Een beetje fan koopt uit principe geen pizza (maar wél een abbonement op De Telegraaf)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:37 schreef borisz het volgende:
boodschappen zijn al in huis
Bier check
Pizza check
Televaagquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:39 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Een beetje fan koopt uit principe geen pizza (maar wél een abbonement op De Telegraaf)
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:37 schreef borisz het volgende:
boodschappen zijn al in huis
Bier check
Pizza check
Ik ga alleen frituren bij wedstrijden van Oranje.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:35 schreef blackEyEz321 het volgende:
[X] HD-tv
[X] HD decoder
[X] Bier
[X] Friteuse
[X] Bierworstjes
[X] Bitterballen
[X] Telefoon uit
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:28 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
1 dennis bier!
Insert 2girls1cupl!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zullen we vandaag proberen een hoger niveau te halen nu Ananas gebant is?
2 girls zijn meestal wel te pruimen, maar die cup mogen ze voortaan weglaten.quote:
quote:
Salsa snack, wel beetje op de hoogte blijven.quote:
Ow die ken ik nog niet, laat eens zienquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Salsa snack, wel beetje op de hoogte blijven.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow die ken ik nog niet, laat eens zien
Ik weet niet of ik dat wil zien. Als je veel pepers eet, raak je vast aan de diarree.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow die ken ik nog niet, laat eens zien
Spetterpoep filmpjesquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wil zien. Als je veel pepers eet, raak je vast aan de diarree.
Herkenbaar. Welke school geeft er dan ook geen vakantie tijdens een EK?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:33 schreef Breach het volgende:
Jeeeuj, Breach moet maandag zijn scriptie inleveren en is nu pas op 75%.. En wat doen we dan... juist, computeren..
Damn, wat haat ik mezelf. Maar die motivatie is zoooo ver te zoeken
Waarom plannen ze het EK niet in de zomervakantie?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Herkenbaar. Welke school geeft er dan ook geen vakantie tijdens een EK?
Oeh, herkenbaar. Gelukkig is dat voorbijquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:33 schreef Breach het volgende:
Jeeeuj, Breach moet maandag zijn scriptie inleveren en is nu pas op 75%.. En wat doen we dan... juist, computeren..
Damn, wat haat ik mezelf. Maar die motivatie is zoooo ver te zoeken
Waarom idd?!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waarom plannen ze het EK niet in de zomervakantie?
Nah ja dat EK is niet'het grootste probleem. Maar vanavond dan wordt de kroeg weer opgezocht (wat concreet betekent dat je niks doet) en morgen zal de status van Breach niet al te fris en fruitig zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Herkenbaar. Welke school geeft er dan ook geen vakantie tijdens een EK?
Vorig jaar was ik nog op de heenweg naar m'n stage allerlei dingen in de trein aan het uitwerken. Hoezo alles op het laatste momentquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja dat EK is niet'het grootste probleem. Maar vanavond dan wordt de kroeg weer opgezocht (wat concreet betekent dat je niks doet) en morgen zal de status van Breach niet al te fris en fruitig zijnIk zie wel wat er gebeurd, zal wel weer zoals altijd een nachtje doorbikkelen worden.
Ja, het schandalige is dat ik er al weken tijd voor heb. En op mn stage denk ik dan van 'aaah, doe ik thuis wel' (dat verklaard tevens ook mijn toegenome aantal posts van de laatste weken). En wanneer ik dan eenmaal thuis ben is er altijd wel weer iets wat voorrang krijgt. Met dit als triest resultaat.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik nog op de heenweg naar m'n stage allerlei dingen in de trein aan het uitwerken. Hoezo alles op het laatste moment.
Precies.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, maar dat is pas de opening. Ik wil voetbal zien!
Ooijer en Kuijt als invallers zekerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:00 schreef Breach het volgende:
Gaat trouwens lekker bij Oranje, Robben en Melchiot niet tegen Italie..
Kuijt op links dat is zelfs Van Basten te gortig denk ik. En voor Melchiot mag ie van mij Bouhlarouz gebruikenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ooijer en Kuijt als invallers zeker
Ibi dan maarquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Kuijt op links dat is zelfs Van Basten te gortig denk ik. En voor Melchiot mag ie van mij Bouhlarouz gebruiken
Laat VdV maar lekker om Van Nistelrooij heen zwervenquote:
Het Nederlands elftal kan niet eens het eerste couplet van het Wilhelmus onthouden, laat staan een dans instuderenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:06 schreef Stienn het volgende:
Het zou toch een stunt zijn als het nederlands elftal zo tegen Italië zal beginnen http://www.dumpert.nl/med(...)haka_all_blacks.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |