Over 36,5 uur jaquote:
quote:
Verschil moet er wezen ouwequote:
Ik ookquote:
Zijn. Wezen zijn kinderen zonder ouders.quote:
Wij ook tuinfeestquote:Op maandag 16 juni 2008 12:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ook!
Zaterdag feest in de tuin, met Nederland. Het volgend weekend naar CP met de zaak
dat wordt wat !
Het zijn nog vroeg wezen zijn ouwequote:
Kut idd, ik zal de 30ste ook maar vrij nemenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:28 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb vanaf morgen zomervakantie. Maar het is alleen werken wat de klok slaat voor mij.
Ik heb 29 juni wel alvast gereserveerd om naar Wenen toe te gaan.
quote:Davids: "Het zwaarst hebben ze al gehad"
Volgens Edgar Davids staat het Nederlands elftal op de drempel om Europees kampioen te worden. De voormalig aanvoerder van Ajax meent dat de hoogste hordes overwonnen zijn. "Het zwaarste hebben ze al gehad met de wedstrijden tegen Italië en Frankrijk."
In 2006 was het een leermoment. Twee jaar later het hoofddoel. "Nu gaan ze voor de titel. Daar ben ik van overtuigd", aldus Davids op FIFA.com. "Die ervaring heeft de ploeg vooruit geholpen. De intrinsieke kwaliteit van dit team is exceptioneel. Als ze mentaal rustig kunnen blijven en de druk kunnen weghouden, kunnen ze iedereen verslaan."
Over 1998: "Toen hadden we uitsluitend spelers met een grote carrière. Als je te veel sterren hebt, heb je ook te veel ego's en dat is moeilijk in de hand te houden. De spelers van de huidige generatie zijn nog jong en hongerig. Dat kan een voordeel zijn."
Is ie er in gedachten toch een beetje bijquote:
Ok... een Br3eZ4h voor jouquote:
Hier stel je me diep, diep teleur.quote:
quote:Zweden doet rustig aan met Ibrahimovic
De Zweedse bondscoach Lars Lagerbäck zal aanstaande woensdag in het duel met Rusland geen risico nemen met aanvaller Zlatan Ibrahimovic. De speler van Internazionale kampt met een lichte blessure aan de knie. Afgelopen zaterdag tegen Spanje werd de oud-Ajacied al halverwege de wedstrijd al preventief gewisseld.
Voor de Italiaanse werkgever van de Zweed is dit een flinke opluchting. "We hebben een goed gesprek gehad met zijn club Inter", zo meldde Anders Valentin, bondsarts van Blågult. "We hebben ze verzekerd dat we met Zlatan absoluut geen risico's zullen nemen. Momenteel is hij niet in staat om twee hele wedstrijden achter elkaar te spelen. Dat is momenteel het probleem."
In het laatste duel in groep D beslissen de Zweden en de Russen wie er door gaat naar de kwartfinale van Euro 2008. De tegenstander van het winnende elftal is Nederland.
Volgens mij heb je ook je grapjas nog aan dan.quote:
Gaat Evert commentaar geven?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:54 schreef Blight het volgende:
Alvast voor zaterdag:
JAAAAA! WAT EEN BEAUTY VAN ROBIN VAN PERSIE! 88e MINUUT, 3 - 0 VOOR NEDERLAND!
Doe eens liefquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:49 schreef Breach het volgende:
Is dat kutkonijn [ afbeelding ] hier nou nog steeds niet?
(Bijna) Goedemiddag trouwens
Misschien word hij daar juist wel door gesterkt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:32 schreef Breach het volgende:
Dat denk ik ook. Ik was onder de indruk van het spel van de Russen gister, vergeleken met de voorgaande 2 wedstrijden. En het nieuws van Boulahrouz´ kindje zal ook zn uitwerking hebben denk ik zo.
Ik dacht dat je pas al wist te melden dat je dit jaar over moest doen. Dus geniet lekker van het EK joh. En zoveel wedstrijden zijn het niet eens meer..quote:
Ik geniet er ook wel van. Gelukkig beginnen de wedstrijden nu pas om 20.45. Kan ik dus 3 uur langer leren ongeveer dan in de poulefases het geval was.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik dacht dat je pas al wist te melden dat je dit jaar over moest doen. Dus geniet lekker van het EK joh. En zoveel wedstrijden zijn het niet eens meer..
Ik ga voor Portugal.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:23 schreef Houniet het volgende:
Ik weet alleen niet wie ik eruit wil hebben [ afbeelding ].
Idem hier.quote:
Nou hier niet, ik snap niet waarom Nederlanders van onze generatie een hekel aan Duitsers hebben. Portugezen daarentegen hebben mij het op 1 na grootste 'trauma' tot nu toe opgeleverd. En fijn dat ze dus weg zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Gemengde gevoelens, blij dat Portugal weg is, jammer dat Duitsland er nog in zit
Schweinsteiger, Ballack, Podolski, blegh. Zie ik liever niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou hier niet, ik snap niet waarom Nederlanders van onze generatie een hekel aan Duitsers hebben. Portugezen daarentegen hebben mij het op 1 na grootste 'trauma' tot nu toe opgeleverd. En fijn dat ze dus weg zijn.
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:13 schreef Houniet het volgende:
Dus, Duitsers gewonnen.
Omdat er bier en tieten zijn?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:39 schreef Breach het volgende:
Goeiemorgen.
Kan iemand mij misschien vertellen waarom ik mij heb over laten halen om morgen naar het 538 kampioensfeest () in de RAI te gaan?
Bier zal wel reteduur zijn (en ik heb al zo weinig geldquote:
Wolter Kroes komt ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Bier zal wel reteduur zijn (en ik heb al zo weinig geld) En tieten is een leuke bijkomstigheid, maar of dat opweegt tegen de optredens van Gebroeders Ko en DJ Maurice weet ik niet.
Voor dat bier is er een oplossing!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Bier zal wel reteduur zijn (en ik heb al zo weinig geld) En tieten is een leuke bijkomstigheid, maar of dat opweegt tegen de optredens van Gebroeders Ko en DJ Maurice weet ik niet.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor dat bier is er een oplossing!
Met "bierbuik" of "bierboezem" het stadion in
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:39 schreef Breach het volgende:
Goeiemorgen.
Kan iemand mij misschien vertellen waarom ik mij heb over laten halen om morgen naar het 538 kampioensfeest () in de RAI te gaan?
Omfg dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, leuke is dat dat mij pas achteraf gemeld werd. "Ga je mee naar A'dam daar heeft 538 een groot scherm staan?" Dus ik vond dat best. Hoorde dus pas later dat het in de RAI was en dat er een tiental Nederlandse C-artiesten langskwam.quote:
Gewoon afzeggen man. Je oren heb je nog langer nodigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, leuke is dat dat mij pas achteraf gemeld werd. "Ga je mee naar A'dam daar heeft 538 een groot scherm staan?" Dus ik vond dat best. Hoorde dus pas later dat het in de RAI was en dat er een tiental Nederlandse C-artiesten langskwam.
En het bier zal wel teringduur zijn dus ik kan me ook niet lamzuipen om die ellende te vergeten
Ja, dat gaat het groepje slecht verteren denk ik. Want er moet dus ook nog 10 euro voor een kaartje betaald worden en dat is niet best. Ik ga eens kijken of ik niet een ziekte op voel komen. Oranjekoorts ofzoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gewoon afzeggen man. Je oren heb je nog langer nodig
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:39 schreef Breach het volgende:
Goeiemorgen.
Zoiets? http://www.nu.nl/news/162(...)ndedarmoperatie.htmlquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:53 schreef Paaskonijn het volgende:
WEEKENDD![]()
Breach is acute blinde darmontsteking niet iets?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:06 schreef Houniet het volgende:
"Als je niet van voetbal houd, zeg het dan."
Nee, ik kijk nooit reclames, altijd zappenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:10 schreef Houniet het volgende:
Je kent die reclames niet [ afbeelding ].
Zoiets jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Zoiets? http://www.nu.nl/news/162(...)ndedarmoperatie.html
Die ZOU ook komen. Nu niet meer dus1 down 9 to go
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:12 schreef Breach het volgende:
OK, even een Kampioensfeest-update. We hebben zelfs VIP-kaarten hoor ik net. Lekker meet-en-greeten met de Gebroeders Ko en Wolter Kroes.
Kroatie is al jaren mijn lievelingsland (naast Nederland). Dus ja ik hoop op Hrvatskaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:58 schreef Paaskonijn het volgende:
En wat moet het vanavond worden?
Ik lach ook meer als een boer met kiespijnquote:
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:12 schreef Breach het volgende:
OK, even een Kampioensfeest-update. We hebben zelfs VIP-kaarten hoor ik net. Lekker meet-en-greeten met de Gebroeders Ko en Wolter Kroes.
Neem je een handtekening voor ons mee?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:12 schreef Breach het volgende:
Okee, logischquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik lach ook meer als een boer met kiespijn
Misschien stunten de Turken wel weerquote:
Een stunt, netzoals vandaag weer, en de vorige wedstrijd. Scoren in de laatste minuten. Maar waarschijnlijk scoren ze dan de 4-1.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:09 schreef Houniet het volgende:
Tegen Duitsers... [ afbeelding ] .. Nee dat zie ik niet gebeuren [ afbeelding ].
Dat is wel ziek ja. Al verschillen de cijfers nogal. Hoorde vanochtend 80000 en net 100000. Maar dan nog is dat gewoon fokking veelquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Zolang ze maar winnen vind ik alles goed![]()
Schijnen trouwens nu al 150.000 Nederlanders in Basel te zijn
Zal ook wel wat overdreven zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is wel ziek ja. Al verschillen de cijfers nogal. Hoorde vanochtend 80000 en net 100000. Maar dan nog is dat gewoon fokking veel
Lutser,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Goddamnit
Kom er net achter dat ik 1 boek op school heb laten liggen voor wiskunde waar ik uit moet leren
Die speult vanavond niet!quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:34 schreef wdn het volgende:
Oh en mijn derde zak Oranje Sinas Spekken zijn op
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:34 schreef wdn het volgende:
Oh en mijn derde zak Oranje Sinas Spekken zijn op
Sorry.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit is allemaal jou schuld, dat je het weet!!
en je bent nu nog niet ziek ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:37 schreef wdn het volgende:
Ja hallo heb Oranje spekken zitten knabbelen tijdens de live feed
Dan gaat het hard hoor
Ik teer al de hele dag op 1 broodje gezond van de BBquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:37 schreef wdn het volgende:
Ja hallo heb Oranje spekken zitten knabbelen tijdens de live feed
Dan gaat het hard hoor
Nee ik heb ook gespoed met een 4 liter colaquote:
wtf ja hoe aanvallend gaan we wel niet spelen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nigel speelt wel engelaar speelt niet
Engelaar kan dat niet aan, tegen frankrijk had hij het ook harstikke moeilijkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
wtf ja hoe aanvallend gaan we wel niet spelen?
De neger die speelt, scoort 3 goals. mark my words!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nigel speelt wel engelaar speelt niet
Een wedstrijdje minder spelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Engelaar kan dat niet aan, tegen frankrijk had hij het ook harstikke moeilijk
heitinga ipv engelaar vind ik niet aanvallend hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
wtf ja hoe aanvallend gaan we wel niet spelen?
Die is echt geniaal!quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
heitinga ipv engelaar vind ik niet aanvallend hoor
dat is vermoedelijke opstelling. Maar ik denk dat heitinga er in komt van engelaarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik zie geen heitinga staan?
Ik snap niet dat Engelaar niet speeltquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:47 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
dat is vermoedelijke opstelling. Maar ik denk dat heitinga er in komt van engelaar
Dat is de EK hit van Q-Musicquote:
Oh 4-1 word het dan!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:48 schreef existenz het volgende:
Frankrijk kun je idd qua speelstijl wel vergelijken met Rusland...
Ik tekenquote:
Het is nu toch een helemaal andere dag?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:49 schreef wdn het volgende:
Hij had niet zijn dag tegen Frankrijk Paaskonijn.
quote:
Ik heb 2-1 voorspeldquote:
Bij de buren ook waar ik zo maar eens heen ga.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Bij de buren ook waar ik zo maar eens heen ga.
Mijn buurman gaat met 2 maten in het speelhuisje van zijn kinderen slapen, want dat leek hem het beste als je bent
Moest als je zat bent zijnquote:
Durf de tv uit te zetten hequote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:37 schreef Blight het volgende:
Mijn ogen en oren doen zeer van RTL 4.
Oh eens kijkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:37 schreef Blight het volgende:
Mijn ogen en oren doen zeer van RTL 4.
quote:
Breach was daar toch heen? Wat een medelijde heb ikquote:
Radio 538quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Breach was daar toch heen? Wat een medelijde heb ik
Alsof dat boeit. Maar om op je vraag in te gaan; nee.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:06 schreef Cee het volgende:
Even een serieuze maar misschien ook weer ongepaste of domme vraag, maar vooruitkijkend op de Spelen: kunnen we dan misschien Olympisch kampioen worden?
Die kans bestaat. Die is op voorhand misschien wel groter dan dat we dit toernooi zouden winnen.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:06 schreef Cee het volgende:
Even een serieuze maar misschien ook weer ongepaste of domme vraag, maar vooruitkijkend op de Spelen: kunnen we dan misschien Olympisch kampioen worden?
Da's jammer. Ik grijp iedere strohalm aan om ergens nog een vooruitzicht op een voetbaloverwinningsfeestje uit te kunnen slepen, tja je moet toch wat he.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alsof dat boeit. Maar om op je vraag in te gaan; nee.
Schij uit ! Terecht verloren.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
De wedstrijd moet gewoon worden overgespeeld
Dat weet ik ook wel. Maar het voelt zo onverdiend na die poulefasequote:
Helaas wel ja, wat moet ik nu nu doen vanavondquote:Op maandag 23 juni 2008 12:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Goedemiddag!
We hebben voor het eerst in dagen rust op het EK
die clumsy clown is ook een trut.quote:
quote:
Ze zei dat ik kloonde terwijl dat helemaal niet waar was. Ze zegt ook niks over wie mijn kloon is enzoquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:10 schreef yvonne het volgende:
De_Ananas' ban is tot nader order verlengd
Ah joh beetje je gal spuien hier voor de lolquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:42 schreef sjimz het volgende:
Vanavond eindelijk weer een wedstrijd
En als jullie wat te zeiken hebben op de admins moeten jullie dat maar lekker in KLB of in FB doen.
Beetje ondergesneeuwd kindje op dit moment, inderdaad. Na het EK trap ik de motor weer aan!quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:59 schreef borisz het volgende:
Tijd om dat andere forum van Blight weer leven in te blazen, MLN is echt bijna dood.![]()
25 juni 1988.Finale EK88-> Nederland - Sovjet Unie.
Dit is het enige topic in EK waar dat niet hoeftquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:43 schreef kraaksandaal het volgende:
Uhh... wel ontopic blijven graag.
zelfs tong heeft er in dagen geen topic geopend, dan gaat het toch wel snel bergafwaardsquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Beetje ondergesneeuwd kindje op dit moment, inderdaad. Na het EK trap ik de motor weer aan!
Ik heb er ook maar even in gepost danquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:54 schreef borisz het volgende:
[..]
zelfs tong heeft er in dagen geen topic geopend, dan gaat het toch wel snel bergafwaards.
Geen idee. Ik heb nog nooit een Warcraft game aangeraakt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:41 schreef De_Ananas het volgende:
Blight? Jij bent toch van dat undead spul uit warcraft 3?
pwnquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:56 schreef Blight het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb nog nooit een Warcraft game aangeraakt.
Het was dan ook een slecht mopjequote:Op woensdag 25 juni 2008 09:56 schreef Blight het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb nog nooit een Warcraft game aangeraakt.
Algemeen bekend dat jij Frituurkoning bent?quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[..]
Ze zei dat ik kloonde terwijl dat helemaal niet waar was. Ze zegt ook niks over wie mijn kloon is enzo!
Schijt wijf
Daar had ik van Remlof al een week voor gekregen maar daarna kreeg ik dus nog 8 dagen van Yvonne zonder redenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat jij Frituurkoning bent?
Link?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:15 schreef JortK het volgende:
De_Ananas hoog tijd dat jij eens het kloonscan topic doorleest
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Morgen een herkansing Frans een laatste dag op mn afstudeerbedrijf en dan vakantie![]()
Nouja ik moet nog wel boeken inleveren en punten ophalen maar dat tel ik als vakantiequote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:33 schreef De_Ananas het volgende:
sjimz, zal ik eens een keer bitterballen voor je maken?
Woont Blight in Mokum dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Blight woont toch ook in de buurt? Mag ik ook komen
In Noord-Holland toch?quote:
Dat is inmiddels minstens twee jaar terug.quote:
Woont gij nu in het mooie zuiden?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:45 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat is inmiddels minstens twee jaar terug..
Zuid-Holland.quote:
Verstand komt met de jaren hè.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij gaat langzaam steeds zuidelijker wonen
In tegenstelling tot jou wel ja.quote:
Ik wilde mijn opleiding ook afmaken maar ik had geen kogels meerquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:09 schreef Blight het volgende:
Hey, sjimz, heyhey. Hey, sjims, hey. Deze heb je vast nog nooit gehoord: ik wilde vroeger ook agent worden, maar ik besloot mijn opleiding wel af te maken!!
!
!
Je moest wel lachenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:15 schreef Blight het volgende:
Stomme jutengrappen.
En je wordt nog steeds na 17:00 vastgehouden?quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:19 schreef Blight het volgende:
Eigenlijk niet, maar dat komt meer door het feit dat ik hier al vanaf 09.00 vanmorgen uit het raam zit te staren naar hoe mooi het weer is.
Oh, dat had ik nou nog nooit gemerkt!quote:
Waar heb je haar ontmoet Ray?quote:
Ergens in Zuid-Holland. Op kantoor.quote:
Toch niet in Zwijndrecht he?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ergens in Zuid-Holland. Op kantoor.
Ome Henk!quote:
Krijg die gifkikkereczeem, gloeiende gloeiende.quote:
Ik denk het niet.quote:
Raaah! Mijn hele verzameling glazen mestkevers naar de...! Nou ben ik het zat! *HIER*!quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Krijg die gifkikkereczeem, gloeiende gloeiende.
Geen papier op de wcquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:20 schreef Breach het volgende:
Op de camping lala lala lalalaaa
Cultuurbarbaar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |