Ze plukte hiervoor tomaten samenquote:
Ook gezellig.quote:
Welk bureau zat je en wat was je functie?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:49 schreef Bullebak het volgende:Klopt ja, netjes afgerond zelfs een paar jaar geleden.
Waarom ben je weggegaan dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:53 schreef Bullebak het volgende:
Heb de oude GIO opleiding nog gevolgd (dank god)
Laatste functie was dus hoofdagent, op de Flier.
Ik gelukkig deze keer niet!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:09 schreef Houniet het volgende:
Niet te geloven, wie moet er vrijdag weer werken ! [ afbeelding ]
Ik werk ook op vrijdag hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:09 schreef Houniet het volgende:
Niet te geloven, wie moet er vrijdag weer werken ! [ afbeelding ]
Ik werk 's middags dus ik hoef Nederland niet te missenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:13 schreef Houniet het volgende:
Ik heb de wedstrijd van gister ook gemist.
's Middags zit ik op schoolquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik werk 's middags dus ik hoef Nederland niet te missen
3 kantjes, dat is toch niet zoveel werk?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Kom er net achter dat ik morgen een PO gym moet inleveren
Een opdracht over onderwerpen waarvan niks op internet staat waardoor je zelf 3 kantjes moet vollullen
Dat gaat dus niet gemaakt worden.
Nou eigenlijk niet. Maar we hebben keuze uit allemaal kutonderwerpen waar niks over op internet is te zoeken. En dan moet je dus 3 kantjes vollullen en daar ben ik niet zo goed in. Dan herhaal ik alles 34x en krijg ik een onvoldoendequote:Op woensdag 11 juni 2008 14:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
3 kantjes, dat is toch niet zoveel werk?
En als je het niet inleverd krijg je een tienquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Maar we hebben keuze uit allemaal kutonderwerpen waar niks over op internet is te zoeken. En dan moet je dus 3 kantjes vollullen en daar ben ik niet zo goed in. Dan herhaal ik alles 34x en krijg ik een onvoldoende
Laten we daar maar voor duimen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:20 schreef JortK het volgende:
[..]
En als je het niet inleverd krijg je een tien
Doe Frans de groetenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:25 schreef Paaskonijn het volgende:
En nu naar frans toe en dan naar huis
Een PO gymquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Kom er net achter dat ik morgen een PO gym moet inleveren
Een opdracht over onderwerpen waarvan niks op internet staat waardoor je zelf 3 kantjes moet vollullen
Dat gaat dus niet gemaakt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |