Ik het EK ava topic staat al een tijdje een avatar die je heb gerequest te wachtenquote:
dan moet je de streams van de nos pakken , daar mag je, altans dat was vanmiddag zo kiezen,of tv commentaar of radio 1, nu worden de wedstrijden van nederland door radio een (LDL)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:31 schreef Stienn het volgende:
Volgens mij kun je het beste gewoon de tv aanzetten en als geluid de radioWeet alleen niet of dat synchroon loopt.
Lijkt me wel he!quote:Op zondag 8 juni 2008 11:17 schreef EnGCatjuh het volgende:Goedemorgen!
Sjimz als politieman al klaar voor Duitsland - Polen?
Ik heb gewoon punten toegekend gekregenquote:Op zondag 8 juni 2008 11:23 schreef ASroma het volgende:
iemand anders nog telesport ek poule? heb nog steeds geen punten toegekend gekregen....
Hup, je nest in !quote:Op zondag 8 juni 2008 11:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat is er? Anderhalf uur terugfietsen vanuit Almelo sloopt je hoor.
Normaal 15 minuten
Kutstad, klopt.quote:
Zet een pot koffie en je kan weer even vooruitquote:Op zondag 8 juni 2008 11:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kutstad, klopt.
En ik duik mijn bed niet meer in, ben gekke henkie niet. Moet zo eerst de wedstrijden van gister gaan kijken, heb ik moeten missen.
Omdat je sliep ?quote:Op zondag 8 juni 2008 11:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kutstad, klopt.
En ik duik mijn bed niet meer in, ben gekke henkie niet. Moet zo eerst de wedstrijden van gister gaan kijken, heb ik moeten missen.
Potverdikkeme, weer 1 kopjequote:Op zondag 8 juni 2008 11:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Zet een pot koffie en je kan weer even vooruit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |