Ik het EK ava topic staat al een tijdje een avatar die je heb gerequest te wachtenquote:
dan moet je de streams van de nos pakken , daar mag je, altans dat was vanmiddag zo kiezen,of tv commentaar of radio 1, nu worden de wedstrijden van nederland door radio een (LDL)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:31 schreef Stienn het volgende:
Volgens mij kun je het beste gewoon de tv aanzetten en als geluid de radioWeet alleen niet of dat synchroon loopt.
Lijkt me wel he!quote:Op zondag 8 juni 2008 11:17 schreef EnGCatjuh het volgende:Goedemorgen!
Sjimz als politieman al klaar voor Duitsland - Polen?
Ik heb gewoon punten toegekend gekregenquote:Op zondag 8 juni 2008 11:23 schreef ASroma het volgende:
iemand anders nog telesport ek poule? heb nog steeds geen punten toegekend gekregen....
Hup, je nest in !quote:Op zondag 8 juni 2008 11:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat is er? Anderhalf uur terugfietsen vanuit Almelo sloopt je hoor.
Normaal 15 minuten
Kutstad, klopt.quote:
Zet een pot koffie en je kan weer even vooruitquote:Op zondag 8 juni 2008 11:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kutstad, klopt.
En ik duik mijn bed niet meer in, ben gekke henkie niet. Moet zo eerst de wedstrijden van gister gaan kijken, heb ik moeten missen.
Omdat je sliep ?quote:Op zondag 8 juni 2008 11:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kutstad, klopt.
En ik duik mijn bed niet meer in, ben gekke henkie niet. Moet zo eerst de wedstrijden van gister gaan kijken, heb ik moeten missen.
Potverdikkeme, weer 1 kopjequote:Op zondag 8 juni 2008 11:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Zet een pot koffie en je kan weer even vooruit![]()
Het scheelt ook dat wij hier geen kwaliteitsposters zulks TerroRobbie hebben.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik post hier amper en toch nog 15e, die mods hier hebben een luizenleventje zeg.
Ik heb ook geen punten gekregen. Omdat ik er geen één verdiend hebquote:Op zondag 8 juni 2008 11:23 schreef ASroma het volgende:
iemand anders nog telesport ek poule? heb nog steeds geen punten toegekend gekregen....
Bij welke poule moest je ook de gele kaarten voorspellen?quote:Op zondag 8 juni 2008 12:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb ook geen punten gekregen. Omdat ik er geen één verdiend heb.
Wat morgenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Morgen trouwens!
Zeg maar van Goede Morgen>Morgen!quote:
Niet.quote:
?quote:
Die van FOK!.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bij welke poule moest je ook de gele kaarten voorspellen?
Welke op FOK! ?quote:
Ajuquote:Op zondag 8 juni 2008 14:08 schreef Paaskonijn het volgende:
AAAARGGGHHH kom er net achter dat ik morgen een boekverslag+balansverslag moet inleveren
2 doelpunten van Portugalquote:Op zondag 8 juni 2008 14:10 schreef toma het volgende:![]()
morguh.. Nog iets gemist aan Port.-Turk. gister?
Das minder! Dat wordt ff doorzettenquote:Op zondag 8 juni 2008 14:08 schreef Paaskonijn het volgende:
AAAARGGGHHH kom er net achter dat ik morgen een boekverslag+balansverslag moet inleveren
Was dat die flying tackle? Die was echt ziek ! Ben benieuwd wat ie daar voor schorsing voor gaat krijgen.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
2 doelpunten van Portugal
Paar schoten op de lat/paal van Portugal
1 smerige overtreding van MehmetAurelio.
Dat was die vliegende ja, waarvan je die 2 noppen in zijn been zag.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Was dat die flying tackle? Die was echt ziek ! Ben benieuwd wat ie daar voor schorsing voor gaat krijgen.
Dat haal ik toch niet meer. Ik heb nog geen eens een boek, en de bieb is dicht. En anders had ik toch geen zin om dat boek te lezen.quote:
http://www.scholieren.com/boekverslagen dat is meerdere malen mijn redding geweest in dat soort situatiesquote:Op zondag 8 juni 2008 14:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat haal ik toch niet meer. Ik heb nog geen eens een boek, en de bieb is dicht. En anders had ik toch geen zin om dat boek te lezen.
Dat controleert ze toch. Daardoor heb ik al een 1 op mijn rapport gehad. Stond er zo op van: Fraude, [insert precieze link scholieren.com].quote:Op zondag 8 juni 2008 14:18 schreef Breach het volgende:
[..]
http://www.scholieren.com/boekverslagen dat is meerdere malen mijn redding geweest in dat soort situaties
Dan heb je gewoon een probleemquote:Op zondag 8 juni 2008 14:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat controleert ze toch. Daardoor heb ik al een 1 op mijn rapport gehad. Stond er zo op van: Fraude, [insert precieze link scholieren.com].
En dat terwijl ik dat alleen als hulpstuk had gebruikt![]()
Als je niks inlevert heb je sowieso een 1 mag ik aannemen. Met een beetje fantasie pas je dat ding aan, wat zinnen herschrijven enzo. En dan heb je in ieder geval iéts ingeleverd. Wat er dan van komt zie je dan wel.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat controleert ze toch. Daardoor heb ik al een 1 op mijn rapport gehad. Stond er zo op van: Fraude, [insert precieze link scholieren.com].
En dat terwijl ik dat alleen als hulpstuk had gebruikt![]()
Ik lever gewoon dat balansverslag in en ik zeg dat ik dacht dat het boekverslag pas de week erna ingeleverd moest worden.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je niks inlevert heb je sowieso een 1 mag ik aannemen. Met een beetje fantasie pas je dat ding aan, wat zinnen herschrijven enzo. En dan heb je in ieder geval iéts ingeleverd. Wat er dan van komt zie je dan wel.
Wtf ouwequote:Op zondag 8 juni 2008 14:18 schreef Breach het volgende:
[..]
http://www.scholieren.com/boekverslagen dat is meerdere malen mijn redding geweest in dat soort situaties
Eurosport misschien ergens vandaag?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:27 schreef toma het volgende:
Kan ik ergens een samenvatting zien van Port.-Turk?
Usenet is your best friendquote:Op zondag 8 juni 2008 14:27 schreef toma het volgende:
Kan ik ergens een samenvatting zien van Port.-Turk?
Want...quote:Op maandag 9 juni 2008 11:27 schreef sjimz het volgende:
Ik heb er absoluut geen zin in
En dat meen ik echt.
Bier staat koudquote:Op maandag 9 juni 2008 11:26 schreef Breach het volgende:
Tis stiiiiiil in de Alpenhut. Tis stiiiiiiiiiiiiiiiiiil in de Alpenhut. Tis stiiiiiiiiiiiiiiiiiil in de Alpenhut. Tis stiiiiiiiiiiiiiiiil in de Alpénhut.
Hebben we er al zin in?
Ach ach, een verwend kereltje van de politiequote:
Ik moet echt ergens aanwezig zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 11:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Ach ach, een verwend kereltje van de politieMaar dat is wel heeeel matig joh. Maar kun je niet op het bureau kijken dan? Of moet je echt ergens aanwezig zijn?
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:47 schreef RayMania het volgende:
Waarom kunnen er geen laptops gemaakt worden waarbij je gewoon in de zon kan zitten.
Waarom heb ik geen laptop meer, ben ik retebrak en heb ik het hele EK door te maken met deadlines?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:06 schreef Breach het volgende:
Waarom is het altijd lekker/goed weer als je druk bent voor school? En waarom ben ik woensdag definitief klaar en gaat het dan regenen?
Waarschijnlijk gaat het niet gebeuren maar ALS Nederland de halve finales haalt kan ik niet eens bier drinken die avond want ik heb een dag later mn afstudeerzitting.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Waarom heb ik geen laptop meer, ben ik retebrak en heb ik het hele EK door te maken met deadlines?
He kutkonijnquote:Op maandag 9 juni 2008 13:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom moet ik nou morgen mijn CKV afhebben?
nouja niet zo kut als werken maar dan nog
Waarom heb ik min of meer 'de mazzel' dat m'n nieuwe job uitgesteld is van begin juni tot juli.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Waarom heb ik geen laptop meer, ben ik retebrak en heb ik het hele EK door te maken met deadlines?
Ik heb woensdag een deadline, moet van alles nog maken en presenteren. Ook nog een assessment woensdag. Wordt echt een drukke weekquote:Op maandag 9 juni 2008 13:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom moet ik nou morgen mijn CKV afhebben?
nouja niet zo kut als werken maar dan nog
Mwah, normaal gesproken stelt het weinig voor hoor. Heb de afgelopen 2 jaar alleen maar een beetje lopen lamballen door omstandigheden, nu moet alles in een maandje af. Dat zou normaal gesproken niet zo zijn geweest.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom heb ik min of meer 'de mazzel' dat m'n nieuwe job uitgesteld is van begin juni tot juli.
Ik ben echt zo blij dat ik niet meer op school zit als ik dit zo hoor.
School is relaxed. Megavakanties en je kunt praktisch het hele jaar lamballen. Alleen de laatste 2 weken van een blok zijn altijd kut. Maar daar staan wel 8 weken van feest tegenoverquote:Op maandag 9 juni 2008 13:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom heb ik min of meer 'de mazzel' dat m'n nieuwe job uitgesteld is van begin juni tot juli.
Ik ben echt zo blij dat ik niet meer op school zit als ik dit zo hoor.
Het is ook zwaar relaxed dat je 's avonds en in het weekend nooit omkijken hebt naar school. Dat vond ik echt een verademing. Je gaat 17:00 naar huis met werken (bijvoorbeeld) en je hebt helemaal niets aan je hoofd. Geen deadlines, de leuke dingen hoef je niet uit te stellen, etc.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mwah, normaal gesproken stelt het weinig voor hoor. Heb de afgelopen 2 jaar alleen maar een beetje lopen lamballen door omstandigheden, nu moet alles in een maandje af. Dat zou normaal gesproken niet zo zijn geweest.
School is verder gewoon zwaar relaxed, wat een leven.
Stuudje, stuudje !!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is ook zwaar relaxed dat je 's avonds en in het weekend nooit omkijken hebt naar school. Dat vond ik echt een verademing. Je gaat 17:00 naar huis met werken (bijvoorbeeld) en je hebt helemaal niets aan je hoofd. Geen deadlines, de leuke dingen hoef je niet uit te stellen, etc.
Mijn laatste vier jaren waren echt crisis, zoveel werk, zoveel te leren. Ben gewoon blij dat ik dat nooit meer hoef.
Dat is ook over drie weken compleet overquote:
Stop je dan ook met moderator zijn?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is ook over drie weken compleet over.
Verkeerde studie gekozen dan. Ik had 2 halve dagen les, 2 dagen projectdag (gebeurde ook niets op) en dan een paar tentamens. Die leerde je vervolgens ook niet omdat je per jaar 4 of 5 kansen had.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:19 schreef RayMania het volgende:
Mijn laatste vier jaren waren echt crisis, zoveel werk, zoveel te leren. Ben gewoon blij dat ik dat nooit meer hoef.
Je hebt alleen iets minder vrije tijd, maar dat is denk ik ook het enige echte nadeel t.o.v studerenquote:Op maandag 9 juni 2008 13:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is ook zwaar relaxed dat je 's avonds en in het weekend nooit omkijken hebt naar school. Dat vond ik echt een verademing. Je gaat 17:00 naar huis met werken (bijvoorbeeld) en je hebt helemaal niets aan je hoofd. Geen deadlines, de leuke dingen hoef je niet uit te stellen, etc.
Ik zie wel, weet niet hoeveel ik online kan zijn.quote:
Neuh, geen foute keuze. Het laatste jaar was een stage van negen maanden van 09:00 tot 17:00, in het derde jaar een half jaar stage, ook zolang. Dat hakt er behoorlijk in. De eerste twee jaren gewoon normale lesuren zoals iedereen denk ik, maar de leerstof was heel veel. Dus in vakanties of weekenden moest er echt gestampd worden.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Verkeerde studie gekozen dan. Ik had 2 halve dagen les, 2 dagen projectdag (gebeurde ook niets op) en dan een paar tentamens. Die leerde je vervolgens ook niet omdat je per jaar 4 of 5 kansen had.
Tegenwoordig is het allemaal veranderd, nog maar 2 kansen per jaar en vanaf volgend jaar gaan ze meer lessen invoeren. Gelukkig heb ik net het theoretische gedeelte achter de rug, heb nog het luizenleventje mee mogen maken.
Je vrije tijd in de avonden en weekenden is 100%. Met school is dat niet altijd zo.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt alleen iets minder vrije tijd, maar dat is denk ik ook het enige echte nadeel t.o.v studeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |