Mwêh.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben de enige in de ShowChat league die Nederland als winnaar heeft
Ik wilde het rustig opbouwen, verlies tegen Italie, gelijk tegen Frankijk en door winst op de Roemenen nog net door...quote:Op maandag 9 juni 2008 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben de enige in de ShowChat league die Nederland als winnaar heeft
Toch heb ik niet echt veel punten erbij. Ik vind het lame dat je meer punten krijgt voor het goed voorspellen van de score van een partij (10 pt), zonder de winnaar goed te hebben, en je maar een lousy 5 pt krijgt voor het juist voorspellen van de winnaarquote:
Huh; krijgt ze niet automatisch punten als een team niets scoort tijdens een wedstrijd? En vette punten als het 0-0 is?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef Svensational het volgende:
Door Sanne staan we nu 24e ipv 7e! Ze heeft niks voorspeld dus houdt 0 punten het hele toernooi
.
Ze heeft waarschijnlijk niet op invoeren gedruktquote:Op maandag 9 juni 2008 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Huh; krijgt ze niet automatisch punten als een team niets scoort tijdens een wedstrijd? En vette punten als het 0-0 is?![]()
Wat een kneuzin.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef Svensational het volgende:
Door Sanne staan we nu 24e ipv 7e! Ze heeft niks voorspeld dus houdt 0 punten het hele toernooi
.
Dat is inderdaad debiel.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch heb ik niet echt veel punten erbij. Ik vind het lame dat je meer punten krijgt voor het goed voorspellen van de score van een partij (10 pt), zonder de winnaar goed te hebben, en je maar een lousy 5 pt krijgt voor het juist voorspellen van de winnaar![]()
Nu heb ik bijvoorbeeld 2-1 voor Nederland voorspeld, terwijl iemand die 0-0 voorspelde meer punten krijgt, omdat Italië inderdaad 0 punten heeft gescoord. Hoe suf is dat?!
Mwêh in de zin van, ik had dat ook, knurftquote:Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch heb ik niet echt veel punten erbij. Ik vind het lame dat je meer punten krijgt voor het goed voorspellen van de score van een partij (10 pt), zonder de winnaar goed te hebben, en je maar een lousy 5 pt krijgt voor het juist voorspellen van de winnaar![]()
Nu heb ik bijvoorbeeld 2-1 voor Nederland voorspeld, terwijl iemand die 0-0 voorspelde meer punten krijgt, omdat Italië inderdaad 0 punten heeft gescoord. Hoe suf is dat?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |