Een kroeg zonder bier is geen kroeg.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:23 schreef Stienn het volgende:
Fuck, zit met een dilemma! In de kroeg kijken terwijl je geen geld hebt of gewoon thuis kijken met wat lui...
Een kroeg zonder Hazes is geen kroeg.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:37 schreef RayMania het volgende:
Een kroeg zonder bier is geen kroeg.
Ow cool, pics?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:06 schreef Stienn het volgende:
[..]
Open 32 heeft voor 6 euro een chill shirtje!
Een kroeg met Hazes heet een crematorium!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een kroeg zonder Hazes is geen kroeg.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een kroeg met Hazes heet een crematorium!
Voor jou hebben ze ook gips hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een kroeg met Hazes heet een crematorium!
Moet je maar geen K3 fans pestenquote:
quote:Duitsland likt de wonden van de 2-1 nederlaag tegen Kroatië. Drie spelers hielden een blessure over aan de confrontatie. Belangrijkste zorgenkindje de aan een enkel geblesseerde Lukas Podolski, die al drie keer scoorde tijdens het EK.
'Hij kon vrijdagmorgen niet lopen', verklaarde bondscoach Joachim Löw. 'We zullen moeten afwachten.' Hetzelfde geldt voor de lichte blessures van Marcell Jansen en Philipp Lahm. Eerstgenoemde kampt met een schouderblessure, Lahm heeft een kuitblessure opgelopen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:51 schreef Houniet het volgende:
Ik heb wel trek in een pizza eigenlijk.
Waarom heb jij 3 verschillende merken pizza thuis?quote:
Voor elke verschillende doelpuntenmaker tegen Italie 1quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom heb jij 3 verschillende merken pizza thuis?
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor elke verschillende doelpuntenmaker tegen Italie 1
Achja vorige keer had ik de goede uitslag gedroomd.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kut Paaskonijn heeft niks gedroomd.
*scared*
IK HEB OPEENS EEN GEVOEL EEN GEVOEL DAT WE IN DE KWARTFINALE KOMEN! OOIJER PASST NAAR ROBBEN! ROBBEN! ROBBEN! JAAAAAAAAAAA! ROBBEN! ROBBEN! ROBBEN!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:34 schreef Breach het volgende:
IK HEB OPEENS EEN GEVOEL dat Houniet gelijk heeft. Is ook logisch, Frankrijk heeft een verdediging die al 5 wedstrijden geen goal meer tegen kreeg. Hebben sowieso veel betere verdedigers. En wij kunnen na de prestatie van maandag alleen maar tegenvallen...
Desalniettemin VIVA HOLLANDIA
Vergeet niet dat Frankrijk risico moet nemen want aan een gelijkspel hebben ze niets.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:34 schreef Breach het volgende:
IK HEB OPEENS EEN GEVOEL dat Houniet gelijk heeft. Is ook logisch, Frankrijk heeft een verdediging die al 5 wedstrijden geen goal meer tegen kreeg. Hebben sowieso veel betere verdedigers. En wij kunnen na de prestatie van maandag alleen maar tegenvallen...
Desalniettemin VIVA HOLLANDIA
?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:38 schreef Solidius het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Neeee, niet Robben, als die erin komt gaat het mis, mark my words. Het staat nu goed met Sneijder, vd Vaart en Dirkie Kuyt uit Katwijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
IK HEB OPEENS EEN GEVOEL EEN GEVOEL DAT WE IN DE KWARTFINALE KOMEN! OOIJER PASST NAAR ROBBEN! ROBBEN! ROBBEN! JAAAAAAAAAAA! ROBBEN! ROBBEN! ROBBEN!!!
Ach, zou zomaar kunnen dat hij wordt ingebracht als Frankrijk op het einde echt gaat drukken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Neeee, niet Robben, als die erin komt gaat het mis, mark my words. Het staat nu goed met Sneijder, vd Vaart en Dirkie Kuyt uit Katwijk.
Ik liet me eventjes meevoeren op de ontlading die de TT uitstraaltquote:
Frankrijk - Nederland 0-2quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maar Van Persie scoort vanavond gewoon
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Frankrijk - Nederland 0-2
'86 0-1 Robben
'90+1 0-2 Van Persie
Het komt allemaal door m'n avatarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maar Van Persie scoort vanavond gewoon
quote:
Dan zitten we in ieder geval in de zelfde droomwereld!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:04 schreef Breach het volgende:
Kan iemand mij vertellen of ik gedroomd heb?
Van Der Sar wat een enorme held is dat zegquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:05 schreef Blawh het volgende:
Hoe dit ook afloopt, heel Europa is weer fan van Oranje. Wat een wedstrijd, wat een geluk, wat een aanvallen, wat een keeper!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |