Schij uit ! Terecht verloren.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
De wedstrijd moet gewoon worden overgespeeld
Dat weet ik ook wel. Maar het voelt zo onverdiend na die poulefasequote:
.
Helaas wel ja, wat moet ik nu nu doen vanavondquote:Op maandag 23 juni 2008 12:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Goedemiddag!
We hebben voor het eerst in dagen rust op het EK
die clumsy clown is ook een trut.quote:
quote:
Ze zei dat ik kloonde terwijl dat helemaal niet waar was. Ze zegt ook niks over wie mijn kloon is enzoquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:10 schreef yvonne het volgende:
De_Ananas' ban is tot nader order verlengd
Ah joh beetje je gal spuien hier voor de lolquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:42 schreef sjimz het volgende:
Vanavond eindelijk weer een wedstrijd
En als jullie wat te zeiken hebben op de admins moeten jullie dat maar lekker in KLB of in FB doen.
Beetje ondergesneeuwd kindje op dit moment, inderdaad. Na het EK trap ik de motor weer aan!quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:59 schreef borisz het volgende:
Tijd om dat andere forum van Blight weer leven in te blazen, MLN is echt bijna dood.![]()
25 juni 1988.Finale EK88-> Nederland - Sovjet Unie.
Dit is het enige topic in EK waar dat niet hoeftquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:43 schreef kraaksandaal het volgende:
Uhh... wel ontopic blijven graag.
zelfs tong heeft er in dagen geen topic geopend, dan gaat het toch wel snel bergafwaardsquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Beetje ondergesneeuwd kindje op dit moment, inderdaad. Na het EK trap ik de motor weer aan!
Ik heb er ook maar even in gepost danquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:54 schreef borisz het volgende:
[..]
zelfs tong heeft er in dagen geen topic geopend, dan gaat het toch wel snel bergafwaards.
Geen idee. Ik heb nog nooit een Warcraft game aangeraakt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:41 schreef De_Ananas het volgende:
Blight? Jij bent toch van dat undead spul uit warcraft 3?
pwnquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:56 schreef Blight het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb nog nooit een Warcraft game aangeraakt.
Het was dan ook een slecht mopjequote:Op woensdag 25 juni 2008 09:56 schreef Blight het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb nog nooit een Warcraft game aangeraakt.
Algemeen bekend dat jij Frituurkoning bent?quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[..]
Ze zei dat ik kloonde terwijl dat helemaal niet waar was. Ze zegt ook niks over wie mijn kloon is enzo!
Schijt wijf
Daar had ik van Remlof al een week voor gekregen maar daarna kreeg ik dus nog 8 dagen van Yvonne zonder redenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat jij Frituurkoning bent?
Link?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:15 schreef JortK het volgende:
De_Ananas hoog tijd dat jij eens het kloonscan topic doorleest
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Morgen een herkansing Frans een laatste dag op mn afstudeerbedrijf en dan vakantie![]()
Nouja ik moet nog wel boeken inleveren en punten ophalen maar dat tel ik als vakantiequote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:33 schreef De_Ananas het volgende:
sjimz, zal ik eens een keer bitterballen voor je maken?
Woont Blight in Mokum dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Blight woont toch ook in de buurt? Mag ik ook komen
In Noord-Holland toch?quote:
Dat is inmiddels minstens twee jaar terug.quote:
Woont gij nu in het mooie zuiden?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:45 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat is inmiddels minstens twee jaar terug..
Zuid-Holland.quote:
Verstand komt met de jaren hè.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij gaat langzaam steeds zuidelijker wonen
In tegenstelling tot jou wel ja.quote:
Ik wilde mijn opleiding ook afmaken maar ik had geen kogels meerquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:09 schreef Blight het volgende:
Hey, sjimz, heyhey. Hey, sjims, hey. Deze heb je vast nog nooit gehoord: ik wilde vroeger ook agent worden, maar ik besloot mijn opleiding wel af te maken!!
!
!
Je moest wel lachenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:15 schreef Blight het volgende:
Stomme jutengrappen.
En je wordt nog steeds na 17:00 vastgehouden?quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:19 schreef Blight het volgende:
Eigenlijk niet, maar dat komt meer door het feit dat ik hier al vanaf 09.00 vanmorgen uit het raam zit te staren naar hoe mooi het weer is.
Oh, dat had ik nou nog nooit gemerkt!quote:
Waar heb je haar ontmoet Ray?quote:
Ergens in Zuid-Holland. Op kantoor.quote:
Toch niet in Zwijndrecht he?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ergens in Zuid-Holland. Op kantoor.
Ome Henk!quote:
Krijg die gifkikkereczeem, gloeiende gloeiende.quote:
Ik denk het niet.quote:
Raaah! Mijn hele verzameling glazen mestkevers naar de...! Nou ben ik het zat! *HIER*!quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Krijg die gifkikkereczeem, gloeiende gloeiende.
Geen papier op de wcquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:20 schreef Breach het volgende:
Op de camping lala lala lalalaaa
Cultuurbarbaar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |