quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:06 schreef Stienn het volgende:
Het zou toch een stunt zijn als het nederlands elftal zo tegen Italië zal beginnen http://www.dumpert.nl/med(...)haka_all_blacks.html
Bijna alle sporten zijn relaxed.quote:
quote:
Curling?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:13 schreef Stienn het volgende:
[..]
Nee man, dat sjoelen op het ijs is niet relaxed.. hoe heet die sport toch ook al weer?
Curling, maar dat valt bij mij niet onder sport.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:13 schreef Stienn het volgende:
[..]
Nee man, dat sjoelen op het ijs is niet relaxed.. hoe heet die sport toch ook al weer?
Hehe moet er wel omlachequote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:15 schreef Breach het volgende:
OMG, dat niveau van die muziek op Nederland 1![]()
![]()
of hoefijzerwerpenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:15 schreef Stienn het volgende:
inderdaad Curlingwelke imbeciel heeft dat bedacht zeg...
Homoquote:
Waren ze ook. Maar dat boeit nietquote:
Hij is net even half langsgekomen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:26 schreef Stienn het volgende:
Hoop dat er vanavond meer te zien is!
Wel bagger van de NOS dat ze de opening niet lieten zien..!
Dat is al helemaal niksquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:31 schreef Stienn het volgende:
Volgens mij kun je het beste gewoon de tv aanzetten en als geluid de radioWeet alleen niet of dat synchroon loopt.
Dat is echt te veel van het goede hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:31 schreef Stienn het volgende:
Volgens mij kun je het beste gewoon de tv aanzetten en als geluid de radioWeet alleen niet of dat synchroon loopt.
Een verslaggever van de radio moet alles zo brengen dat alles gevisualiseerd kan worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:33 schreef Stienn het volgende:
Niet? ik heb het nooit geprobeerd... klonk wel goed dacht ik zelf zo
Ja, maar dan weet je in ieder geval wel wat er gebeurt als je bier aan het halen bentquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een verslaggever van de radio moet alles zo brengen dat alles gevisualiseerd kan worden.
Dus elke beweging wordt voorzien van commentaar.
En met een schot 15 meter over doen ze nog alsof er net geen goal valt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een verslaggever van de radio moet alles zo brengen dat alles gevisualiseerd kan worden.
Dus elke beweging wordt voorzien van commentaar.
Ik vraag het mijn vrouw vriendelijkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:35 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet je in ieder geval wel wat er gebeurt als je bier aan het halen bent
Dan zet je even het geluid op de tv harderquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:35 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet je in ieder geval wel wat er gebeurt als je bier aan het halen bent
WAT GEBEURT ER ALLEMAAL?! ZEG EVEN SNELL KOM O-HOP!!quote:
Ik ook, John Motson geeft altijd erg goed commentaar. Ook altijd leuke samenwerking tussen de twee commentatoren. Worden eigenlijk alle wedstrijden live op BBC uitgezonden ?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb heel de wedstrijd op de BBC gekeken. NL's commentaar is vaak zo
Neehee, bier halen natuurlijk!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
WAT GEBEURT ER ALLEMAAL?! ZEG EVEN SNELL KOM O-HOP!!
jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ook, John Motson geeft altijd erg goed commentaar. Ook altijd leuke samenwerking tussen de twee commentatoren. Worden eigenlijk alle wedstrijden live op BBC uitgezonden ?
Je zei bier... Ik ben weg, bier drinkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |