In Zwitserland is er geen alcohol te krijgen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:50 schreef M0NTANA het volgende:
Over tien minuten gaan we, kijken of we al het alcohol de Zwitserse grens over krijgen.
Ik loop maar te dollen joh. Maar ben er weleens geweest ja. Heb verder ook een klasgenoot gehad op de middelbare school die naar mijn woonplaats was verhuist omdat ie op de Jan van Brabant school ofzo iemand met een passer gestoken hadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Altijd weer Helmond erbij halen_!
Ooit in Helmond geweest?
Ga je ook teletoeteren?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:50 schreef M0NTANA het volgende:
Over tien minuten gaan we, kijken of we al het alcohol de Zwitserse grens over krijgen.
Weetik. Maar er zijn er ook genoeg die het wel allemaal menen en dan in Urk enzo wonenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik loop maar te dollen joh. Maar ben er weleens geweest ja. Heb verder ook een klasgenoot gehad op de middelbare school die naar mijn woonplaats was verhuist omdat ie op de Jan van Brabant school ofzo iemand met een passer gestoken hadSindsdien is mijn beeld van Helmond niet best
Maar ik zal er wel mee ophouden, jij bent cool en je komt nog wel uit Helmond
Bwaha, ik snapte hem eerst ook nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:29 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Ik ben ontmaskerd door sjimz en Breach![]()
Dat ik de 112 hint niet snapte![]()
![]()
Ik snap hem nog steeds niet!!quote:
Mên dat klinkt goed!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:27 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
EINZ EINZ POLIZEIZ
Paaskonijn speciaal voor jou mag je komende zaterdag naar de Expert in breukelen daar kan je korten schieten. er staan 3 wasmachines buiten en dan moet je de bal er in schieten en krijg je korting.
Ik heb SE week tijdens het EKquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:28 schreef Blawh het volgende:
Ik moet goddamn de 1e dag missen, verder hoop ik geen wedstrijd te missen.
Door voor het saucijzenbroodje.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik snap hem nog steeds niet!!
Oh wact brandweerman
ik heb al een pijs. en ik hoef geen rick astley zooiquote:
Wat voor pijs heb je dan?quote:
zo'n pijs wat je op je brood kan doen.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
zo'n pijs wat je op je brood kan doen.
Ik heb tentamens tijdens het EKquote:
Ik heb ook meer dan genoeg te doen hoor tijdens het EK. Tentamens, deadlines voor assignments, etc... Met een beetje planning hoeft het EK daar niet onder te lijden hoop ik.quote:
Idem.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb ook meer dan genoeg te doen hoor tijdens het EK. Tentamens, deadlines voor assignments, etc... Met een beetje planning hoeft het EK daar niet onder te lijden hoop ik.
Prioriteiten stellen Catjuh. Hers zijn er ieder jaar, een EK maar 1x in de 4 jaar. Makkelijke keuze lijkt me zo.quote:
Beetje jammer dat je niet eens een examen mág doen zonder die practicaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen Catjuh. Hers zijn er ieder jaar, een EK maar 1x in de 4 jaar. Makkelijke keuze lijkt me zo.
Hevige diarree is toch wel een goed excuus?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je niet eens een examen mág doen zonder die practica
Pitty no.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hevige diarree is toch wel een goed excuus?
Ik ben bang dat het niet zo makkelijk gaat. Ze zijn daar echt onwijs streng inquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Laxeerpillen + huisartsbezoek = doktersbriefje?
Darminfectie faken?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet zo makkelijk gaat. Ze zijn daar echt onwijs streng in
Thank god dat ik op mijn houding ben afgekeurd voor het VWO en nu actief ben in hemel (HBOquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet zo makkelijk gaat. Ze zijn daar echt onwijs streng in
Voor een fucking wedstrijd als Oostenrijk-Polenquote:
Verdien je iig meer dan ik later, met mijn WO Biologiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Thank god dat ik op mijn houding ben afgekeurd voor het VWO en nu actief ben in hemel (HBO).
Hoezo, waarom zou je de volgende dag weer komen dan? Toch een excuus om het hele EK thuis te zitten?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voor een fucking wedstrijd als Oostenrijk-Polen
En dan de volgende dag weer vrolijk verschijnen.
Mijn docenten zijn geen Helmonders
Het gaat niet om geld, de juiste route uitstippelen om zolang mogelijk te kunnen studeren en niet te lang te hoeven werken is belangrijker.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Verdien je iig meer dan ik later, met mijn WO Biologie
Op houding afgekeurd?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Thank god dat ik op mijn houding ben afgekeurd voor het VWO en nu actief ben in hemel (HBO).
Je snapt dat je geen examen mag doen bij een x aantal keer afwezig (en helemaal bij practica)?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoezo, waarom zou je de volgende dag weer komen dan? Toch een excuus om het hele EK thuis te zitten?
Ja, gemiddeldes waren voldoende en hoger dan klasgenoten die wel naar VWO mochten. Achteraf geen probleem, luiheid had me waarschijnlijk opgebroken op de uni.quote:
Als je leuk werk kan krijgen is er niks mis met werken... Daarom doe ik ook biologiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het gaat niet om geld, de juiste route uitstippelen om zolang mogelijk te kunnen studeren en niet te lang te hoeven werken is belangrijker.
Dan kan je wel langer studerenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, gemiddeldes waren voldoende en hoger dan klasgenoten die wel naar VWO mochten. Achteraf geen probleem, luiheid had me waarschijnlijk opgebroken op de uni.
Ieder zijn ding, ik zie wel waar ik in ga rollen. Heb je ook een beetje geluk bij nodig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je leuk werk kan krijgen is er niks mis met werken... Daarom doe ik ook biologie
Geluk zeker weten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, ik zie wel waar ik in ga rollen. Heb je ook een beetje geluk bij nodig.
Nou, gooi de ballen er maar in danquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef Frituurkoning het volgende:
Net 3de geworden met een badmintontoernooi
Zelfs een prijs
Laat me raden, je hebt een derdeplaatsprijs gewonnen?!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef Frituurkoning het volgende:
Net 3de geworden met een badmintontoernooi
Zelfs een prijs
Zondag pas weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |