Nee hoor er zijn nog genoeg fetishen die nog niet voorbij zijn gekomen.quote:
Welke mis jij dan nog?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef tijnbrein het volgende:
Nee hoor er zijn nog genoeg fetishen die nog niet voorbij zijn gekomen.
Het meeste wat hier langs is gekomen in dit topic zijn voorkeuren voor een bepaald type man/vrouw en fantasieën geen echte fetishen.quote:
ja hier nog een..quote:
regenkleding dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja hier nog een..
Zelf zie ik een dame ook graag in lak kleding ..
helaas kom ik ze niet tegen die het leuk vinden om er in te lopen.
haha wat versta jij onder regenkleding ...quote:
ja zoiets. Ik heb er niets mee. Ik hou van bikinis maar he wie nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:30 schreef RAVW het volgende:
[..]
haha wat versta jij onder regenkleding ...
Zo iets
http://www.dutchdesigners(...)DDO1050_HPIM5865.JPG
als het ja is dan![]()
![]()
maar Roodharige dames zijn ooken zeker als ze wat op leeftijd zijn ....
grote voetenquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:02 schreef RedPeaches het volgende:
Ik ben er sinds vanmiddag achter dat mijn fetish toch echt stoppelbaardjes zijn.. Als ik een stoppelbaardje zie word ik geilOok vind ik grote voeten bij mannen heel opwindend
Aan een vrouw vind ik ze meestal wel leuk (als er geen spillepootjes of enorme blubberkuiten in zitten), aan een man dan krijg ik toch zo mijn bedenkingen of hij nog wel hetero is... Tenminste met gestreepte teensokken....quote:Op donderdag 3 december 2009 00:33 schreef Nalter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien mikt Nalter daar ook wel opquote:Op donderdag 3 december 2009 00:46 schreef biekske2009 het volgende:
... aan een man dan krijg ik toch zo mijn bedenkingen of hij nog wel hetero is... Tenminste met gestreepte teensokken....
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:55 schreef Roellie80 het volgende:
bbw 4 life natuurlijk
[ afbeelding ]
Ik vind het contrast tussen een naakt en aangekleed iemand ook iets seksueels hebben. Maar niet echt een fetish te noemen, zo ver gaat het niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:41 schreef S_1980 het volgende:
Dacht er geen te hebben, tot ik in KDP "Clothed female - Nude male" tegenkwam.
Oftewel aangeklede vrouwen met naakte mannen. Google (of beter, zoekmachine Bing) op cfnm en je ziet genoeg. Lijkt me wel wat om zo bevredigd te worden.
PS. sla de plaatjes met hossende 40+ vrouwen rondom een chip'ndale gerust over.
is dat een fetish, of een gewoon gezonde mannelijke reactie .... als het nu alleen om zo'n broek ging (zonder vrouw erin) .... of anders als een lelijke, dikke vrouw het doet, is het dan nog steeds "sexy"?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:39 schreef otacon het volgende:
Een mooie sexy vrouw in een Capoeira Abada en dan ook nog als ze echt aan capoeira kan doen.
[ afbeelding ]
mmm de eerste vrouw moet ik nog tegen komen die dat wil en aan heeftquote:Op maandag 21 december 2009 15:51 schreef frankkinky het volgende:
Excuus voor mijn verkeerde bericht, ik snap nu de regels.
Ik val dus helemaal voor knappe slanke dames met een krachtige vrouwelijke uitstraling gehuld in lange liefst zwarte lak/leren of latex laarzen met daarboven eventueel een lak/latex body, of slipje/bh.
En dan een kinky erotisch eventueel Soft sm spel spelend waarbij ik de onderdanige ben voor hun plezier en genot.
nou ik heb wekelijks contact zowel betaald als onbetaald met dames die deze kleding hebben en graag dan ook dominant zijn qua sex, heerlijk!quote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
mmm de eerste vrouw moet ik nog tegen komen die dat wil en aan heeft
vaak alleen maar van die standaard types
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |