Voorspelbaar -1quote:Op maandag 9 juni 2008 21:22 schreef timbob het volgende:
huh?
is er ergens een wedstrijd gaande ofzo?
Ik ben de enige in de ShowChat league die Nederland als winnaar heeftquote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef DaMart het volgende:
Daar gaat mijn voorspelde 3-1 winst voor Italië.
Mwêh.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben de enige in de ShowChat league die Nederland als winnaar heeft
Ik wilde het rustig opbouwen, verlies tegen Italie, gelijk tegen Frankijk en door winst op de Roemenen nog net door...quote:Op maandag 9 juni 2008 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben de enige in de ShowChat league die Nederland als winnaar heeft
Toch heb ik niet echt veel punten erbij. Ik vind het lame dat je meer punten krijgt voor het goed voorspellen van de score van een partij (10 pt), zonder de winnaar goed te hebben, en je maar een lousy 5 pt krijgt voor het juist voorspellen van de winnaarquote:
Huh; krijgt ze niet automatisch punten als een team niets scoort tijdens een wedstrijd? En vette punten als het 0-0 is?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef Svensational het volgende:
Door Sanne staan we nu 24e ipv 7e! Ze heeft niks voorspeld dus houdt 0 punten het hele toernooi
.
Ze heeft waarschijnlijk niet op invoeren gedruktquote:Op maandag 9 juni 2008 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Huh; krijgt ze niet automatisch punten als een team niets scoort tijdens een wedstrijd? En vette punten als het 0-0 is?![]()
Wat een kneuzin.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef Svensational het volgende:
Door Sanne staan we nu 24e ipv 7e! Ze heeft niks voorspeld dus houdt 0 punten het hele toernooi
.
Dat is inderdaad debiel.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch heb ik niet echt veel punten erbij. Ik vind het lame dat je meer punten krijgt voor het goed voorspellen van de score van een partij (10 pt), zonder de winnaar goed te hebben, en je maar een lousy 5 pt krijgt voor het juist voorspellen van de winnaar![]()
Nu heb ik bijvoorbeeld 2-1 voor Nederland voorspeld, terwijl iemand die 0-0 voorspelde meer punten krijgt, omdat Italië inderdaad 0 punten heeft gescoord. Hoe suf is dat?!
Mwêh in de zin van, ik had dat ook, knurftquote:Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch heb ik niet echt veel punten erbij. Ik vind het lame dat je meer punten krijgt voor het goed voorspellen van de score van een partij (10 pt), zonder de winnaar goed te hebben, en je maar een lousy 5 pt krijgt voor het juist voorspellen van de winnaar![]()
Nu heb ik bijvoorbeeld 2-1 voor Nederland voorspeld, terwijl iemand die 0-0 voorspelde meer punten krijgt, omdat Italië inderdaad 0 punten heeft gescoord. Hoe suf is dat?!
Ik zie het! Wat gek, ik had het echt bekeken, blijkbaar boeide jouw input mij te weinigquote:Op maandag 9 juni 2008 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwêh in de zin van, ik had dat ook, knurft.
Ik heb je weer ingehaald, lutser.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Huh; krijgt ze niet automatisch punten als een team niets scoort tijdens een wedstrijd? En vette punten als het 0-0 is?![]()
Wat leuk.quote:
Je zou je geen minuut hebben verveeld, hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat leuk.
Ik was gewoon sporten (ik vind die wedstrijden altijd te lang duren om te kijken, gelukkig was er wel iemand om me tussendoor up te daten als er een goal was gemaakt.
Ik weet het!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je weer ingehaald, lutser.
The loud noise awoke the beast...it was at this moment that she realized the insignificance of it, and fell asleep again, to wake up again only when doomsday was upon us.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook zonder te kijken wist ik dat NL had gewonnen. Het geblèr in de straten was afdoende.
Ik was 3x wakkergeschrokken van de buren (en dat terwijl ik om 5 uur op moestquote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook zonder te kijken wist ik dat NL had gewonnen. Het geblèr in de straten was afdoende.
Je nieuwe liefhebbende, blije imago bevalt mij geenszins.quote:
Inderdaad. Bovendien is het niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je nieuwe liefhebbende, blije imago bevalt mij geenszins.
Als het nationaal belang voorop staat, komt de ware aard van onze allochtoon naar boven, hoor!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was 3x wakkergeschrokken van de buren (en dat terwijl ik om 5 uur op moest) en als dat niet genoeg is, ook nog eens na afloop even een hele cd van een of andere volkszanger
![]()
![]()
KUT PURMEREND![]()
Ik hoop dat Nederland van Frankrijk verliest, zijn wij ook van dat gezeur weer af
Herriestoppersquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was 3x wakkergeschrokken van de buren (en dat terwijl ik om 5 uur op moest) en als dat niet genoeg is, ook nog eens na afloop even een hele cd van een of andere volkszanger
![]()
![]()
KUT PURMEREND![]()
Ik hoop dat Nederland van Frankrijk verliest, zijn wij ook van dat gezeur weer af
Mweh... heb gewoon niet zo veel met voetbal...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Als het nationaal belang voorop staat, komt de ware aard van onze allochtoon naar boven, hoor!
Zquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:23 schreef Zhenar het volgende:
Ploink.
D-manquote:
Jo, Z-Guy! Wanneer komen jij en G-ho naar Eindhoven???quote:
Ik kom pas naar Eindhoven als Utrecht twee meter onder water ligtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:43 schreef Dizer het volgende:
Jo, Z-Guy! Wanneer komen jij en G-ho naar Eindhoven???
quote:
Wanneer wordt het opgenomen dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:02 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
.
Españaaaaaaaaaaaaa![]()
.
Half oktober word ik trouwens uitgezonden met TTQ.
Volgens mij heeft Gay-ho daar helegaar geen zin in, het is zo'n eindquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jo, Z-Guy! Wanneer komen jij en G-ho naar Eindhoven???
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef Svensational het volgende:
.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Gay-ho daar helegaar geen zin in, het is zo'n eind
Maar dankzij een bug staan we toch heel laagquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:38 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij doet de Showchatsubleague goede zaken... zowel BVO als ik hebben 2-0 voor Zweden voorspeld!
Gestegen naar de 20e plek... maar we hadden 5e kunnen staanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dankzij een bug staan we toch heel laag!
Kan jij niet een van die admins / dev'ers vragen mij eruit te mieteren?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gestegen naar de 20e plek... maar we hadden 5e kunnen staan.
Nee, dat is helaas een bug, eenmaal in een subleague kun je er niet meer uit. Je kunt er zelf ook niet uitstappen. Wat je evt. zou kunnen doen is jezelf aanmelden bij subleague 1t/m 19quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Kan jij niet een van die admins / dev'ers vragen mij eruit te mieteren?
Ik hoor er helemaal niet tussen, zonder standen is natuurlijk niet mijn bedoeling geweest.
LOLquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat je evt. zou kunnen doen is jezelf aanmelden bij subleague 1t/m 19.
Nou ja, bugs zijn er toch om opgelost te worden?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat is helaas een bug, eenmaal in een subleague kun je er niet meer uit. Je kunt er zelf ook niet uitstappen. Wat je evt. zou kunnen doen is jezelf aanmelden bij subleague 1t/m 19.
Maar bij de grote subleagues heeft dat veel minder negatieve invloed dan bij een kleine zoals die van onsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat is helaas een bug, eenmaal in een subleague kun je er niet meer uit. Je kunt er zelf ook niet uitstappen. Wat je evt. zou kunnen doen is jezelf aanmelden bij subleague 1t/m 19.
No kidding?quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:03 schreef MissBliss het volgende:
Dat ben ik!
De nummer 1 kent maar 1 deelnemer... als Sanne zich daarbij aanmeldt, komt hij op plaats 42 terecht of zoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar bij de grote subleagues heeft dat veel minder negatieve invloed dan bij een kleine zoals die van ons
Doen Sanne, doen!!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
De nummer 1 kent maar 1 deelnemer... als Sanne zich daarbij aanmeldt, komt hij op plaats 42 terecht of zo![]()
.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
De nummer 1 kent maar 1 deelnemer... als Sanne zich daarbij aanmeldt, komt hij op plaats 42 terecht of zo![]()
.
B-Babequote:
Toch leuk? Nieuwe impulsquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
The Zhen-man
ik moet op vacaturejacht
helemaal niet leuk, ik heb het nu best naar m'n zin (voor 't eerst in 3 jaarquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:15 schreef Zhenar het volgende:
Toch leuk? Nieuwe impulsIk ga deze week ook een sollicitatie de deur uit doen.
![]()
Maar waarom moet je op vacaturejacht?
Kom in Eindhoven werkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
The Zhen-man
ik moet op vacaturejacht
Ja wel goed!!! Erg leuk in ieder gevalquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:30 schreef Zhenar het volgende:
Hoe bevalt de nieuwe job tot nu toe, Diz?
Onder de rivieren is het veeeeeeel gezelliger en zuipen ze veel meerquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb wel connecties bij BJZ Eindhoven...
maar eigenlijk blijf ik liever hier in 'twesten
![]()
vast, maar daar hebben ze geen strand.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:24 schreef Dizer het volgende:
Onder de rivieren is het veeeeeeel gezelliger en zuipen ze veel meer![]()
http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?VW=T&DM=SLNL&PA=71011NED&D1=41&D2=1-16&HD=080611-1232&HDR=T&STB=G1quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Onder de rivieren is het veeeeeeel gezelliger en zuipen ze veel meer![]()
Waar woon jij ook al weer? Niet in Eindhoven... maar iets daarbuiten toch? Eersel?quote:
Budel, Cranendonck.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar woon jij ook al weer? Niet in Eindhoven... maar iets daarbuiten toch? Eersel?
Word je je huis uit getrapt?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Budel, Cranendonck.
Maar waarschijnlijk vanaf september niet meer.
Past dus perfect bij jou. Lekker alleen maar op FOK zitten de hele dagquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
bovendien is mijn werk gebaseerd op problemen, en die hebben ze daar ook niet
Waar dan???quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Budel, Cranendonck.
Maar waarschijnlijk vanaf september niet meer.
kill me, kill me nowquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:57 schreef Dizer het volgende:
Past dus perfect bij jou. Lekker alleen maar op FOK zitten de hele dag
Chandler die gek wordt van Janice tijdens nieuwjaarsavondquote:
Je moet preventief waarschuwen, niet achterafquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:02 schreef Zhenar het volgende:
Okee inwoners van Amsterdam: ik ben weer thuis; het is weer veilig op de straten.
Kom je lekker op tijd mee, met die waarschuwingquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je moet preventief waarschuwen, niet achteraf
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kom je lekker op tijd mee, met die waarschuwing![]()
WTF?!quote:
Ik ben niet verslaafdquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?!![]()
Vind je dit nu echt een geschikt moment om weer te beginnen met roken?
Yesquote:
Wat stond daar, atb-tje?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:12 schreef alwaysthebest het volgende:
.
Eensch!quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:09 schreef IQM het volgende:
Zwangere vrouwen. [ afbeelding ]
Zwangere vrouwen die roken. [ afbeelding ]
Vrouwen. [ afbeelding ]
Vrouwen die al vanaf hun negende roken. [ afbeelding ]
Woeii!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:42 schreef Svensational het volgende:
http://sport.fok.nl/ek2008/info/subleagues/punten/29!
Nog steeds eerste.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:42 schreef Svensational het volgende:
http://sport.fok.nl/ek2008/info/subleagues/punten/29!
Heb er direct een wachtwoord opgezet, er schijnen nogal wat mensen te zijn die expres hoge subleagues joinenquote:
Niks bijzonders eigenlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat stond daar, atb-tje?
[..]
Eensch!
Ik ben gewoon fatsoenlijk op mn 15e begonnen
En nee, ik ben niet zwanger, ik hoef geen pm's te ontvangen!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:41 schreef MissBliss het volgende:
En nee, ik ben niet zwanger, ik hoef geen pm's te ontvangen!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:41 schreef MissBliss het volgende:
En ja, ik ben zwanger, ik hoef geen felicitatiepm's te ontvangen!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
het is kutweer en ik heb niets te roken
You think?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Niks bijzonders eigenlijk.Ik vraag waarom je dat topic quote; omdat je ook geen sigaretten had en misschien zwanger was of dat je dat mens uitkotste omdat ze op d'r negende al pafte en 6 keer per dag shag rookt terwijl ze zwanger was.
Maar het was een beetje een overbodige vraag.
quote:
quote:
Ik moest ook wel gniffelenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
http://fotoboek.fok.nl/user/147316
HAHAHAHA
Maar nou is die überknurft mij weer voorbij gegaanquote:
Wheheheh, wie is er nu de überknurft?!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar nou is die überknurft mij weer voorbij gegaan!
Waar gaat ie over? En kom je hem zelf brengen in Eindhovenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Iemand interesse in het boekje Onbegrepen van Karin Slaughter, die je gratis krijgt als je een boek koopt?
Een boekhouder bij Southern Toiletbenodigdheden die bij zijn moeder woont en veel misdaadromans leest. Als zijn collega wordt vermoord wordt hij als hoofdverdachte aangewezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar gaat ie over? En kom je hem zelf brengen in Eindhoven.
Ik ben al bezig... en jij??quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Nu zouden we in principe simultaan moeten aftrekken. Dat zijn de ongeschreven regels.
Ik niet, toevallig een dagje in Amsterdam werkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een boekhouder bij Southern Toiletbenodigdheden die bij zijn moeder woont en veel misdaadromans leest. Als zijn collega wordt vermoord wordt hij als hoofdverdachte aangewezen.
Ik ben woensdag in Eindhoven.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik niet, toevallig een dagje in Amsterdam werken
Ik inmiddels ook. Collega's vonden het niet zo leukquote:
Hihi, je zei 'thuis komen'.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kut, daar gaat mijn dagje vroeg thuiskomen![]()
.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kut, daar gaat mijn dagje vroeg thuiskomen![]()
.
Wat een briljant idee! We wachten hem gewoon op na zn werkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:35 schreef Zhenar het volgende:
Zullen we Dizer gangrapen als hij in Amsterdam is?
Ja hoor!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Iemand interesse in het boekje Onbegrepen van Karin Slaughter, dat je gratis krijgt als je een boek koopt?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:05 schreef babette21 het volgende:
btw:
IK HEB EEN JAARCONTRACT GEKREGEN!!!
IK HOEF VOORLOPIG NOG NIET WEG!!!
*blij is
ik heb nog zo'n oranje hawaislinger, dat vind ik eigenlijk wel voldoende. ik overwéég nog wel 'n oranje visserspetje, maar die staat eigenlijk zó dom dat het gewoon vragen om ellende is....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:45 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga mogelijk in oranje gekleed vanavond!Maar als het even kan, dan niet
Pm of mail je adres maar even.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja hoor!!Ik vind haar leuk schrijven (gruwelijk gedetailleerd af en toe
)
Absoluut, ben erg opgelucht. Moest m'n vakantie al bijna cancellenquote:
hoe is dat nou, om zo zuur door 't leven te gaan!?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen oranje aan (heb niet eens oranje kleding) en ik ga ook niet kijken vanavond
Heerlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe is dat nou, om zo zuur door 't leven te gaan!?
In je oranje bikiniquote:
Slapenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien wel ja![]()
(maar misschien ook niet)
wat ga jij voor spannends doen dan?
oeh da's ook best lekker.... maar dat doe ik morgen wel (Walibi is uitgesteld vanwege 't kloteweerquote:
oranje?!quote:Maar eerst verf halen bij de Praxis.
je geloofd 't vast niet, maar dat heb ik dusquote:
nee hoorquote:Walibi? Heb ik weer eens iets gemist?
Mooiste doelpunt van het toernooi tot nu toe!quote:
Jullie hebben geluk dat ik toch maar niet heb meegedaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:57 schreef DaMart het volgende:
De Showchat-league gaat goed zo zonder Sanne, trouwens!![]()
Fantastisch he, vooral die tweede helft! Nederland staat echt op de EK-kaart nu.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:38 schreef alwaysthebest het volgende:
http://www.footyhighlights.com/?p=426
Ik kreeg toch een beetje kippenvel.
Superstoerquote:
Pardon?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 07:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sven! ThnxHeb ik in 20 seconden de hele wedstrijd gezien en gisteravond lekker geslapen
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:35 schreef IQM het volgende:!!!!
Dit team wordt zooooooooooooooo fucking hard Europees Kampioen!![]()
![]()
Nederland - Frankrijk in de buitenlandse mediaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Fantastisch he, vooral die tweede helft! Nederland staat echt op de EK-kaart nu.
Die buitenlandse commentaren zijn briljant (die Italianen prezen ons de hemel in tijdens de wedstijd, was echt zo leuk. Daar kunnen onze commentatoren nog wat van leren, één tegendoelpunt en ze beginnen direct weer over buitenspel te zeuren enzo). Ben ook wel benieuwd hoe het buiteland aankijkt tegen het "kinderfeestje" na de wedstrijd!
![]()
Denk ik ookquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:19 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
!
Dit team gaat op een heel knurftige manier onderuit tegen Zweden in de kwartfinale hoor!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:19 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
!
Dit team gaat op een heel knurftige manier onderuit tegen Zweden in de kwartfinale hoor!
Niet! Niet!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Denk ik ook. Zo'n "Zlatan ownt Mathijsen"-actie, 70e minuut. Zweden hele wedstrijd de boel dichtgooien, Mathijsen de schlemiel. Ik zie het gebeuren
.
Leukquote:
We worden in de favorietenrol gepraat, waardoor Nederland zichzelf gaat overschattenquote:
Boeiend. Gelukkig blijven de spelers zelf nuchter.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
We worden in de favorietenrol gepraat, waardoor Nederland zichzelf gaat overschatten.
Waar is de NOS-compilatie van Ned-Fra?quote:
"is dit lekker? ja dit is lekker"quote:
Daar moet zels XM toch wel een beetje enthousiast van worden.quote:
Wat is dat met al die vrouwen die opeens helemaal "into" het EK zijn?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:11 schreef babette21 het volgende:
Fantastisch he, vooral die tweede helft! Nederland staat echt op de EK-kaart nu.
Zolang we de mazzel behouden zijn we onverslaanbaarquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
We worden in de favorietenrol gepraat, waardoor Nederland zichzelf gaat overschatten.
hoewel ik het scherm amper kon zien en dus maar een beetje op het geluid af moest gaan
Ja, dat hoor ik zeker!quote:
Dat haat ik ookquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:27 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wat is dat met al die vrouwen die opeens helemaal "into" het EK zijn?Het hele jaar hoor ik niets anders dan "he bah, vanavond weer voetbal
" En nu lopen ze allemaal mee in de polonaise en hebben ze kritiek op de opstelling
Heeft het te maken met het feit dat men zich optut voor de wedstrijd? Dat men de wijk versiert? Ik kan veel zeggen van XM (zuur, verbitterd, zeikerig enz enz) maar ze is iig consequent (de haat tussen ons beiden blijft weliswaar, maar toch).
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:11 schreef BVO het volgende:
Wat een suffe doorsnee mutsen.
Aldus Barbara Barend.quote:"Ik vond het leuke meiden, 16 en 18 en niet zo opgedirkt. Gewoon stoere gympies, spijkerbroek en oranje sjaals."
quote:
Idd jij hebt geen recht van spreken in dezequote:Op zondag 15 juni 2008 11:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat haat ik ook![]()
Van die wijven die opeens in de kroeg staan te schreeuwen naar het scherm enzo... maar dat het duidelijk is dat ze maar wat acteren en doen wat ze denken dat er van ze verwacht wordt, zonder een idee te hebben van wat er werkelijk gaande is.Heel veel vrouwen hebben de neiging om binnen de groep te passen / erbij te horen; het zijn dan ook vaak onwijze sociale kameleons. Met het EK muteren ze dus opeens in voetbalfans, hoe weinig overtuigend dan ook
![]()
Ik zeg natuurlijk niet dat dit alleen voor vrouwen geldt he? En ook zeker niet voor álle vrouwen...Maar voor genoeg om een opvallend en irritant fenomeen te zijn
Whaha, hilarisch! Polonaise in dat vliegtuig: "they do a sort of Dutch dancing".quote:
Oh, je hebt wat Polen ingehuurd?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:42 schreef Duvel het volgende:
Ja, dat gaat niet onaardig. En ik doe het natuurlijk niet in mijn eentje.
Dobry wieczórquote:
Zooo, dat heb jij snel opgepiktquote:
Ik ga dan ook niet als een debiel mij "inleven" in de wedstrijdquote:Op zondag 15 juni 2008 15:03 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Idd jij hebt geen recht van spreken in deze
Staat genoteerdquote:Op zondag 15 juni 2008 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet als een debiel mij "inleven" in de wedstrijdIk kijk vrolijk mee en wil nog best opmerken als ik een actie mooi vind of als ik vind dat iemand zich aanstelt, maar ik ga geen enthousiasme faken en overacten
GOOOOOOAAAAAAAAAAALLLLLLL!!!!!!quote:
Ik overacttequote:
Neuh, ik ga nogal snel dood. Zo'n stoplicht is echt kei ingewikkeld weet je.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:09 schreef Duvel het volgende:
Een stadium dat jij nog maar eens moet zien te bereiken. [ afbeelding ]
Wel een adder die graag in de zon zit dan.quote:
Ik had het sowieso tegen Duvel, dus ja.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:11 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat vat ik op als een compliment, aangezien jij het zegt
Aaaaaaw op een dubbele feestdagquote:Op zondag 15 juni 2008 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
* XcUZ_Me mompelt iets over Pasen en Pinksteren.
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Aaaaaaw op een dubbele feestdagDat wordt dubbel zo leuk
Ik peins er niet over.quote:
quote:
Nog steeds geen info@fotoleonie.nlquote:
Dizer, schmeizerquote:Op zondag 15 juni 2008 23:22 schreef MissBliss het volgende:
Nee klopt! Wil je me mailen dan?
Dizer moet dat regelen
Nou, dat valt toch wel mee met dat overbelicht! Wel leuk, dat tye-dyequote:Op zondag 15 juni 2008 23:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nieuwww+ Zwaar overbelicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En verkleinen is voor pussy's.
Nou, ik zal me er eens in verdiepen danquote:Op zondag 15 juni 2008 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dizer, schmeizer. Je kunt dat best zelf
.
Ik had 2-2 bij Turkije-Tsjechië voorspeld.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:28 schreef Svensational het volgende:
Als BVO een eigen subleague start staat hij derde! EN als Bupa het dan ook doet staat hij zesde
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |