Waar woon jij ook al weer? Niet in Eindhoven... maar iets daarbuiten toch? Eersel?quote:
Budel, Cranendonck.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar woon jij ook al weer? Niet in Eindhoven... maar iets daarbuiten toch? Eersel?
Word je je huis uit getrapt?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Budel, Cranendonck.
Maar waarschijnlijk vanaf september niet meer.
Past dus perfect bij jou. Lekker alleen maar op FOK zitten de hele dagquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
bovendien is mijn werk gebaseerd op problemen, en die hebben ze daar ook niet
Waar dan???quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Budel, Cranendonck.
Maar waarschijnlijk vanaf september niet meer.
kill me, kill me nowquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:57 schreef Dizer het volgende:
Past dus perfect bij jou. Lekker alleen maar op FOK zitten de hele dag
Chandler die gek wordt van Janice tijdens nieuwjaarsavondquote:
Je moet preventief waarschuwen, niet achterafquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:02 schreef Zhenar het volgende:
Okee inwoners van Amsterdam: ik ben weer thuis; het is weer veilig op de straten.
Kom je lekker op tijd mee, met die waarschuwingquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je moet preventief waarschuwen, niet achteraf
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kom je lekker op tijd mee, met die waarschuwing![]()
WTF?!quote:
Ik ben niet verslaafdquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?!![]()
Vind je dit nu echt een geschikt moment om weer te beginnen met roken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |