Over 36,5 uur jaquote:
quote:
Verschil moet er wezen ouwequote:
Ik ookquote:
Zijn. Wezen zijn kinderen zonder ouders.quote:
Wij ook tuinfeestquote:Op maandag 16 juni 2008 12:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ook!
Zaterdag feest in de tuin, met Nederland. Het volgend weekend naar CP met de zaak
dat wordt wat !
Het zijn nog vroeg wezen zijn ouwequote:
Kut idd, ik zal de 30ste ook maar vrij nemenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:28 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb vanaf morgen zomervakantie. Maar het is alleen werken wat de klok slaat voor mij.
Ik heb 29 juni wel alvast gereserveerd om naar Wenen toe te gaan.
quote:Davids: "Het zwaarst hebben ze al gehad"
Volgens Edgar Davids staat het Nederlands elftal op de drempel om Europees kampioen te worden. De voormalig aanvoerder van Ajax meent dat de hoogste hordes overwonnen zijn. "Het zwaarste hebben ze al gehad met de wedstrijden tegen Italië en Frankrijk."
In 2006 was het een leermoment. Twee jaar later het hoofddoel. "Nu gaan ze voor de titel. Daar ben ik van overtuigd", aldus Davids op FIFA.com. "Die ervaring heeft de ploeg vooruit geholpen. De intrinsieke kwaliteit van dit team is exceptioneel. Als ze mentaal rustig kunnen blijven en de druk kunnen weghouden, kunnen ze iedereen verslaan."
Over 1998: "Toen hadden we uitsluitend spelers met een grote carrière. Als je te veel sterren hebt, heb je ook te veel ego's en dat is moeilijk in de hand te houden. De spelers van de huidige generatie zijn nog jong en hongerig. Dat kan een voordeel zijn."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |