quote:
Mijn moeder had gebeld naar mijn sk lerares en hebben zeg maar gepraat goh. En toen zei mijn moeder dat ze ook niet snapte waarom ik het lokaal niet in mocht, zei mijn lerares dat ik mijn excuses eerst moest aanbieden. Het probleem is alleen dat ik niet weet waarvoor ik mijn excuses moet aanbieden. En mijn moeder vindt dat die vent maar zijn excuses moet aanbiedenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:57 schreef Breach het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met je Scheikunde-assistent afgelopen trouwens?
In Helmond wordt dat toch ook niet met woorden opgelost?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn moeder had gebeld naar mijn sk lerares en hebben zeg maar gepraat goh. En toen zei mijn moeder dat ze ook niet snapte waarom ik het lokaal niet in mocht, zei mijn lerares dat ik mijn excuses eerst moest aanbieden. Het probleem is alleen dat ik niet weet waarvoor ik mijn excuses moet aanbieden. En mijn moeder vindt dat die vent maar zijn excuses moet aanbieden
Nee inderdaad. Dinsdag als ik weer sk heb zal ik maar wat dodelijke stoffen in zijn koffie gooien.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:05 schreef Breach het volgende:
[..]
In Helmond wordt dat toch ook niet met woorden opgelost?
Dat soort dingen zouden veel vaker moeten zijn. Ernstig ziek zijn is erg, maar als klein kind ernstig ziek is helemaal niet best. Het lijkt of je het laatste jaren ook steeds meer zietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:18 schreef sjimz het volgende:
Net dreamnight at artis gehad.
Ernstig zieke kinderen mogen ophalen vanuit het ziekenhuis en ze daarna de dag van hun leven te bezorgen door ze naar Artis te brengen met de familie.
sjimz ik vond je al een cultheld maar nu ben je het helemaalquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:18 schreef sjimz het volgende:
Net dreamnight at artis gehad.
Ernstig zieke kinderen mogen ophalen vanuit het ziekenhuis en ze daarna de dag van hun leven te bezorgen door ze naar Artis te brengen met de familie.
Volgens mij is dat niet zijn werk maar een actie van zijn werk..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:20 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
sjimz ik vond je al een cultheld maar nu ben je het helemaalDat is echt mooi werk. Ik zit er over te denken om ook zoiets te doen, lijkt me echt mooi.
Dat de kinderen allemaal even vergeten dat ze ernstig ziek zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat had ik nog gelezen ja, maar wat maakte de dag nou het meest geslaagd?
Ik vraag met toch af wiens kloon jij bent...quote:
Second that.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vraag met toch af wiens kloon jij bent...
Ik denk iemand die op het zelfde nummer als ik te bereiken isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vraag met toch af wiens kloon jij bent...
Toch niet Elixabete? Of ben je UTWOL ofzo?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:23 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Ik heb net een mailtje gestuurd naar fok of m'n permban der af kan. Duimen voor me jongens
Uh?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk iemand die op het zelfde nummer als ik te bereiken is
Nee meer het 112 nummerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Uh?Hoezo zou ik jou kloon zijn?
quote:
Hmm, heeft het iets te maken met vuur enzo...quote:
Hij heeft zijn ware identiteit aan je verklapt?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Hmm, heeft het iets te maken met vuur enzo...Maar die user kende ik niet echt uit het Ajax topic, deze zie ik daar regelmatig voorbij komen..
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:29 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Ik ben ontmaskerd door sjimz en Breach![]()
Dat ik de 112 hint niet snapte![]()
![]()
Ff gecheckt. En mijn gedachten waren goed. Wel door de hint van Sjimz trouwens.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:27 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Oh dan snap ik het alsnog niet![]()
Hint: Ik sta bij in de top500 van posters in het ajax topic
Waarom ben je pas zo kort terug dan? Of ben ik naief en is dit je 383ste kloon?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:33 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Hint voor de paashaas: rond de jaarwisseling werd ik gebanned volgens mijJe kan de banmeldtopics na gaan lezen als je het echt wilt weten.
Mietjes zijn het ja!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:35 schreef sjimz het volgende:
Die Italianen zijn gewoon zo bang voor ons dat ze nu maar allemaal doen alsof ze geblesseerd zijn.
Eerst Cannavaro, toen Materazzi en nu Panucci.
Mooiboys zijn het
quote:
Die hebben wij ook in ons modteam, hij heet Ray.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:38 schreef Breach het volgende:
Materazzi, geweldig als je zo'n gek in je team hebt..
Nou fantastischquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Materazzi, geweldig als je zo'n gek in je team hebt..
Ik ben wel voorstander van het hardere voetbal. Hij gaat soms over de schreef en dat hoort niet. Maar als je ziet wat ie doet bij McCarthy die tijd loopt te rekken bij de cornervlag, dan vraag je er om.quote:
Nou inderdaad. Als iemand tijdrekt meteen een litteken neerzetten!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ben wel voorstander van het hardere voetbal. Hij gaat soms over de schreef en dat hoort niet. Maar als je ziet wat ie doet bij McCarthy die tijd loopt te rekken bij de cornervlag, dan vraag je er om.
Maar zo'n gast in je team maakt vooraf al indruk. Die Shevchenko en Inzaghi werden lamgelegd in die wedstrijdNog bijna letterlijk ook
Dat is anders wel Helmond-style hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Als iemand tijdrekt meteen een litteken neerzetten!
Altijd weer Helmond erbij halenquote:
Zit je met een PDA te FOK!ken, oid?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:50 schreef M0NTANA het volgende:
Over tien minuten gaan we, kijken of we al het alcohol de Zwitserse grens over krijgen.
In Zwitserland is er geen alcohol te krijgen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:50 schreef M0NTANA het volgende:
Over tien minuten gaan we, kijken of we al het alcohol de Zwitserse grens over krijgen.
Ik loop maar te dollen joh. Maar ben er weleens geweest ja. Heb verder ook een klasgenoot gehad op de middelbare school die naar mijn woonplaats was verhuist omdat ie op de Jan van Brabant school ofzo iemand met een passer gestoken hadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Altijd weer Helmond erbij halen_!
Ooit in Helmond geweest?
Ga je ook teletoeteren?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:50 schreef M0NTANA het volgende:
Weetik. Maar er zijn er ook genoeg die het wel allemaal menen en dan in Urk enzo wonenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik loop maar te dollen joh. Maar ben er weleens geweest ja. Heb verder ook een klasgenoot gehad op de middelbare school die naar mijn woonplaats was verhuist omdat ie op de Jan van Brabant school ofzo iemand met een passer gestoken hadSindsdien is mijn beeld van Helmond niet best
Maar ik zal er wel mee ophouden, jij bent cool en je komt nog wel uit Helmond
Bwaha, ik snapte hem eerst ook nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:29 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Ik ben ontmaskerd door sjimz en Breach![]()
Dat ik de 112 hint niet snapte![]()
![]()
Ik snap hem nog steeds niet!!quote:
Mên dat klinkt goed!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:27 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
EINZ EINZ POLIZEIZ
Paaskonijn speciaal voor jou mag je komende zaterdag naar de Expert in breukelen daar kan je korten schieten. er staan 3 wasmachines buiten en dan moet je de bal er in schieten en krijg je korting.
Ik heb SE week tijdens het EKquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:28 schreef Blawh het volgende:
Ik moet goddamn de 1e dag missen, verder hoop ik geen wedstrijd te missen.
Door voor het saucijzenbroodje.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik snap hem nog steeds niet!!
Oh wact brandweerman
ik heb al een pijs. en ik hoef geen rick astley zooiquote:
Wat voor pijs heb je dan?quote:
zo'n pijs wat je op je brood kan doen.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
zo'n pijs wat je op je brood kan doen.
Ik heb tentamens tijdens het EKquote:
Ik heb ook meer dan genoeg te doen hoor tijdens het EK. Tentamens, deadlines voor assignments, etc... Met een beetje planning hoeft het EK daar niet onder te lijden hoop ik.quote:
Idem.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb ook meer dan genoeg te doen hoor tijdens het EK. Tentamens, deadlines voor assignments, etc... Met een beetje planning hoeft het EK daar niet onder te lijden hoop ik.
Prioriteiten stellen Catjuh. Hers zijn er ieder jaar, een EK maar 1x in de 4 jaar. Makkelijke keuze lijkt me zo.quote:
Beetje jammer dat je niet eens een examen mág doen zonder die practicaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen Catjuh. Hers zijn er ieder jaar, een EK maar 1x in de 4 jaar. Makkelijke keuze lijkt me zo.
Hevige diarree is toch wel een goed excuus?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je niet eens een examen mág doen zonder die practica
Pitty no.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hevige diarree is toch wel een goed excuus?
Ik ben bang dat het niet zo makkelijk gaat. Ze zijn daar echt onwijs streng inquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Laxeerpillen + huisartsbezoek = doktersbriefje?
Darminfectie faken?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet zo makkelijk gaat. Ze zijn daar echt onwijs streng in
Thank god dat ik op mijn houding ben afgekeurd voor het VWO en nu actief ben in hemel (HBOquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet zo makkelijk gaat. Ze zijn daar echt onwijs streng in
Voor een fucking wedstrijd als Oostenrijk-Polenquote:
Verdien je iig meer dan ik later, met mijn WO Biologiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Thank god dat ik op mijn houding ben afgekeurd voor het VWO en nu actief ben in hemel (HBO).
Hoezo, waarom zou je de volgende dag weer komen dan? Toch een excuus om het hele EK thuis te zitten?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voor een fucking wedstrijd als Oostenrijk-Polen
En dan de volgende dag weer vrolijk verschijnen.
Mijn docenten zijn geen Helmonders
Het gaat niet om geld, de juiste route uitstippelen om zolang mogelijk te kunnen studeren en niet te lang te hoeven werken is belangrijker.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Verdien je iig meer dan ik later, met mijn WO Biologie
Op houding afgekeurd?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Thank god dat ik op mijn houding ben afgekeurd voor het VWO en nu actief ben in hemel (HBO).
Je snapt dat je geen examen mag doen bij een x aantal keer afwezig (en helemaal bij practica)?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoezo, waarom zou je de volgende dag weer komen dan? Toch een excuus om het hele EK thuis te zitten?
Ja, gemiddeldes waren voldoende en hoger dan klasgenoten die wel naar VWO mochten. Achteraf geen probleem, luiheid had me waarschijnlijk opgebroken op de uni.quote:
Als je leuk werk kan krijgen is er niks mis met werken... Daarom doe ik ook biologiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het gaat niet om geld, de juiste route uitstippelen om zolang mogelijk te kunnen studeren en niet te lang te hoeven werken is belangrijker.
Dan kan je wel langer studerenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, gemiddeldes waren voldoende en hoger dan klasgenoten die wel naar VWO mochten. Achteraf geen probleem, luiheid had me waarschijnlijk opgebroken op de uni.
Ieder zijn ding, ik zie wel waar ik in ga rollen. Heb je ook een beetje geluk bij nodig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je leuk werk kan krijgen is er niks mis met werken... Daarom doe ik ook biologie
Geluk zeker weten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, ik zie wel waar ik in ga rollen. Heb je ook een beetje geluk bij nodig.
Nou, gooi de ballen er maar in danquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef Frituurkoning het volgende:
Net 3de geworden met een badmintontoernooi
Zelfs een prijs
Laat me raden, je hebt een derdeplaatsprijs gewonnen?!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef Frituurkoning het volgende:
Net 3de geworden met een badmintontoernooi
Zelfs een prijs
Zondag pas weerquote:
Een beetje fan koopt uit principe geen pizza (maar wél een abbonement op De Telegraaf)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:37 schreef borisz het volgende:
boodschappen zijn al in huis
Bier check
Pizza check
Televaagquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:39 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Een beetje fan koopt uit principe geen pizza (maar wél een abbonement op De Telegraaf)
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:37 schreef borisz het volgende:
boodschappen zijn al in huis
Bier check
Pizza check
Ik ga alleen frituren bij wedstrijden van Oranje.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:35 schreef blackEyEz321 het volgende:
[X] HD-tv
[X] HD decoder
[X] Bier
[X] Friteuse
[X] Bierworstjes
[X] Bitterballen
[X] Telefoon uit
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:28 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
1 dennis bier!
Insert 2girls1cupl!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zullen we vandaag proberen een hoger niveau te halen nu Ananas gebant is?
2 girls zijn meestal wel te pruimen, maar die cup mogen ze voortaan weglaten.quote:
quote:
Salsa snack, wel beetje op de hoogte blijven.quote:
Ow die ken ik nog niet, laat eens zienquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Salsa snack, wel beetje op de hoogte blijven.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow die ken ik nog niet, laat eens zien
Ik weet niet of ik dat wil zien. Als je veel pepers eet, raak je vast aan de diarree.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow die ken ik nog niet, laat eens zien
Spetterpoep filmpjesquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wil zien. Als je veel pepers eet, raak je vast aan de diarree.
Herkenbaar. Welke school geeft er dan ook geen vakantie tijdens een EK?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:33 schreef Breach het volgende:
Jeeeuj, Breach moet maandag zijn scriptie inleveren en is nu pas op 75%.. En wat doen we dan... juist, computeren..
Damn, wat haat ik mezelf. Maar die motivatie is zoooo ver te zoeken
Waarom plannen ze het EK niet in de zomervakantie?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Herkenbaar. Welke school geeft er dan ook geen vakantie tijdens een EK?
Oeh, herkenbaar. Gelukkig is dat voorbijquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:33 schreef Breach het volgende:
Jeeeuj, Breach moet maandag zijn scriptie inleveren en is nu pas op 75%.. En wat doen we dan... juist, computeren..
Damn, wat haat ik mezelf. Maar die motivatie is zoooo ver te zoeken
Waarom idd?!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waarom plannen ze het EK niet in de zomervakantie?
Nah ja dat EK is niet'het grootste probleem. Maar vanavond dan wordt de kroeg weer opgezocht (wat concreet betekent dat je niks doet) en morgen zal de status van Breach niet al te fris en fruitig zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Herkenbaar. Welke school geeft er dan ook geen vakantie tijdens een EK?
Vorig jaar was ik nog op de heenweg naar m'n stage allerlei dingen in de trein aan het uitwerken. Hoezo alles op het laatste momentquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja dat EK is niet'het grootste probleem. Maar vanavond dan wordt de kroeg weer opgezocht (wat concreet betekent dat je niks doet) en morgen zal de status van Breach niet al te fris en fruitig zijnIk zie wel wat er gebeurd, zal wel weer zoals altijd een nachtje doorbikkelen worden.
Ja, het schandalige is dat ik er al weken tijd voor heb. En op mn stage denk ik dan van 'aaah, doe ik thuis wel' (dat verklaard tevens ook mijn toegenome aantal posts van de laatste weken). En wanneer ik dan eenmaal thuis ben is er altijd wel weer iets wat voorrang krijgt. Met dit als triest resultaat.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik nog op de heenweg naar m'n stage allerlei dingen in de trein aan het uitwerken. Hoezo alles op het laatste moment.
Precies.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, maar dat is pas de opening. Ik wil voetbal zien!
Ooijer en Kuijt als invallers zekerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:00 schreef Breach het volgende:
Gaat trouwens lekker bij Oranje, Robben en Melchiot niet tegen Italie..
Kuijt op links dat is zelfs Van Basten te gortig denk ik. En voor Melchiot mag ie van mij Bouhlarouz gebruikenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ooijer en Kuijt als invallers zeker
Ibi dan maarquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Kuijt op links dat is zelfs Van Basten te gortig denk ik. En voor Melchiot mag ie van mij Bouhlarouz gebruiken
Laat VdV maar lekker om Van Nistelrooij heen zwervenquote:
Het Nederlands elftal kan niet eens het eerste couplet van het Wilhelmus onthouden, laat staan een dans instuderenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:06 schreef Stienn het volgende:
Het zou toch een stunt zijn als het nederlands elftal zo tegen Italië zal beginnen http://www.dumpert.nl/med(...)haka_all_blacks.html
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:06 schreef Stienn het volgende:
Het zou toch een stunt zijn als het nederlands elftal zo tegen Italië zal beginnen http://www.dumpert.nl/med(...)haka_all_blacks.html
Bijna alle sporten zijn relaxed.quote:
quote:
Curling?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:13 schreef Stienn het volgende:
[..]
Nee man, dat sjoelen op het ijs is niet relaxed.. hoe heet die sport toch ook al weer?
Curling, maar dat valt bij mij niet onder sport.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:13 schreef Stienn het volgende:
[..]
Nee man, dat sjoelen op het ijs is niet relaxed.. hoe heet die sport toch ook al weer?
Hehe moet er wel omlachequote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:15 schreef Breach het volgende:
OMG, dat niveau van die muziek op Nederland 1![]()
![]()
of hoefijzerwerpenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:15 schreef Stienn het volgende:
inderdaad Curlingwelke imbeciel heeft dat bedacht zeg...
Homoquote:
Waren ze ook. Maar dat boeit nietquote:
Hij is net even half langsgekomen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:26 schreef Stienn het volgende:
Hoop dat er vanavond meer te zien is!
Wel bagger van de NOS dat ze de opening niet lieten zien..!
Dat is al helemaal niksquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:31 schreef Stienn het volgende:
Volgens mij kun je het beste gewoon de tv aanzetten en als geluid de radioWeet alleen niet of dat synchroon loopt.
Dat is echt te veel van het goede hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:31 schreef Stienn het volgende:
Volgens mij kun je het beste gewoon de tv aanzetten en als geluid de radioWeet alleen niet of dat synchroon loopt.
Een verslaggever van de radio moet alles zo brengen dat alles gevisualiseerd kan worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:33 schreef Stienn het volgende:
Niet? ik heb het nooit geprobeerd... klonk wel goed dacht ik zelf zo
Ja, maar dan weet je in ieder geval wel wat er gebeurt als je bier aan het halen bentquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een verslaggever van de radio moet alles zo brengen dat alles gevisualiseerd kan worden.
Dus elke beweging wordt voorzien van commentaar.
En met een schot 15 meter over doen ze nog alsof er net geen goal valt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een verslaggever van de radio moet alles zo brengen dat alles gevisualiseerd kan worden.
Dus elke beweging wordt voorzien van commentaar.
Ik vraag het mijn vrouw vriendelijkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:35 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet je in ieder geval wel wat er gebeurt als je bier aan het halen bent
Dan zet je even het geluid op de tv harderquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:35 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet je in ieder geval wel wat er gebeurt als je bier aan het halen bent
WAT GEBEURT ER ALLEMAAL?! ZEG EVEN SNELL KOM O-HOP!!quote:
Ik ook, John Motson geeft altijd erg goed commentaar. Ook altijd leuke samenwerking tussen de twee commentatoren. Worden eigenlijk alle wedstrijden live op BBC uitgezonden ?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb heel de wedstrijd op de BBC gekeken. NL's commentaar is vaak zo
Neehee, bier halen natuurlijk!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
WAT GEBEURT ER ALLEMAAL?! ZEG EVEN SNELL KOM O-HOP!!
jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ook, John Motson geeft altijd erg goed commentaar. Ook altijd leuke samenwerking tussen de twee commentatoren. Worden eigenlijk alle wedstrijden live op BBC uitgezonden ?
Je zei bier... Ik ben weg, bier drinkenquote:
Ik het EK ava topic staat al een tijdje een avatar die je heb gerequest te wachtenquote:
dan moet je de streams van de nos pakken , daar mag je, altans dat was vanmiddag zo kiezen,of tv commentaar of radio 1, nu worden de wedstrijden van nederland door radio een (LDL)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:31 schreef Stienn het volgende:
Lijkt me wel he!quote:Op zondag 8 juni 2008 11:17 schreef EnGCatjuh het volgende:Goedemorgen!
Sjimz als politieman al klaar voor Duitsland - Polen?
Ik heb gewoon punten toegekend gekregenquote:Op zondag 8 juni 2008 11:23 schreef ASroma het volgende:
iemand anders nog telesport ek poule? heb nog steeds geen punten toegekend gekregen....
Hup, je nest in !quote:Op zondag 8 juni 2008 11:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat is er? Anderhalf uur terugfietsen vanuit Almelo sloopt je hoor.
Normaal 15 minuten
Kutstad, klopt.quote:
Zet een pot koffie en je kan weer even vooruitquote:Op zondag 8 juni 2008 11:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kutstad, klopt.
En ik duik mijn bed niet meer in, ben gekke henkie niet. Moet zo eerst de wedstrijden van gister gaan kijken, heb ik moeten missen.
Omdat je sliep ?quote:Op zondag 8 juni 2008 11:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kutstad, klopt.
En ik duik mijn bed niet meer in, ben gekke henkie niet. Moet zo eerst de wedstrijden van gister gaan kijken, heb ik moeten missen.
Potverdikkeme, weer 1 kopjequote:Op zondag 8 juni 2008 11:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Zet een pot koffie en je kan weer even vooruit![]()
Het scheelt ook dat wij hier geen kwaliteitsposters zulks TerroRobbie hebben.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik post hier amper en toch nog 15e, die mods hier hebben een luizenleventje zeg.
Ik heb ook geen punten gekregen. Omdat ik er geen één verdiend hebquote:Op zondag 8 juni 2008 11:23 schreef ASroma het volgende:
iemand anders nog telesport ek poule? heb nog steeds geen punten toegekend gekregen....
Bij welke poule moest je ook de gele kaarten voorspellen?quote:Op zondag 8 juni 2008 12:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb ook geen punten gekregen. Omdat ik er geen één verdiend heb.
Wat morgenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Morgen trouwens!
Zeg maar van Goede Morgen>Morgen!quote:
Niet.quote:
?quote:
Die van FOK!.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bij welke poule moest je ook de gele kaarten voorspellen?
Welke op FOK! ?quote:
Ajuquote:Op zondag 8 juni 2008 14:08 schreef Paaskonijn het volgende:
AAAARGGGHHH kom er net achter dat ik morgen een boekverslag+balansverslag moet inleveren
2 doelpunten van Portugalquote:Op zondag 8 juni 2008 14:10 schreef toma het volgende:![]()
morguh.. Nog iets gemist aan Port.-Turk. gister?
Das minder! Dat wordt ff doorzettenquote:Op zondag 8 juni 2008 14:08 schreef Paaskonijn het volgende:
AAAARGGGHHH kom er net achter dat ik morgen een boekverslag+balansverslag moet inleveren
Was dat die flying tackle? Die was echt ziek ! Ben benieuwd wat ie daar voor schorsing voor gaat krijgen.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
2 doelpunten van Portugal
Paar schoten op de lat/paal van Portugal
1 smerige overtreding van MehmetAurelio.
Dat was die vliegende ja, waarvan je die 2 noppen in zijn been zag.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Was dat die flying tackle? Die was echt ziek ! Ben benieuwd wat ie daar voor schorsing voor gaat krijgen.
Dat haal ik toch niet meer. Ik heb nog geen eens een boek, en de bieb is dicht. En anders had ik toch geen zin om dat boek te lezen.quote:
http://www.scholieren.com/boekverslagen dat is meerdere malen mijn redding geweest in dat soort situatiesquote:Op zondag 8 juni 2008 14:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat haal ik toch niet meer. Ik heb nog geen eens een boek, en de bieb is dicht. En anders had ik toch geen zin om dat boek te lezen.
Dat controleert ze toch. Daardoor heb ik al een 1 op mijn rapport gehad. Stond er zo op van: Fraude, [insert precieze link scholieren.com].quote:Op zondag 8 juni 2008 14:18 schreef Breach het volgende:
[..]
http://www.scholieren.com/boekverslagen dat is meerdere malen mijn redding geweest in dat soort situaties
Dan heb je gewoon een probleemquote:Op zondag 8 juni 2008 14:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat controleert ze toch. Daardoor heb ik al een 1 op mijn rapport gehad. Stond er zo op van: Fraude, [insert precieze link scholieren.com].
En dat terwijl ik dat alleen als hulpstuk had gebruikt![]()
Als je niks inlevert heb je sowieso een 1 mag ik aannemen. Met een beetje fantasie pas je dat ding aan, wat zinnen herschrijven enzo. En dan heb je in ieder geval iéts ingeleverd. Wat er dan van komt zie je dan wel.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat controleert ze toch. Daardoor heb ik al een 1 op mijn rapport gehad. Stond er zo op van: Fraude, [insert precieze link scholieren.com].
En dat terwijl ik dat alleen als hulpstuk had gebruikt![]()
Ik lever gewoon dat balansverslag in en ik zeg dat ik dacht dat het boekverslag pas de week erna ingeleverd moest worden.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je niks inlevert heb je sowieso een 1 mag ik aannemen. Met een beetje fantasie pas je dat ding aan, wat zinnen herschrijven enzo. En dan heb je in ieder geval iéts ingeleverd. Wat er dan van komt zie je dan wel.
Wtf ouwequote:Op zondag 8 juni 2008 14:18 schreef Breach het volgende:
[..]
http://www.scholieren.com/boekverslagen dat is meerdere malen mijn redding geweest in dat soort situaties
Eurosport misschien ergens vandaag?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:27 schreef toma het volgende:
Kan ik ergens een samenvatting zien van Port.-Turk?
Usenet is your best friendquote:Op zondag 8 juni 2008 14:27 schreef toma het volgende:
Kan ik ergens een samenvatting zien van Port.-Turk?
Want...quote:Op maandag 9 juni 2008 11:27 schreef sjimz het volgende:
Ik heb er absoluut geen zin in
En dat meen ik echt.
Bier staat koudquote:Op maandag 9 juni 2008 11:26 schreef Breach het volgende:
Tis stiiiiiil in de Alpenhut. Tis stiiiiiiiiiiiiiiiiiil in de Alpenhut. Tis stiiiiiiiiiiiiiiiiiil in de Alpenhut. Tis stiiiiiiiiiiiiiiiil in de Alpénhut.
Hebben we er al zin in?
Ach ach, een verwend kereltje van de politiequote:
Ik moet echt ergens aanwezig zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 11:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Ach ach, een verwend kereltje van de politieMaar dat is wel heeeel matig joh. Maar kun je niet op het bureau kijken dan? Of moet je echt ergens aanwezig zijn?
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:47 schreef RayMania het volgende:
Waarom kunnen er geen laptops gemaakt worden waarbij je gewoon in de zon kan zitten.
Waarom heb ik geen laptop meer, ben ik retebrak en heb ik het hele EK door te maken met deadlines?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:06 schreef Breach het volgende:
Waarom is het altijd lekker/goed weer als je druk bent voor school? En waarom ben ik woensdag definitief klaar en gaat het dan regenen?
Waarschijnlijk gaat het niet gebeuren maar ALS Nederland de halve finales haalt kan ik niet eens bier drinken die avond want ik heb een dag later mn afstudeerzitting.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Waarom heb ik geen laptop meer, ben ik retebrak en heb ik het hele EK door te maken met deadlines?
He kutkonijnquote:Op maandag 9 juni 2008 13:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom moet ik nou morgen mijn CKV afhebben?
nouja niet zo kut als werken maar dan nog
Waarom heb ik min of meer 'de mazzel' dat m'n nieuwe job uitgesteld is van begin juni tot juli.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Waarom heb ik geen laptop meer, ben ik retebrak en heb ik het hele EK door te maken met deadlines?
Ik heb woensdag een deadline, moet van alles nog maken en presenteren. Ook nog een assessment woensdag. Wordt echt een drukke weekquote:Op maandag 9 juni 2008 13:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom moet ik nou morgen mijn CKV afhebben?
nouja niet zo kut als werken maar dan nog
Mwah, normaal gesproken stelt het weinig voor hoor. Heb de afgelopen 2 jaar alleen maar een beetje lopen lamballen door omstandigheden, nu moet alles in een maandje af. Dat zou normaal gesproken niet zo zijn geweest.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom heb ik min of meer 'de mazzel' dat m'n nieuwe job uitgesteld is van begin juni tot juli.
Ik ben echt zo blij dat ik niet meer op school zit als ik dit zo hoor.
School is relaxed. Megavakanties en je kunt praktisch het hele jaar lamballen. Alleen de laatste 2 weken van een blok zijn altijd kut. Maar daar staan wel 8 weken van feest tegenoverquote:Op maandag 9 juni 2008 13:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom heb ik min of meer 'de mazzel' dat m'n nieuwe job uitgesteld is van begin juni tot juli.
Ik ben echt zo blij dat ik niet meer op school zit als ik dit zo hoor.
Het is ook zwaar relaxed dat je 's avonds en in het weekend nooit omkijken hebt naar school. Dat vond ik echt een verademing. Je gaat 17:00 naar huis met werken (bijvoorbeeld) en je hebt helemaal niets aan je hoofd. Geen deadlines, de leuke dingen hoef je niet uit te stellen, etc.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mwah, normaal gesproken stelt het weinig voor hoor. Heb de afgelopen 2 jaar alleen maar een beetje lopen lamballen door omstandigheden, nu moet alles in een maandje af. Dat zou normaal gesproken niet zo zijn geweest.
School is verder gewoon zwaar relaxed, wat een leven.
Stuudje, stuudje !!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is ook zwaar relaxed dat je 's avonds en in het weekend nooit omkijken hebt naar school. Dat vond ik echt een verademing. Je gaat 17:00 naar huis met werken (bijvoorbeeld) en je hebt helemaal niets aan je hoofd. Geen deadlines, de leuke dingen hoef je niet uit te stellen, etc.
Mijn laatste vier jaren waren echt crisis, zoveel werk, zoveel te leren. Ben gewoon blij dat ik dat nooit meer hoef.
Dat is ook over drie weken compleet overquote:
Stop je dan ook met moderator zijn?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is ook over drie weken compleet over.
Verkeerde studie gekozen dan. Ik had 2 halve dagen les, 2 dagen projectdag (gebeurde ook niets op) en dan een paar tentamens. Die leerde je vervolgens ook niet omdat je per jaar 4 of 5 kansen had.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:19 schreef RayMania het volgende:
Mijn laatste vier jaren waren echt crisis, zoveel werk, zoveel te leren. Ben gewoon blij dat ik dat nooit meer hoef.
Je hebt alleen iets minder vrije tijd, maar dat is denk ik ook het enige echte nadeel t.o.v studerenquote:Op maandag 9 juni 2008 13:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is ook zwaar relaxed dat je 's avonds en in het weekend nooit omkijken hebt naar school. Dat vond ik echt een verademing. Je gaat 17:00 naar huis met werken (bijvoorbeeld) en je hebt helemaal niets aan je hoofd. Geen deadlines, de leuke dingen hoef je niet uit te stellen, etc.
Ik zie wel, weet niet hoeveel ik online kan zijn.quote:
Neuh, geen foute keuze. Het laatste jaar was een stage van negen maanden van 09:00 tot 17:00, in het derde jaar een half jaar stage, ook zolang. Dat hakt er behoorlijk in. De eerste twee jaren gewoon normale lesuren zoals iedereen denk ik, maar de leerstof was heel veel. Dus in vakanties of weekenden moest er echt gestampd worden.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Verkeerde studie gekozen dan. Ik had 2 halve dagen les, 2 dagen projectdag (gebeurde ook niets op) en dan een paar tentamens. Die leerde je vervolgens ook niet omdat je per jaar 4 of 5 kansen had.
Tegenwoordig is het allemaal veranderd, nog maar 2 kansen per jaar en vanaf volgend jaar gaan ze meer lessen invoeren. Gelukkig heb ik net het theoretische gedeelte achter de rug, heb nog het luizenleventje mee mogen maken.
Je vrije tijd in de avonden en weekenden is 100%. Met school is dat niet altijd zo.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt alleen iets minder vrije tijd, maar dat is denk ik ook het enige echte nadeel t.o.v studeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |