Waar gaat ie over? En kom je hem zelf brengen in Eindhovenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Iemand interesse in het boekje Onbegrepen van Karin Slaughter, die je gratis krijgt als je een boek koopt?
Een boekhouder bij Southern Toiletbenodigdheden die bij zijn moeder woont en veel misdaadromans leest. Als zijn collega wordt vermoord wordt hij als hoofdverdachte aangewezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar gaat ie over? En kom je hem zelf brengen in Eindhoven.
Ik ben al bezig... en jij??quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Nu zouden we in principe simultaan moeten aftrekken. Dat zijn de ongeschreven regels.
Ik niet, toevallig een dagje in Amsterdam werkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een boekhouder bij Southern Toiletbenodigdheden die bij zijn moeder woont en veel misdaadromans leest. Als zijn collega wordt vermoord wordt hij als hoofdverdachte aangewezen.
Ik ben woensdag in Eindhoven.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik niet, toevallig een dagje in Amsterdam werken
Ik inmiddels ook. Collega's vonden het niet zo leukquote:
Hihi, je zei 'thuis komen'.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kut, daar gaat mijn dagje vroeg thuiskomen![]()
.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kut, daar gaat mijn dagje vroeg thuiskomen![]()
.
Wat een briljant idee! We wachten hem gewoon op na zn werkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:35 schreef Zhenar het volgende:
Zullen we Dizer gangrapen als hij in Amsterdam is?
Ja hoor!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Iemand interesse in het boekje Onbegrepen van Karin Slaughter, dat je gratis krijgt als je een boek koopt?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:05 schreef babette21 het volgende:
btw:
IK HEB EEN JAARCONTRACT GEKREGEN!!!
IK HOEF VOORLOPIG NOG NIET WEG!!!
*blij is
ik heb nog zo'n oranje hawaislinger, dat vind ik eigenlijk wel voldoende. ik overwéég nog wel 'n oranje visserspetje, maar die staat eigenlijk zó dom dat het gewoon vragen om ellende is....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:45 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga mogelijk in oranje gekleed vanavond!Maar als het even kan, dan niet
Pm of mail je adres maar even.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja hoor!!Ik vind haar leuk schrijven (gruwelijk gedetailleerd af en toe
)
Absoluut, ben erg opgelucht. Moest m'n vakantie al bijna cancellenquote:
hoe is dat nou, om zo zuur door 't leven te gaan!?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen oranje aan (heb niet eens oranje kleding) en ik ga ook niet kijken vanavond
Heerlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe is dat nou, om zo zuur door 't leven te gaan!?
In je oranje bikiniquote:
Slapenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien wel ja![]()
(maar misschien ook niet)
wat ga jij voor spannends doen dan?
oeh da's ook best lekker.... maar dat doe ik morgen wel (Walibi is uitgesteld vanwege 't kloteweerquote:
oranje?!quote:Maar eerst verf halen bij de Praxis.
je geloofd 't vast niet, maar dat heb ik dusquote:
nee hoorquote:Walibi? Heb ik weer eens iets gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |