Neequote:Op maandag 9 juni 2008 13:33 schreef RayMania het volgende:
Je bent toch niet voor Italië, hè Houniet.
Ik heb bezoek in de tuin, weer die ene kat van hier in de buurt.
Het hoeft geen belemmering te zijn. Volgens mij zijn er genoeg mods hier die ook gewoon overdag werken. Okee VBL is dan wel een druk bezocht forum, maar je staat er niet alleen voor daar.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zie wel, weet niet hoeveel ik online kan zijn.
De man zal vast nog wel een sociaal leven hebbenquote:Op maandag 9 juni 2008 13:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het hoeft geen belemmering te zijn. Volgens mij zijn er genoeg mods hier die ook gewoon overdag werken. Okee VBL is dan wel een druk bezocht forum, maar je staat er niet alleen voor daar.
Dus gewoon blijven modden, je doet het goed. Want ik neem aan dat je er in de avonduren gewoon kan zijn?
Dan nog zal hij wel tijd genoeg over hebben, hoop ikquote:Op maandag 9 juni 2008 13:36 schreef Breach het volgende:
[..]
De man zal vast nog wel een sociaal leven hebben
Graziequote:
Ik heb echt geen idee nog. Ik wil in ieder geval niet te weinig online zijn, lijkt me logisch.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het hoeft geen belemmering te zijn. Volgens mij zijn er genoeg mods hier die ook gewoon overdag werken. Okee VBL is dan wel een druk bezocht forum, maar je staat er niet alleen voor daar.
Dus gewoon blijven modden, je doet het goed. Want ik neem aan dat je er in de avonduren gewoon kan zijn?
Okeequote:Op maandag 9 juni 2008 13:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee nog. Ik wil in ieder geval niet te weinig online zijn, lijkt me logisch.
En voor 99% zeker volgend seizoen een seizoenskaart, dus ja. Ach, niet op de zaken vooruitlopen.
Welk vak?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee nog. Ik wil in ieder geval niet te weinig online zijn, lijkt me logisch.
En voor 99% zeker volgend seizoen een seizoenskaart, dus ja. Ach, niet op de zaken vooruitlopen.
quote:
Niks. We hadden voorlichting over profielwerkstuk dus heb ik maar gezegd dat ik daarom dacht dat we het de volgende keer pas moesten inleveren. Maarja ik hoorde net dat het als handelingsdeel is. En aangezien ik toch niet overga boeit het niet of ik het wel naar behoren uitvoer of niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:06 schreef Breach het volgende:
[..]
He kutkonijnGaat lekker bij jou
Wat heb je met je boekverslag gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |