Waar gaat ie over? En kom je hem zelf brengen in Eindhovenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Iemand interesse in het boekje Onbegrepen van Karin Slaughter, die je gratis krijgt als je een boek koopt?
Een boekhouder bij Southern Toiletbenodigdheden die bij zijn moeder woont en veel misdaadromans leest. Als zijn collega wordt vermoord wordt hij als hoofdverdachte aangewezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar gaat ie over? En kom je hem zelf brengen in Eindhoven.
Ik ben al bezig... en jij??quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Nu zouden we in principe simultaan moeten aftrekken. Dat zijn de ongeschreven regels.
Ik niet, toevallig een dagje in Amsterdam werkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een boekhouder bij Southern Toiletbenodigdheden die bij zijn moeder woont en veel misdaadromans leest. Als zijn collega wordt vermoord wordt hij als hoofdverdachte aangewezen.
Ik ben woensdag in Eindhoven.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik niet, toevallig een dagje in Amsterdam werken
Ik inmiddels ook. Collega's vonden het niet zo leukquote:
Hihi, je zei 'thuis komen'.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kut, daar gaat mijn dagje vroeg thuiskomen![]()
.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kut, daar gaat mijn dagje vroeg thuiskomen![]()
.
Wat een briljant idee! We wachten hem gewoon op na zn werkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:35 schreef Zhenar het volgende:
Zullen we Dizer gangrapen als hij in Amsterdam is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |