Vergeet niet dat Frankrijk risico moet nemen want aan een gelijkspel hebben ze niets.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:34 schreef Breach het volgende:
IK HEB OPEENS EEN GEVOEL dat Houniet gelijk heeft. Is ook logisch, Frankrijk heeft een verdediging die al 5 wedstrijden geen goal meer tegen kreeg. Hebben sowieso veel betere verdedigers. En wij kunnen na de prestatie van maandag alleen maar tegenvallen...
Desalniettemin VIVA HOLLANDIA
?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:38 schreef Solidius het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Neeee, niet Robben, als die erin komt gaat het mis, mark my words. Het staat nu goed met Sneijder, vd Vaart en Dirkie Kuyt uit Katwijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
IK HEB OPEENS EEN GEVOEL EEN GEVOEL DAT WE IN DE KWARTFINALE KOMEN! OOIJER PASST NAAR ROBBEN! ROBBEN! ROBBEN! JAAAAAAAAAAA! ROBBEN! ROBBEN! ROBBEN!!!
Ach, zou zomaar kunnen dat hij wordt ingebracht als Frankrijk op het einde echt gaat drukken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Neeee, niet Robben, als die erin komt gaat het mis, mark my words. Het staat nu goed met Sneijder, vd Vaart en Dirkie Kuyt uit Katwijk.
Ik liet me eventjes meevoeren op de ontlading die de TT uitstraaltquote:
Frankrijk - Nederland 0-2quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maar Van Persie scoort vanavond gewoon
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Frankrijk - Nederland 0-2
'86 0-1 Robben
'90+1 0-2 Van Persie
Het komt allemaal door m'n avatarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maar Van Persie scoort vanavond gewoon
quote:
Dan zitten we in ieder geval in de zelfde droomwereld!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:04 schreef Breach het volgende:
Kan iemand mij vertellen of ik gedroomd heb?
Van Der Sar wat een enorme held is dat zegquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:05 schreef Blawh het volgende:
Hoe dit ook afloopt, heel Europa is weer fan van Oranje. Wat een wedstrijd, wat een geluk, wat een aanvallen, wat een keeper!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |