Dat dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Conekiller het volgende:
elkaar goed vertrouwen en goed signalen afspreken, en heel goed de ander in de gaten houden. Niet echt beginnersspul
Ja, michael hutchins van inxs heeft het niet overleefdquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Heftig.....een hand om de hals kan wel opwindend zijn, maar echt wurgen is zeker niet voor beginners....
En gewoon opletten dat je op tijd loslaatquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef Conekiller het volgende:
kan gewoon absoluut gevaarlijk zijn ja, zou zelfs het niet verkeerd vinden als je allebei in ieder geval een EHBO diploma hebt
Dat ook idd, je wil toch ergens stiekum steeds de grens iets verleggen omdat het zo lekker is, maar het houdt een keer op dan.. letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:36 schreef Conekiller het volgende:
ja dat absoluut, en nooit jezelf overschatten en dus nooit te laat aftikken of waarschuwen. Hoe lekker het ook is
Breathplay hoeft niet perse wurgsex te zijn.quote:
1.59 ook goed!?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:27 schreef Conekiller het volgende:
ok mijn echte fetisch qua uiterlijkheden betreft zijn kleinere (1.60ofzo, be zelf 186) meisjes met piercings en tattoo's en een goed achterwerk, niet zo'n skinnybitch. En dan niet het naveltje tribaltje gebeuren dus.
you know what they say: pics or it didn't happenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
1.59 ook goed!?![]()
![]()
![]()
tattoos... check
piercing...nog niet.
big ass...check
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
1.59 ook goed!?![]()
![]()
![]()
tattoos... check
piercing...nog niet.
big ass...check
He verdorie das nou jammer!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:48 schreef Conekiller het volgende:
[..]grrrr
![]()
ben alleen al bezetvor het eers een met meer metaal in d'r lijf dan ik
alleen met inkt loop ik goed voor
Maar het is bij mij wat dat betreft heel strikt, dat zijn gewoon basisvoorwaarden
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
He verdorie das nou jammer!
Dude met inkt is stiekum wel een vereiste ja![]()
Eentje met half of full sleeves met skulls undso
Ik zit nu op de 7 en ben voorlopig nog niet klaarquote:Op donderdag 5 november 2009 19:59 schreef Conekiller het volgende:
geen sleeves, gewoon een losse verzameling meuk (iets van 20 ofzo, tel niet meer, moet vol) maar wel wat skulls, en komen d'r meer bij
She sounds perrrrfectquote:Op donderdag 5 november 2009 20:11 schreef Conekiller het volgende:
bme zitten vrj veel Nederlanders nog. Veel hangt gewoon af van toeval.
heb nu echt wat dat betreft een perfect meissie, piercings, tattoo's, flinke kont, ongeveer 1.60, en into breathplay en bondage en net zo'n sexdrive als ik.
Heb niks te klagen:P
Mijn inked up rock god mag nu wel es op gaan schieten!quote:
Jij was toch ook bezetquote:Op donderdag 5 november 2009 19:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
He verdorie das nou jammer!
Dude met inkt is stiekum wel een vereiste ja![]()
Eentje met half of full sleeves met skulls undso
Als jij betaaldt wil ik wel een paar tattoo's laten zettenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mijn inked up rock god mag nu wel es op gaan schieten!
Bezet? Met wie heb ik dan?quote:
Oh dat dacht ik eens in een ander topic gelezen te hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |