plaats eens je voeten hier op ik word al geil als ik dat lees ..
- geen datingsite op FOK! -
En jouw fetishe is?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:33 schreef Maineye het volgende:
[..]
plaats eens je voeten hier op ik word al geil als ik dat lees ..
- geen datingsite op FOK! -
Ken je toevallig fokuser seven?quote:Op maandag 2 november 2009 16:15 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik weet niet of het nou echt een fetish is maar ik heb iets voor dominante vrouwen. Soms ben ik voor m'n vriendin alleen maar een stuk vlees waar ze al haar sexuele energie op los laat, helemaal geweldig! Ze heeft ook zo'n leuk zinnetje (voor de trekkies onder jullie) "resistance is futile, you will be violated"
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:54 schreef RedPeaches het volgende:
"Verkracht" worden..
Dus doen alsof je niet wilt, keihard tegenstribbelen en gewoon helemaal vastgebonden worden waarna je keihard word geneukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |