Voorspelbaar -1quote:Op maandag 9 juni 2008 21:22 schreef timbob het volgende:
huh?
is er ergens een wedstrijd gaande ofzo?
Ik ben de enige in de ShowChat league die Nederland als winnaar heeftquote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef DaMart het volgende:
Daar gaat mijn voorspelde 3-1 winst voor Italië.
Mwêh.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben de enige in de ShowChat league die Nederland als winnaar heeft
Ik wilde het rustig opbouwen, verlies tegen Italie, gelijk tegen Frankijk en door winst op de Roemenen nog net door...quote:Op maandag 9 juni 2008 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben de enige in de ShowChat league die Nederland als winnaar heeft
Toch heb ik niet echt veel punten erbij. Ik vind het lame dat je meer punten krijgt voor het goed voorspellen van de score van een partij (10 pt), zonder de winnaar goed te hebben, en je maar een lousy 5 pt krijgt voor het juist voorspellen van de winnaarquote:
Huh; krijgt ze niet automatisch punten als een team niets scoort tijdens een wedstrijd? En vette punten als het 0-0 is?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef Svensational het volgende:
Door Sanne staan we nu 24e ipv 7e! Ze heeft niks voorspeld dus houdt 0 punten het hele toernooi
.
Ze heeft waarschijnlijk niet op invoeren gedruktquote:Op maandag 9 juni 2008 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Huh; krijgt ze niet automatisch punten als een team niets scoort tijdens een wedstrijd? En vette punten als het 0-0 is?![]()
Wat een kneuzin.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef Svensational het volgende:
Door Sanne staan we nu 24e ipv 7e! Ze heeft niks voorspeld dus houdt 0 punten het hele toernooi
.
Dat is inderdaad debiel.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch heb ik niet echt veel punten erbij. Ik vind het lame dat je meer punten krijgt voor het goed voorspellen van de score van een partij (10 pt), zonder de winnaar goed te hebben, en je maar een lousy 5 pt krijgt voor het juist voorspellen van de winnaar![]()
Nu heb ik bijvoorbeeld 2-1 voor Nederland voorspeld, terwijl iemand die 0-0 voorspelde meer punten krijgt, omdat Italië inderdaad 0 punten heeft gescoord. Hoe suf is dat?!
Mwêh in de zin van, ik had dat ook, knurftquote:Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch heb ik niet echt veel punten erbij. Ik vind het lame dat je meer punten krijgt voor het goed voorspellen van de score van een partij (10 pt), zonder de winnaar goed te hebben, en je maar een lousy 5 pt krijgt voor het juist voorspellen van de winnaar![]()
Nu heb ik bijvoorbeeld 2-1 voor Nederland voorspeld, terwijl iemand die 0-0 voorspelde meer punten krijgt, omdat Italië inderdaad 0 punten heeft gescoord. Hoe suf is dat?!
Ik zie het! Wat gek, ik had het echt bekeken, blijkbaar boeide jouw input mij te weinigquote:Op maandag 9 juni 2008 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwêh in de zin van, ik had dat ook, knurft.
Ik heb je weer ingehaald, lutser.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Huh; krijgt ze niet automatisch punten als een team niets scoort tijdens een wedstrijd? En vette punten als het 0-0 is?![]()
Wat leuk.quote:
Je zou je geen minuut hebben verveeld, hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat leuk.
Ik was gewoon sporten (ik vind die wedstrijden altijd te lang duren om te kijken, gelukkig was er wel iemand om me tussendoor up te daten als er een goal was gemaakt.
Ik weet het!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je weer ingehaald, lutser.
The loud noise awoke the beast...it was at this moment that she realized the insignificance of it, and fell asleep again, to wake up again only when doomsday was upon us.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook zonder te kijken wist ik dat NL had gewonnen. Het geblèr in de straten was afdoende.
Ik was 3x wakkergeschrokken van de buren (en dat terwijl ik om 5 uur op moestquote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook zonder te kijken wist ik dat NL had gewonnen. Het geblèr in de straten was afdoende.
Je nieuwe liefhebbende, blije imago bevalt mij geenszins.quote:
Inderdaad. Bovendien is het niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je nieuwe liefhebbende, blije imago bevalt mij geenszins.
Als het nationaal belang voorop staat, komt de ware aard van onze allochtoon naar boven, hoor!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was 3x wakkergeschrokken van de buren (en dat terwijl ik om 5 uur op moest) en als dat niet genoeg is, ook nog eens na afloop even een hele cd van een of andere volkszanger
![]()
![]()
KUT PURMEREND![]()
Ik hoop dat Nederland van Frankrijk verliest, zijn wij ook van dat gezeur weer af
Herriestoppersquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was 3x wakkergeschrokken van de buren (en dat terwijl ik om 5 uur op moest) en als dat niet genoeg is, ook nog eens na afloop even een hele cd van een of andere volkszanger
![]()
![]()
KUT PURMEREND![]()
Ik hoop dat Nederland van Frankrijk verliest, zijn wij ook van dat gezeur weer af
Mweh... heb gewoon niet zo veel met voetbal...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Als het nationaal belang voorop staat, komt de ware aard van onze allochtoon naar boven, hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |