Ja da's logisch.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Bij een fout mocht je niet meer terugkomen.
Het wordt een beetje onsamenhangendquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:45 schreef BVO het volgende:
Jezus, wat een afgang![]()
.
Vragen waren vrij recent, was misschien zelfs wel de mei-sessie dit. Of nee, dat kan niet, want de juni-sessie (ik ga er toch vanuit dat ik dan moet) is 23-25 juni hoorde ik, ik belde ze vandaag.
Gelukkig niet, dat zou vrij triest zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 03:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgens mij is het niemand opgevallen dat de afgelopen tijd herhalingen worden uitgezonden?
Hoogeveen was het toch.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zag de bewuste aflevering, waarin de finalist denkt dat Berend Botje naar Hilversum vaart, nog een keer.
BVO, wanneer beginnen de opnames dat jij erbij bent?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:17 schreef BVO het volgende:
Ik vond d'r briljant. Ook die irritatie bij Bert, priceless
.
Deze week krijg ik bericht ALS ik in deze sessie zitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:50 schreef BVO het volgende:
Maar goed, ik belde vandaag TTQ, wilde wel even weten, indeling was niet gemaakt maar de sessie is dus van 23 tot 25 juni, rond 10 juni krijg ik evt. bericht.
Spannend joh, da's dinsdag al dat je bericht krijgt ! Succes.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Deze week krijg ik bericht ALS ik in deze sessie zit.
En deze sessie is dan 23, 24 en 25 juni.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:23 schreef IQM het volgende:
Vergeet je Zoolander-blik niet!
[ afbeelding ]
En het Dr. Evil-pinkje:quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:23 schreef IQM het volgende:
Vergeet je Zoolander-blik niet!
[ afbeelding ]
Neem dan wel ff extra kleren mee, beetje stom, mocht je doorgaan, dat je in 2 (of meer) verschillende afleveringen hetzelfde shirtje aanhebtquote:Op maandag 23 juni 2008 15:17 schreef BVO het volgende:
Nog 2 dagen. Vandaag, morgen en woensdagochtend zijn ze met de eerste 15 afleveringen bezig, waaruit uiteindelijk mijn slachtoffer komt rollen
.
Succes BVOquote:Op maandag 23 juni 2008 15:17 schreef BVO het volgende:
Nog 2 dagen. Vandaag, morgen en woensdagochtend zijn ze met de eerste 15 afleveringen bezig, waaruit uiteindelijk mijn slachtoffer komt rollen
. Ik zit dan in afl. 16 en 17 (uiteraard
) van deze opnameweek. Daarna gaan ze weer in september verder.
Nee, Bob helemaal nietquote:Op maandag 23 juni 2008 20:00 schreef BVO het volgende:
Dank je Truus. Is het niks voor jou, zoiets?
.
Ik ook hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 20:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, Bob helemaal nietBen ik te verlegen voor
Op mijn man's verjaardagquote:Op maandag 23 juni 2008 20:17 schreef BVO het volgende:
Whehe, nee, kan ik Bert niet aan doen.
Maar wel 2 kalmeringstabletjes.
15 oktober ja, onder voorbehoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |