Neequote:Op maandag 9 juni 2008 13:33 schreef RayMania het volgende:
Je bent toch niet voor Italië, hè Houniet.
Ik heb bezoek in de tuin, weer die ene kat van hier in de buurt.
Het hoeft geen belemmering te zijn. Volgens mij zijn er genoeg mods hier die ook gewoon overdag werken. Okee VBL is dan wel een druk bezocht forum, maar je staat er niet alleen voor daar.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zie wel, weet niet hoeveel ik online kan zijn.
De man zal vast nog wel een sociaal leven hebbenquote:Op maandag 9 juni 2008 13:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het hoeft geen belemmering te zijn. Volgens mij zijn er genoeg mods hier die ook gewoon overdag werken. Okee VBL is dan wel een druk bezocht forum, maar je staat er niet alleen voor daar.
Dus gewoon blijven modden, je doet het goed. Want ik neem aan dat je er in de avonduren gewoon kan zijn?
Dan nog zal hij wel tijd genoeg over hebben, hoop ikquote:Op maandag 9 juni 2008 13:36 schreef Breach het volgende:
[..]
De man zal vast nog wel een sociaal leven hebben
Graziequote:
Ik heb echt geen idee nog. Ik wil in ieder geval niet te weinig online zijn, lijkt me logisch.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het hoeft geen belemmering te zijn. Volgens mij zijn er genoeg mods hier die ook gewoon overdag werken. Okee VBL is dan wel een druk bezocht forum, maar je staat er niet alleen voor daar.
Dus gewoon blijven modden, je doet het goed. Want ik neem aan dat je er in de avonduren gewoon kan zijn?
Okeequote:Op maandag 9 juni 2008 13:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee nog. Ik wil in ieder geval niet te weinig online zijn, lijkt me logisch.
En voor 99% zeker volgend seizoen een seizoenskaart, dus ja. Ach, niet op de zaken vooruitlopen.
Welk vak?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee nog. Ik wil in ieder geval niet te weinig online zijn, lijkt me logisch.
En voor 99% zeker volgend seizoen een seizoenskaart, dus ja. Ach, niet op de zaken vooruitlopen.
quote:
Niks. We hadden voorlichting over profielwerkstuk dus heb ik maar gezegd dat ik daarom dacht dat we het de volgende keer pas moesten inleveren. Maarja ik hoorde net dat het als handelingsdeel is. En aangezien ik toch niet overga boeit het niet of ik het wel naar behoren uitvoer of niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:06 schreef Breach het volgende:
[..]
He kutkonijnGaat lekker bij jou
Wat heb je met je boekverslag gedaan?
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb speciaal een Oranje avatar, dus aan mij kan het vanavond niet liggen
Tsjaquote:Op maandag 9 juni 2008 16:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Turken die vandaag in Italië shirt naar school gaan
En dat dan minstens 20
Ja, ik mis hem ook ontzettend veel. Moet je de eerste aanname nog is bekijken. Wat een heerlijke aanname. Zijn voetbal is zo mooi om te zien. Zo sierlijk. Zo technisch.quote:
Dat is het wel waard ja. Maar ik klaag gelukkig nooit dus daar ga ik niet heen.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja.
Open er een KLB topic over [ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu met een lach op je gezicht naar school?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik wil morgen niet naar school als NL verliest
1e uur, boh.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:50 schreef Stienn het volgende:
Nee, denk dat ie morgen brak is en daarom niet naar school gaat
Ik ben zeer brak maar ga wel naar schoolquote:Op maandag 9 juni 2008 23:50 schreef Stienn het volgende:
Nee, denk dat ie morgen brak is en daarom niet naar school gaat
Lekker, zo'n pizzaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:19 schreef RayMania het volgende:
Zo, wat een topdrukte in [EK].
Even boodschappen doen, ik moet en zal een pizza meenemen. En de krant, gewoon voor de heb met zo'n voorpagina.
Ik weet het, leuke tekeningen!quote:
Niet, die had die aap gejat.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:09 schreef _Mike_ het volgende:
Iemand Oranje Journaal gezien?MARCO NIET OP DIE BAL ZITTEN DAN WORD HET EEN EI
en hij ging er netjes vanafquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:09 schreef _Mike_ het volgende:
Ja was vanmiddag ook al op tvquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:09 schreef _Mike_ het volgende:
Die heeft toch alweer een tijdje een ander?quote:
Ja toch!quote:
Italianen die commentaar gaven zijn wel netjesquote:
WTF gemist! Vertelquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:09 schreef _Mike_ het volgende:
marco ging op bal zitten schreeuwt supporter niet op bal dan ei. gaat hij er afquote:
Leuke sfeer bij het trainingsveld op de tribune zaten 500 Nederlands en 1 met een megafoon. Marco ging dus rustig boven op een bal zitten kijken naar het spel en toen begon die gast rond te roepen "Marco niet op de bal zitten dan word het een EI" na 3x ging hij eraf met een glimlachquote:
Marco ging zo op de training op een bal zitten. Pakte iemand op de tribune zo'n megafoon en riep zo van; MARCO NIET OP DE BAL ZITTEN, ANDERS WORD HET EEN EI!. Bleef Marco gewoon zitten. Paar minuten later riep die gast weer hetzelfde. En toen ging Marco zo met een glimlach van de bal af op de grond zitten.quote:
Inderdaad, bij die goal van Sneijder ook van; hiervoor moeten we applaudisserenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Italianen die commentaar gaven zijn wel netjes
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Marco ging zo op de training op een bal zitten. Pakte iemand op de tribune zo'n megafoon en riep zo van; MARCO NIET OP DE BAL ZITTEN, ANDERS WORD HET EEN EI!. Bleef Marco gewoon zitten. Paar minuten later riep die gast weer hetzelfde. En toen ging Marco zo met een glimlach van de bal af op de grond zitten.
Ik postte het nog in dezelfde minuut maar oké. En bij mij staat het er duidelijkerquote:
Maar je blijft een kut konijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik postte het nog in dezelfde minuut maar oké. En bij mij staat het er duidelijker
Daar doen we het voor.quote:
Ja klopt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:27 schreef Etcetera het volgende:
dat aangepaste scorebord was ook een nice touch
Ik heb iets gemist?quote:
Jij kán het geen eens vijf minuten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zou na 5 minuten er al strontgenoeg van hebben
Had je tijdens het staken niet kunnen oefenen?quote:
Jawel maar het is gewoon gebrek aan talent!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Had je tijdens het staken niet kunnen oefenen?
Dag ex-collega.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:41 schreef Bullebak het volgende:
Fuck me in the beard, ik ben nog steeds achterlijk brak![]()
Wat een pot, te gek. Was weer genieten in de overvolle kroeg
Sneijder kan ook hooghouden, dus waarom jij niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel maar het is gewoon gebrek aan talent!
Je bent ontslagen?quote:
Die is goed met pizza'squote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sneijder kan ook hooghouden, dus waarom jij niet?
Ze plukte hiervoor tomaten samenquote:
Ook gezellig.quote:
Welk bureau zat je en wat was je functie?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:49 schreef Bullebak het volgende:Klopt ja, netjes afgerond zelfs een paar jaar geleden.
Waarom ben je weggegaan dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:53 schreef Bullebak het volgende:
Heb de oude GIO opleiding nog gevolgd (dank god)
Laatste functie was dus hoofdagent, op de Flier.
Ik gelukkig deze keer niet!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:09 schreef Houniet het volgende:
Niet te geloven, wie moet er vrijdag weer werken ! [ afbeelding ]
Ik werk ook op vrijdag hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:09 schreef Houniet het volgende:
Niet te geloven, wie moet er vrijdag weer werken ! [ afbeelding ]
Ik werk 's middags dus ik hoef Nederland niet te missenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:13 schreef Houniet het volgende:
Ik heb de wedstrijd van gister ook gemist.
's Middags zit ik op schoolquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik werk 's middags dus ik hoef Nederland niet te missen
3 kantjes, dat is toch niet zoveel werk?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Kom er net achter dat ik morgen een PO gym moet inleveren
Een opdracht over onderwerpen waarvan niks op internet staat waardoor je zelf 3 kantjes moet vollullen
Dat gaat dus niet gemaakt worden.
Nou eigenlijk niet. Maar we hebben keuze uit allemaal kutonderwerpen waar niks over op internet is te zoeken. En dan moet je dus 3 kantjes vollullen en daar ben ik niet zo goed in. Dan herhaal ik alles 34x en krijg ik een onvoldoendequote:Op woensdag 11 juni 2008 14:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
3 kantjes, dat is toch niet zoveel werk?
En als je het niet inleverd krijg je een tienquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Maar we hebben keuze uit allemaal kutonderwerpen waar niks over op internet is te zoeken. En dan moet je dus 3 kantjes vollullen en daar ben ik niet zo goed in. Dan herhaal ik alles 34x en krijg ik een onvoldoende
Laten we daar maar voor duimen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:20 schreef JortK het volgende:
[..]
En als je het niet inleverd krijg je een tien
Doe Frans de groetenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:25 schreef Paaskonijn het volgende:
En nu naar frans toe en dan naar huis
Een PO gymquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Kom er net achter dat ik morgen een PO gym moet inleveren
Een opdracht over onderwerpen waarvan niks op internet staat waardoor je zelf 3 kantjes moet vollullen
Dat gaat dus niet gemaakt worden.
Hebben we vorig jaar ook al moeten maken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Een PO gym![]()
Dat heb ik nog nooit gehoord
Goed bezig! ik kan nog heerlijk 1 week gaan leren..quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:11 schreef Breach het volgende:Scriptie is affffff
![]()
Eindelijk lamballen en voetbal kijken
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:11 schreef Breach het volgende:Scriptie is affffff
![]()
Eindelijk lamballen en voetbal kijken
Alsof je slaap nodig hebt. Gewoon veel koffie drinken en redbull enzoquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:23 schreef Breach het volgende:
In 48 uur tijd amper geslapen maar dan heb je ook wat
Ik ga van allebei over de nekquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alsof je slaap nodig hebt. Gewoon veel koffie drinken en redbull enzo
Redbull is soms nog wel te zuipen, koffie isquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ga van allebei over de nek![]()
Maar als ik nu ga liggen word ik na het EK pas wakker volgens mijDamn wat kan ik slaap gebruiken. En dan te weten dat ik over 1,5 week pas mn afstudeerpresentatie heb en dat daar de beslissing valt... Hoop dus dat het niet voor niks is geweest.
[Inet-Tip] Castrol Performance Indexquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:46 schreef Stienn het volgende:
Wat is ook al weer die site waar je allemaal van die leuke details kunt zien.. wie het snelste heeft gelopen e.d.!?
Evert is fantastisch! En dan druk ik het nog voorzichtig uit.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat is het hier rustig, zo boeiend is Turkije Zwitserland toch niet?
Je mist de geweldige Evert + bijbehorende kwaliteits livetopicsquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat is het hier rustig, zo boeiend is Turkije Zwitserland toch niet?
We zijn al bij #4 van het livetopic, dan weet je het welquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zeg, ik hoor Evert wel, maar dan hoeft het hier toch niet zo rustig te zijn.
Wat een droogheid daar zeg. Of moet ik zeggen natheid?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
We zijn al bij #4 van het livetopic, dan weet je het wel
om 18.00 kroatie - Duitsland, best aardige wedstrijd op papier.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:32 schreef Houniet het volgende:
Vanavond vrij, komen er kut wedstrijden.
Op de wedstrijd van Nederland en de wedstrijd van Spanje is er nog geen fatsoenlijke pot voetbal geweets dit EK volgens mij...quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:32 schreef Houniet het volgende:
Vanavond vrij, komen er kut wedstrijden.
Jawel TUrkije - Zwitserlandquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Op de wedstrijd van Nederland en de wedstrijd van Spanje is er nog geen fatsoenlijke pot voetbal geweets dit EK volgens mij...
quote:Wesley Sneijder draait niet alleen weg van z'n tegenstander; hij draait ook plaatjes in de kleedkamer. Van Basten en co. hebben Sneijder aangesteld als EK-plaatjesdraaier. De I-Pod van de kleine ex-Ajacied dient als sfeerverhogende troef voor een wedstrijd. Sneijder: ‘Ik heb de bondscoach om toestemming gevraagd en hij is akkoord gegaan. We hebben het nu bij drie interlands uitgeprobeerd en het komt de sfeer ten goede.' Het repertoire van DJ Wes bestaat hoofdzakelijk uit Geer & Goor, Hazes, Froger en af en toe een housemixje.
True, hoe kon ik die 50 meter vrije slag vergetenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Jawel TUrkije - ZwitserlandAl heeft vooral Evert hem legendarisch gemaakt
Legendarischquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:38 schreef Breach het volgende:
[..]
True, hoe kon ik die 50 meter vrije slag vergeten
Of plan je het verkeerdquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Kwam er vanochtend achter dat ik morgen een powerpoint presentatie voor biologie ad moet hebben![]()
Waarom geven die leraren echt alle praktische opdrachten op het einde van het jaar op?
Vast ook wel. Maar elk vak geeft wel een PO deze periode dat ze dat dan een beetje verdelen en niet allemaal op elkaar hopen. Achja ff uurtje doorwerken en het is hopelijk wel af.quote:
Dat waren ook toffe Fok topicsquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Jawel TUrkije - ZwitserlandAl heeft vooral Evert hem legendarisch gemaakt
Was wel grappig jaquote:
Daar faal ik dan tochquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Achja ff uurtje doorwerken en het is hopelijk wel af.
Zeg nooit, nooitquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ach, die Duitsers gaan ook nog wel door. Helaas
Ik zei ook geen 'nooit'quote:
Maar de volgende tegenstander zal dan 100% zeker Portugal zien.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ach, die Duitsers gaan ook nog wel door. Helaas
Probeer bouwketens en doe het zlf winkels als de gamma.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:16 schreef Breach het volgende:
Heeft iemand nog tips waar ik goedkoop wat oranje kledingstukken kan krijgen. Want heb vandaag niet echt tijd om rustig de winkels langs te gaan?
Thnx, niet de AH ofzo? Dat is te doen op de fiets namelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Probeer bouwketens en doe het zlf winkels als de gamma.
Die hebben altijd wel wat liggen.
Hier ook zoeenquote:
BIJNA VAKANTIEEEEEquote:
ja ik ook bijna. Maar ik heb iig geen les meer. Volgende week nog 1 tentamen, 2 projecten die ik in moet leveren en nog 2 verslagen die af moeten. Maar heb geen lesverplichtingen meer.quote:
Open 32 heeft voor 6 euro een chill shirtje!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:16 schreef Breach het volgende:
Heeft iemand nog tips waar ik goedkoop wat oranje kledingstukken kan krijgen. Want heb vandaag niet echt tijd om rustig de winkels langs te gaan?
Lijkt mij geen dilemma hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:23 schreef Stienn het volgende:
Fuck, zit met een dilemma! In de kroeg kijken terwijl je geen geld hebt of gewoon thuis kijken met wat lui...
En thuis met wat vrienden nietquote:
Een kroeg zonder bier is geen kroeg.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:23 schreef Stienn het volgende:
Fuck, zit met een dilemma! In de kroeg kijken terwijl je geen geld hebt of gewoon thuis kijken met wat lui...
Een kroeg zonder Hazes is geen kroeg.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:37 schreef RayMania het volgende:
Een kroeg zonder bier is geen kroeg.
Ow cool, pics?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:06 schreef Stienn het volgende:
[..]
Open 32 heeft voor 6 euro een chill shirtje!
Een kroeg met Hazes heet een crematorium!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een kroeg zonder Hazes is geen kroeg.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een kroeg met Hazes heet een crematorium!
Voor jou hebben ze ook gips hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een kroeg met Hazes heet een crematorium!
Moet je maar geen K3 fans pestenquote:
quote:Duitsland likt de wonden van de 2-1 nederlaag tegen Kroatië. Drie spelers hielden een blessure over aan de confrontatie. Belangrijkste zorgenkindje de aan een enkel geblesseerde Lukas Podolski, die al drie keer scoorde tijdens het EK.
'Hij kon vrijdagmorgen niet lopen', verklaarde bondscoach Joachim Löw. 'We zullen moeten afwachten.' Hetzelfde geldt voor de lichte blessures van Marcell Jansen en Philipp Lahm. Eerstgenoemde kampt met een schouderblessure, Lahm heeft een kuitblessure opgelopen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:51 schreef Houniet het volgende:
Ik heb wel trek in een pizza eigenlijk.
Waarom heb jij 3 verschillende merken pizza thuis?quote:
Voor elke verschillende doelpuntenmaker tegen Italie 1quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom heb jij 3 verschillende merken pizza thuis?
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor elke verschillende doelpuntenmaker tegen Italie 1
Achja vorige keer had ik de goede uitslag gedroomd.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kut Paaskonijn heeft niks gedroomd.
*scared*
IK HEB OPEENS EEN GEVOEL EEN GEVOEL DAT WE IN DE KWARTFINALE KOMEN! OOIJER PASST NAAR ROBBEN! ROBBEN! ROBBEN! JAAAAAAAAAAA! ROBBEN! ROBBEN! ROBBEN!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:34 schreef Breach het volgende:
IK HEB OPEENS EEN GEVOEL dat Houniet gelijk heeft. Is ook logisch, Frankrijk heeft een verdediging die al 5 wedstrijden geen goal meer tegen kreeg. Hebben sowieso veel betere verdedigers. En wij kunnen na de prestatie van maandag alleen maar tegenvallen...
Desalniettemin VIVA HOLLANDIA
Vergeet niet dat Frankrijk risico moet nemen want aan een gelijkspel hebben ze niets.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:34 schreef Breach het volgende:
IK HEB OPEENS EEN GEVOEL dat Houniet gelijk heeft. Is ook logisch, Frankrijk heeft een verdediging die al 5 wedstrijden geen goal meer tegen kreeg. Hebben sowieso veel betere verdedigers. En wij kunnen na de prestatie van maandag alleen maar tegenvallen...
Desalniettemin VIVA HOLLANDIA
?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:38 schreef Solidius het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Neeee, niet Robben, als die erin komt gaat het mis, mark my words. Het staat nu goed met Sneijder, vd Vaart en Dirkie Kuyt uit Katwijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
IK HEB OPEENS EEN GEVOEL EEN GEVOEL DAT WE IN DE KWARTFINALE KOMEN! OOIJER PASST NAAR ROBBEN! ROBBEN! ROBBEN! JAAAAAAAAAAA! ROBBEN! ROBBEN! ROBBEN!!!
Ach, zou zomaar kunnen dat hij wordt ingebracht als Frankrijk op het einde echt gaat drukken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Neeee, niet Robben, als die erin komt gaat het mis, mark my words. Het staat nu goed met Sneijder, vd Vaart en Dirkie Kuyt uit Katwijk.
Ik liet me eventjes meevoeren op de ontlading die de TT uitstraaltquote:
Frankrijk - Nederland 0-2quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maar Van Persie scoort vanavond gewoon
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Frankrijk - Nederland 0-2
'86 0-1 Robben
'90+1 0-2 Van Persie
Het komt allemaal door m'n avatarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maar Van Persie scoort vanavond gewoon
quote:
Dan zitten we in ieder geval in de zelfde droomwereld!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:04 schreef Breach het volgende:
Kan iemand mij vertellen of ik gedroomd heb?
Van Der Sar wat een enorme held is dat zegquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:05 schreef Blawh het volgende:
Hoe dit ook afloopt, heel Europa is weer fan van Oranje. Wat een wedstrijd, wat een geluk, wat een aanvallen, wat een keeper!
Ik ook, de rillingen, omdat ik Guus Meeuwis verschrikkelijk vindquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:32 schreef Cee het volgende:
Ik krijg hier een beetje heul erg kippevel van.
Laat Andre Ooijer het maar niet horen!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ook, de rillingen, omdat ik Guus Meeuwis verschrikkelijk vind
Waarom niet ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat Andre Ooijer het maar niet horen!
Dat is een goede vriend van Guus!quote:
Uhhh, nee. A gingen we toen met een rotgang naar de kroeg en B was ik waarschijnlijk te lam om het uberhaupt te kunnen volgenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is een goede vriend van Guus!
Heb je gisteren het interview van hem met Jack van Gelder niet gezien?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ook, de rillingen, omdat ik Guus Meeuwis verschrikkelijk vind
Wij waren met een groepje van een man of 20 bij iemand thuis aan het kijken, werd een grote bendequote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:40 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Had er anders wel graag bij willen zijn, lekker massaal uit je dak gaan maar ach, gisteren bij m'n ouders was het ook heerlijk ongegeneerd de boel bij elkaar schreeuwen. M'n moeder deed vrolijk mee.![]()
Wat een heldquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:23 schreef Breach het volgende:
De Radiofragmenten van gister
1-0
2-0
2-1 en 3-1
4-1
Jack bij de 1-0 en 2-0 heerlijk is dat
Is dit mooi? Jaaaaaa dit is mooi ! Is dit lekker? Jahahahaaaaa dit is lekker !quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:29 schreef opperkleurder het volgende:
De goals van gisteren en maandag samen met Campione
quote:Soccer according to girls (NL-FR)...
Verslag met hindernissen. Want toen ik hoorde dat Ekdom en Veenstra een poging gingen doen een live verslag te doen van de wedstrijd leek het me wel lollig om met hun commentaar de wedstrijd te volgen. “Voor de zekerheid” heb ik Gerard even geinformeerd over de aanwezigheid van ene Troelala bij de Fransen.
Ik waarschuw je nu al…het is wat vaag.
We beginnen…
De Fransen kennen de tekst van hun volkslied maar matig…lijkt verdacht veel op All you need is love trouwens. Dat was een hit feitje dat me tot nu toe nog onbekend was.
Wij zijn ook niet zo goed in volksliedje zingen (nog steeds niet) Gerard en Michiel doen gepast net zo slecht mee.
1 minuut Er val een oranje bal op het veld…lief, maar niet nodig hoor.
Ribery proeft alvast wat gras.
2 minuten Troelalalalalala…ja daar istie!
3 minuten Bij Kuyt worden ondertussen even zijn tandjes uit zijn mond gekopt. Dit gaat een agressief potje worden.
5 minuten Oef Ribery mist gelukkig…stel je voor…
Voetbal analyse Ekdom: Het is een over en weer, dan is de bal op de Nederlandse helft, dan weer op de Franse.
6 minuten Veenstra: “Oooooover …. De helft van het veld”
7 minuten Ik wordt zo afgeleid dat ik even het eerste doelpunt van Nederland mis….Gelukkig is er nog een herhaling. Mist Kuyt nou echt een stukje uit zijn gebit?
Photobucket
10 minuten We worden even getrakteerd op wat nutteloze achtergrond informatie omdat het even saai is in de wedstrijd. Volgens een gay tijdschrift is van Persie de meest sexy speler. Huntelaar op 2 en Sneijder op 3.
Volgens uw hetero verslaggeefster is de top 3: 1:van Nistelrooy, 2: van Nistelrooy, 3: van Nistelrooy.
12 minuten De scheids is wel aan het fluiten zeg…
13 minuten ( 21:00) Omdat de wedstrijd niet stil gelegd word voor het NOS nieuws horen we nu een jingle…whahahaha.
14 minuten Volgens Gerard moet er gecounterd worden. Ik geloofde m bijna tot ie toe ging geven dat ie geen idee had wat ie eigenlijk zei.
16 minuten Het gebrek aan voetbalkennis is ondertussen tot volle wasdom gekomen. Er worden rugnummers genoemt van spelers die niet eens mee spelen en het oppakken van de bal om m neer te leggen voor een vrije trap wordt als hands gezien….toch is het erg grappig dat commentaar.
19 minuten Deskundige voetbal analyse Ekdom en Veenstra: Er zijn oranje mannetjes aan de bal…het is nogal druk op het veld…zo’n man of 11 te veel.
22 minuten Vroeger hadden de scheidrechter nog een bescheiden fluitje…tegenwoordig lopen ze met een hele zwengel…de rest van deze interessante observatie wordt door een lachbui afgebroken. Intussen houdt vd Sar al weer een aantal ballen tegen…de man van de wedstrijd
26 minuten Tijdens een gesprek met “ Henk Westbroek” Michiel: “ Jaaaa, Neee, Jaaaaa, Neeee” (de bal vliegt van links naar rechts…meters voor het doel langs)
” Henk” sluit zijn verslag af met de yell : Zelfs het shirt is mooi, Ooyer dan die van iedereen” Hij is nu op zoek naar de nooduitgang.
Het is intussen enorm lastig geworden om de wedstrijd te volgen maar het is te lollig om uit te zetten. De Raggende Mannen (naar vore) komt voorbij, Tada van Andre van Duin en als het heel erg saai is verteld Michiel een mop.
30 minuten Ons elftal krijgt er allemaal nieuwe spelers bij. Ze hebben het nu over Moulin Rouge (Boulahrouz) en Andre Kuyt.
31 minuten Makelele (die volgens onze verslaggevers op Maxi Jazz van Faithless lijkt) tekkelt vd Vaart…start Medisch Centrum West muziekje. Raffie gaat toch maar even van het veld af, met een spons aan zijn oor… “Hallo wie belt mij?”
Vd Vaart keert uiteindelijk weer terug, vd Sar houdt in 2 minuten een groot aantal balletjes van Frankrijk tegen. “ De bal verplaatst zich nu tussen de blauwe mannetjes”
37 minuten Sneijder is overmoedig en trapt de bal van een veuls te lange afstand richting het franse goal…. Of zoals ik nu hoor “ Hij had m beter moeten voorzetten” Hahaha…
38 minuten De bal wordt terug gespeeld naar…euh…euh…” Hihi
42 minuten “ Zolang die Fransen niet aan de bal komen is er niks aan de hand” Er is geen enkele reden tot paniek, de meest gehoorde kreet deze avond van de “ verslaggevers” tot nu toe is “ niks aan de hand”
44 minuten “ Makalele aan de bal…schiet ‘m naar een van zijn maten”
45 minuten Vd Vaart wordt gevloerd, dat wordt ook gezien door de grens rechter die
”Vooraan staat met zijn vlaggetje”
Plaspauze…man ik he deze hele eerste helft in mijn broek gedaan… ik hoef niet meer.
2e Helft
48 minuten “ Vrije trap in een enorme muur” (Ekdom) Na wat ge-emmer over een al dan niet hands voetballen we vrolijk verder.
50 minuten Ruzie! Gele kaart voor Ooyer voor een partijtje shirtje trekken. Vrije trap…niks aan de hand.
56 minuten Ondertussen ben ik alleen nog maar verslag te doen van wat er op de radio gezegt wordt want ik kan de wedstrijd echt niet meer volgen. Quotes als: “ Een oranje poppetje gaat een vrije trap doen en de bal knalt tegen een gigantisch klein blauw poppetje op”
58 minuten van Bronckhorst gooit in (“ Want het staat op zijn rug en hij heeft de bal in zijn handen” ) En dan gebeurt er een heleboel ineens en scoort van Persie 2-0!!!
Bij het zien van de herhaling maken Ekdom en Veenstra er 3-0 van…ja, want “ Vroeger stond er een grote H in beeld waardoor men wist dat het om een herhaling ging”
Photobucket
(vanaf hier heb ik even geen foto’s meer… ow ja bron foto’s: nos.nl)
66 minuten van Persie rent met de bal richting het Franse doel, hij wil hem naar rechts over spelen….de camera zwenkt mee…er verschijnt een leeg veld… in mijn oor brullen twee mannen in koor “ DAAR STAAT NIEMAAAAND!”
68 minuten Af en toe neigt de verslaggeving proffesioneel over te komen. Als een (bijna) perfecte omschrijving wordt gegeven van het over spelen van de bal inclusief de namen van de spelers...dan wordt er geroepen dat de bal gespeeld wordt naar een mannetje waarvan Michiel net niet kon zien wie het was.
70 minuten Henry maakt het 2-1…ow…Robben vond het niet leuk…is het nou al 3-1??? Thank God voor herhalingen. “ Henry zit er bij alsof ie door een walvis aangerand is” (Ekdom)
77 minuten vd Vaart wordt gewisseld. Silvie schijnt gebeld te hebben, d’r wireless ligt er uit….Bouma komt er in. Nummer 14 voor 23…Michiel heeft bingo.
80 minuten “ Niet alleen de Fransen zijn blauw…wij straks ook”
81 minuten Intussen krijgt Troelala geel voor iets wat ik even volledig gemist heb omdat de heren intussen “ Wij houden van Oranje” ingestart hebben….en meezingen….betere tekst vastheid dan het Wilhelmus. De keeper is intussen omgedoopt tot Couplet.
89 minuten Intussen zijn Gerard en Michiel aan het oefenen op hun frans; “ Trwah – uuhn”
91 minuten Ow…die tekst kunnen ze aanpassen in “Kwatruh – uuhn”
Sneijder legt de bal nog even op het laatste moment in het netje. Yaaaaay
Eindsignaal….deskundige conclussie van onze verslaggevers…” We hebben gewonnen”
?quote:
Lulquote:
Whehequote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
't EK2008-forum: de stats
![]()
Je vormt een bedreiging.
Idd, mijn oom zit er ook al vanaf het begin. Maar was uitgeloot voor kaartjes en heeft nu alleen een kaartje voor de finale. Zul je zien dat NL de finale dan ook nog gaat halen ookquote:
quote:
Leukquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
We hebben geen kaartje maar hadden vorige week al gezegd dat als ze de kwartfinale zouden halen dat we dan gewoon sfeer gaan snuiven in het Oranje-feest![]()
Chill! Hoelang blijf je daar?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:32 schreef toma het volgende:
Komende Zaterdag ga ik maar eens de zatte Oranje gek uithangen in Basel
Zaterdag ochtend wegrijden en 's avonds weer terugquote:
Hoelang rij je daar eigenlijk op? 5/6 uur?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:37 schreef toma het volgende:
[..]
Zaterdag ochtend wegrijden en 's avonds weer terug![]()
Maar moet eerst even kijken of ik vrij kan krijgen anders gaat het hele feest niet door.
Google maps zegt: 656 km – ca. 5 uur 51 min. Best een eindje dus.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoelang rij je daar eigenlijk op? 5/6 uur?
Kan je beter al om 4 uur snachts aanrijdenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:42 schreef toma het volgende:
[..]
Google maps zegt: 656 km – ca. 5 uur 51 min. Best een eindje dus.
Zoiets word het ook waarschijnlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kan je beter al om 4 uur snachts aanrijden
quote:
Hoelang blijf jij dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Wij hebben nog een camping in de buurt van Basel weten te regelen.... ik heb een grafhekel aan kamperen maar mijn Oranje-liefde is groter...
zaterdag en zondag... en dan is er wel weer dikke kans dat als ze de halve finale halen dat ik wééér gaquote:
Af en aan rijden dusquote:Op zondag 15 juni 2008 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zaterdag en zondag... en dan is er wel weer dikke kans dat als ze de halve finale halen dat ik wééér ga
quote:
Hehe, same herequote:Op zondag 15 juni 2008 13:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Maar we bekijken het maar van wedstrijd tot wedstrijd
Echt vet. Ik had geen favoriet en als het dan van 0-2 uiteindelijk binnen een kwartier 3-2 wordt dan is dat als neutrale toeschouwer geweldig. Die blunder van Cech ook, die heeft niet geslapen vannacht. Ik ook amper trouwens met dank aan de toeterende Turken. Maar, ik had hetzelfde gedaan als we als Nederland zo waren ontsnapt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |