Dat haat ik ookquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:27 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wat is dat met al die vrouwen die opeens helemaal "into" het EK zijn?Het hele jaar hoor ik niets anders dan "he bah, vanavond weer voetbal
" En nu lopen ze allemaal mee in de polonaise en hebben ze kritiek op de opstelling
Heeft het te maken met het feit dat men zich optut voor de wedstrijd? Dat men de wijk versiert? Ik kan veel zeggen van XM (zuur, verbitterd, zeikerig enz enz) maar ze is iig consequent (de haat tussen ons beiden blijft weliswaar, maar toch).
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:11 schreef BVO het volgende:
Wat een suffe doorsnee mutsen.
Aldus Barbara Barend.quote:"Ik vond het leuke meiden, 16 en 18 en niet zo opgedirkt. Gewoon stoere gympies, spijkerbroek en oranje sjaals."
quote:
Idd jij hebt geen recht van spreken in dezequote:Op zondag 15 juni 2008 11:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat haat ik ook![]()
Van die wijven die opeens in de kroeg staan te schreeuwen naar het scherm enzo... maar dat het duidelijk is dat ze maar wat acteren en doen wat ze denken dat er van ze verwacht wordt, zonder een idee te hebben van wat er werkelijk gaande is.Heel veel vrouwen hebben de neiging om binnen de groep te passen / erbij te horen; het zijn dan ook vaak onwijze sociale kameleons. Met het EK muteren ze dus opeens in voetbalfans, hoe weinig overtuigend dan ook
![]()
Ik zeg natuurlijk niet dat dit alleen voor vrouwen geldt he? En ook zeker niet voor álle vrouwen...Maar voor genoeg om een opvallend en irritant fenomeen te zijn
Whaha, hilarisch! Polonaise in dat vliegtuig: "they do a sort of Dutch dancing".quote:
Oh, je hebt wat Polen ingehuurd?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:42 schreef Duvel het volgende:
Ja, dat gaat niet onaardig. En ik doe het natuurlijk niet in mijn eentje.
Dobry wieczórquote:
Zooo, dat heb jij snel opgepiktquote:
Ik ga dan ook niet als een debiel mij "inleven" in de wedstrijdquote:Op zondag 15 juni 2008 15:03 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Idd jij hebt geen recht van spreken in deze
Staat genoteerdquote:Op zondag 15 juni 2008 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet als een debiel mij "inleven" in de wedstrijdIk kijk vrolijk mee en wil nog best opmerken als ik een actie mooi vind of als ik vind dat iemand zich aanstelt, maar ik ga geen enthousiasme faken en overacten
GOOOOOOAAAAAAAAAAALLLLLLL!!!!!!quote:
Ik overacttequote:
Neuh, ik ga nogal snel dood. Zo'n stoplicht is echt kei ingewikkeld weet je.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:09 schreef Duvel het volgende:
Een stadium dat jij nog maar eens moet zien te bereiken. [ afbeelding ]
Wel een adder die graag in de zon zit dan.quote:
Ik had het sowieso tegen Duvel, dus ja.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:11 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat vat ik op als een compliment, aangezien jij het zegt
Aaaaaaw op een dubbele feestdagquote:Op zondag 15 juni 2008 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
* XcUZ_Me mompelt iets over Pasen en Pinksteren.
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Aaaaaaw op een dubbele feestdagDat wordt dubbel zo leuk
Ik peins er niet over.quote:
quote:
Nog steeds geen info@fotoleonie.nlquote:
Dizer, schmeizerquote:Op zondag 15 juni 2008 23:22 schreef MissBliss het volgende:
Nee klopt! Wil je me mailen dan?
Dizer moet dat regelen
Nou, dat valt toch wel mee met dat overbelicht! Wel leuk, dat tye-dyequote:Op zondag 15 juni 2008 23:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nieuwww+ Zwaar overbelicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En verkleinen is voor pussy's.
Nou, ik zal me er eens in verdiepen danquote:Op zondag 15 juni 2008 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dizer, schmeizer. Je kunt dat best zelf
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |