Hebben we vorig jaar ook al moeten maken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Een PO gym![]()
Dat heb ik nog nooit gehoord
Goed bezig! ik kan nog heerlijk 1 week gaan leren..quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:11 schreef Breach het volgende:Scriptie is affffff
![]()
Eindelijk lamballen en voetbal kijken
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:11 schreef Breach het volgende:Scriptie is affffff
![]()
Eindelijk lamballen en voetbal kijken
Alsof je slaap nodig hebt. Gewoon veel koffie drinken en redbull enzoquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:23 schreef Breach het volgende:
In 48 uur tijd amper geslapen maar dan heb je ook wat
Ik ga van allebei over de nekquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alsof je slaap nodig hebt. Gewoon veel koffie drinken en redbull enzo
Redbull is soms nog wel te zuipen, koffie isquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ga van allebei over de nek![]()
Maar als ik nu ga liggen word ik na het EK pas wakker volgens mijDamn wat kan ik slaap gebruiken. En dan te weten dat ik over 1,5 week pas mn afstudeerpresentatie heb en dat daar de beslissing valt... Hoop dus dat het niet voor niks is geweest.
[Inet-Tip] Castrol Performance Indexquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:46 schreef Stienn het volgende:
Wat is ook al weer die site waar je allemaal van die leuke details kunt zien.. wie het snelste heeft gelopen e.d.!?
Evert is fantastisch! En dan druk ik het nog voorzichtig uit.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat is het hier rustig, zo boeiend is Turkije Zwitserland toch niet?
Je mist de geweldige Evert + bijbehorende kwaliteits livetopicsquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat is het hier rustig, zo boeiend is Turkije Zwitserland toch niet?
We zijn al bij #4 van het livetopic, dan weet je het welquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zeg, ik hoor Evert wel, maar dan hoeft het hier toch niet zo rustig te zijn.
Wat een droogheid daar zeg. Of moet ik zeggen natheid?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
We zijn al bij #4 van het livetopic, dan weet je het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |