Ze plukte hiervoor tomaten samenquote:
Ook gezellig.quote:
Welk bureau zat je en wat was je functie?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:49 schreef Bullebak het volgende:Klopt ja, netjes afgerond zelfs een paar jaar geleden.
Waarom ben je weggegaan dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:53 schreef Bullebak het volgende:
Heb de oude GIO opleiding nog gevolgd (dank god)
Laatste functie was dus hoofdagent, op de Flier.
Ik gelukkig deze keer niet!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:09 schreef Houniet het volgende:
Niet te geloven, wie moet er vrijdag weer werken ! [ afbeelding ]
Ik werk ook op vrijdag hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:09 schreef Houniet het volgende:
Niet te geloven, wie moet er vrijdag weer werken ! [ afbeelding ]
Ik werk 's middags dus ik hoef Nederland niet te missenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:13 schreef Houniet het volgende:
Ik heb de wedstrijd van gister ook gemist.
's Middags zit ik op schoolquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik werk 's middags dus ik hoef Nederland niet te missen
3 kantjes, dat is toch niet zoveel werk?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Kom er net achter dat ik morgen een PO gym moet inleveren
Een opdracht over onderwerpen waarvan niks op internet staat waardoor je zelf 3 kantjes moet vollullen
Dat gaat dus niet gemaakt worden.
Nou eigenlijk niet. Maar we hebben keuze uit allemaal kutonderwerpen waar niks over op internet is te zoeken. En dan moet je dus 3 kantjes vollullen en daar ben ik niet zo goed in. Dan herhaal ik alles 34x en krijg ik een onvoldoendequote:Op woensdag 11 juni 2008 14:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
3 kantjes, dat is toch niet zoveel werk?
En als je het niet inleverd krijg je een tienquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Maar we hebben keuze uit allemaal kutonderwerpen waar niks over op internet is te zoeken. En dan moet je dus 3 kantjes vollullen en daar ben ik niet zo goed in. Dan herhaal ik alles 34x en krijg ik een onvoldoende
Laten we daar maar voor duimen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:20 schreef JortK het volgende:
[..]
En als je het niet inleverd krijg je een tien
Doe Frans de groetenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:25 schreef Paaskonijn het volgende:
En nu naar frans toe en dan naar huis
Een PO gymquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Kom er net achter dat ik morgen een PO gym moet inleveren
Een opdracht over onderwerpen waarvan niks op internet staat waardoor je zelf 3 kantjes moet vollullen
Dat gaat dus niet gemaakt worden.
Hebben we vorig jaar ook al moeten maken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Een PO gym![]()
Dat heb ik nog nooit gehoord
Goed bezig! ik kan nog heerlijk 1 week gaan leren..quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:11 schreef Breach het volgende:Scriptie is affffff
![]()
Eindelijk lamballen en voetbal kijken
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:11 schreef Breach het volgende:Scriptie is affffff
![]()
Eindelijk lamballen en voetbal kijken
Alsof je slaap nodig hebt. Gewoon veel koffie drinken en redbull enzoquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:23 schreef Breach het volgende:
In 48 uur tijd amper geslapen maar dan heb je ook wat
Ik ga van allebei over de nekquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alsof je slaap nodig hebt. Gewoon veel koffie drinken en redbull enzo
Redbull is soms nog wel te zuipen, koffie isquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ga van allebei over de nek![]()
Maar als ik nu ga liggen word ik na het EK pas wakker volgens mijDamn wat kan ik slaap gebruiken. En dan te weten dat ik over 1,5 week pas mn afstudeerpresentatie heb en dat daar de beslissing valt... Hoop dus dat het niet voor niks is geweest.
[Inet-Tip] Castrol Performance Indexquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:46 schreef Stienn het volgende:
Wat is ook al weer die site waar je allemaal van die leuke details kunt zien.. wie het snelste heeft gelopen e.d.!?
Evert is fantastisch! En dan druk ik het nog voorzichtig uit.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat is het hier rustig, zo boeiend is Turkije Zwitserland toch niet?
Je mist de geweldige Evert + bijbehorende kwaliteits livetopicsquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat is het hier rustig, zo boeiend is Turkije Zwitserland toch niet?
We zijn al bij #4 van het livetopic, dan weet je het welquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zeg, ik hoor Evert wel, maar dan hoeft het hier toch niet zo rustig te zijn.
Wat een droogheid daar zeg. Of moet ik zeggen natheid?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
We zijn al bij #4 van het livetopic, dan weet je het wel
om 18.00 kroatie - Duitsland, best aardige wedstrijd op papier.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:32 schreef Houniet het volgende:
Vanavond vrij, komen er kut wedstrijden.
Op de wedstrijd van Nederland en de wedstrijd van Spanje is er nog geen fatsoenlijke pot voetbal geweets dit EK volgens mij...quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:32 schreef Houniet het volgende:
Vanavond vrij, komen er kut wedstrijden.
Jawel TUrkije - Zwitserlandquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Op de wedstrijd van Nederland en de wedstrijd van Spanje is er nog geen fatsoenlijke pot voetbal geweets dit EK volgens mij...
quote:Wesley Sneijder draait niet alleen weg van z'n tegenstander; hij draait ook plaatjes in de kleedkamer. Van Basten en co. hebben Sneijder aangesteld als EK-plaatjesdraaier. De I-Pod van de kleine ex-Ajacied dient als sfeerverhogende troef voor een wedstrijd. Sneijder: ‘Ik heb de bondscoach om toestemming gevraagd en hij is akkoord gegaan. We hebben het nu bij drie interlands uitgeprobeerd en het komt de sfeer ten goede.' Het repertoire van DJ Wes bestaat hoofdzakelijk uit Geer & Goor, Hazes, Froger en af en toe een housemixje.
True, hoe kon ik die 50 meter vrije slag vergetenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Jawel TUrkije - ZwitserlandAl heeft vooral Evert hem legendarisch gemaakt
Legendarischquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:38 schreef Breach het volgende:
[..]
True, hoe kon ik die 50 meter vrije slag vergeten
Of plan je het verkeerdquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Kwam er vanochtend achter dat ik morgen een powerpoint presentatie voor biologie ad moet hebben![]()
Waarom geven die leraren echt alle praktische opdrachten op het einde van het jaar op?
Vast ook wel. Maar elk vak geeft wel een PO deze periode dat ze dat dan een beetje verdelen en niet allemaal op elkaar hopen. Achja ff uurtje doorwerken en het is hopelijk wel af.quote:
Dat waren ook toffe Fok topicsquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Jawel TUrkije - ZwitserlandAl heeft vooral Evert hem legendarisch gemaakt
Was wel grappig jaquote:
Daar faal ik dan tochquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Achja ff uurtje doorwerken en het is hopelijk wel af.
Zeg nooit, nooitquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ach, die Duitsers gaan ook nog wel door. Helaas
Ik zei ook geen 'nooit'quote:
Maar de volgende tegenstander zal dan 100% zeker Portugal zien.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ach, die Duitsers gaan ook nog wel door. Helaas
Probeer bouwketens en doe het zlf winkels als de gamma.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:16 schreef Breach het volgende:
Heeft iemand nog tips waar ik goedkoop wat oranje kledingstukken kan krijgen. Want heb vandaag niet echt tijd om rustig de winkels langs te gaan?
Thnx, niet de AH ofzo? Dat is te doen op de fiets namelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Probeer bouwketens en doe het zlf winkels als de gamma.
Die hebben altijd wel wat liggen.
Hier ook zoeenquote:
BIJNA VAKANTIEEEEEquote:
ja ik ook bijna. Maar ik heb iig geen les meer. Volgende week nog 1 tentamen, 2 projecten die ik in moet leveren en nog 2 verslagen die af moeten. Maar heb geen lesverplichtingen meer.quote:
Open 32 heeft voor 6 euro een chill shirtje!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:16 schreef Breach het volgende:
Heeft iemand nog tips waar ik goedkoop wat oranje kledingstukken kan krijgen. Want heb vandaag niet echt tijd om rustig de winkels langs te gaan?
Lijkt mij geen dilemma hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:23 schreef Stienn het volgende:
Fuck, zit met een dilemma! In de kroeg kijken terwijl je geen geld hebt of gewoon thuis kijken met wat lui...
En thuis met wat vrienden nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |