Beetje jammer dat je niet eens een examen mág doen zonder die practicaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen Catjuh. Hers zijn er ieder jaar, een EK maar 1x in de 4 jaar. Makkelijke keuze lijkt me zo.
Hevige diarree is toch wel een goed excuus?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je niet eens een examen mág doen zonder die practica
Pitty no.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hevige diarree is toch wel een goed excuus?
Ik ben bang dat het niet zo makkelijk gaat. Ze zijn daar echt onwijs streng inquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Laxeerpillen + huisartsbezoek = doktersbriefje?
Darminfectie faken?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet zo makkelijk gaat. Ze zijn daar echt onwijs streng in
Thank god dat ik op mijn houding ben afgekeurd voor het VWO en nu actief ben in hemel (HBOquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet zo makkelijk gaat. Ze zijn daar echt onwijs streng in
Voor een fucking wedstrijd als Oostenrijk-Polenquote:
Verdien je iig meer dan ik later, met mijn WO Biologiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Thank god dat ik op mijn houding ben afgekeurd voor het VWO en nu actief ben in hemel (HBO).
Hoezo, waarom zou je de volgende dag weer komen dan? Toch een excuus om het hele EK thuis te zitten?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voor een fucking wedstrijd als Oostenrijk-Polen
En dan de volgende dag weer vrolijk verschijnen.
Mijn docenten zijn geen Helmonders
Het gaat niet om geld, de juiste route uitstippelen om zolang mogelijk te kunnen studeren en niet te lang te hoeven werken is belangrijker.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Verdien je iig meer dan ik later, met mijn WO Biologie
Op houding afgekeurd?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Thank god dat ik op mijn houding ben afgekeurd voor het VWO en nu actief ben in hemel (HBO).
Je snapt dat je geen examen mag doen bij een x aantal keer afwezig (en helemaal bij practica)?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoezo, waarom zou je de volgende dag weer komen dan? Toch een excuus om het hele EK thuis te zitten?
Ja, gemiddeldes waren voldoende en hoger dan klasgenoten die wel naar VWO mochten. Achteraf geen probleem, luiheid had me waarschijnlijk opgebroken op de uni.quote:
Als je leuk werk kan krijgen is er niks mis met werken... Daarom doe ik ook biologiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het gaat niet om geld, de juiste route uitstippelen om zolang mogelijk te kunnen studeren en niet te lang te hoeven werken is belangrijker.
Dan kan je wel langer studerenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, gemiddeldes waren voldoende en hoger dan klasgenoten die wel naar VWO mochten. Achteraf geen probleem, luiheid had me waarschijnlijk opgebroken op de uni.
Ieder zijn ding, ik zie wel waar ik in ga rollen. Heb je ook een beetje geluk bij nodig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je leuk werk kan krijgen is er niks mis met werken... Daarom doe ik ook biologie
Geluk zeker weten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, ik zie wel waar ik in ga rollen. Heb je ook een beetje geluk bij nodig.
Nou, gooi de ballen er maar in danquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef Frituurkoning het volgende:
Net 3de geworden met een badmintontoernooi
Zelfs een prijs
Laat me raden, je hebt een derdeplaatsprijs gewonnen?!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef Frituurkoning het volgende:
Net 3de geworden met een badmintontoernooi
Zelfs een prijs
Zondag pas weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |