Woont Blight in Mokum dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Blight woont toch ook in de buurt? Mag ik ook komen
In Noord-Holland toch?quote:
Dat is inmiddels minstens twee jaar terug.quote:
Woont gij nu in het mooie zuiden?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:45 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat is inmiddels minstens twee jaar terug..
Zuid-Holland.quote:
Verstand komt met de jaren hè.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij gaat langzaam steeds zuidelijker wonen
In tegenstelling tot jou wel ja.quote:
Ik wilde mijn opleiding ook afmaken maar ik had geen kogels meerquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:09 schreef Blight het volgende:
Hey, sjimz, heyhey. Hey, sjims, hey. Deze heb je vast nog nooit gehoord: ik wilde vroeger ook agent worden, maar ik besloot mijn opleiding wel af te maken!!
!
!
Je moest wel lachenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:15 schreef Blight het volgende:
Stomme jutengrappen.
En je wordt nog steeds na 17:00 vastgehouden?quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:19 schreef Blight het volgende:
Eigenlijk niet, maar dat komt meer door het feit dat ik hier al vanaf 09.00 vanmorgen uit het raam zit te staren naar hoe mooi het weer is.
Oh, dat had ik nou nog nooit gemerkt!quote:
Waar heb je haar ontmoet Ray?quote:
Ergens in Zuid-Holland. Op kantoor.quote:
Toch niet in Zwijndrecht he?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ergens in Zuid-Holland. Op kantoor.
Ome Henk!quote:
Krijg die gifkikkereczeem, gloeiende gloeiende.quote:
Ik denk het niet.quote:
Raaah! Mijn hele verzameling glazen mestkevers naar de...! Nou ben ik het zat! *HIER*!quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Krijg die gifkikkereczeem, gloeiende gloeiende.
Geen papier op de wcquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:20 schreef Breach het volgende:
Op de camping lala lala lalalaaa
Cultuurbarbaar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |