Een stunt, netzoals vandaag weer, en de vorige wedstrijd. Scoren in de laatste minuten. Maar waarschijnlijk scoren ze dan de 4-1.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:09 schreef Houniet het volgende:
Tegen Duitsers... [ afbeelding ] .. Nee dat zie ik niet gebeuren [ afbeelding ].
Dat is wel ziek ja. Al verschillen de cijfers nogal. Hoorde vanochtend 80000 en net 100000. Maar dan nog is dat gewoon fokking veelquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Zolang ze maar winnen vind ik alles goed![]()
Schijnen trouwens nu al 150.000 Nederlanders in Basel te zijn
Zal ook wel wat overdreven zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is wel ziek ja. Al verschillen de cijfers nogal. Hoorde vanochtend 80000 en net 100000. Maar dan nog is dat gewoon fokking veel
Lutser,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Goddamnit
Kom er net achter dat ik 1 boek op school heb laten liggen voor wiskunde waar ik uit moet leren
Die speult vanavond niet!quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:34 schreef wdn het volgende:
Oh en mijn derde zak Oranje Sinas Spekken zijn op
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:34 schreef wdn het volgende:
Oh en mijn derde zak Oranje Sinas Spekken zijn op
Sorry.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit is allemaal jou schuld, dat je het weet!!
en je bent nu nog niet ziek ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:37 schreef wdn het volgende:
Ja hallo heb Oranje spekken zitten knabbelen tijdens de live feed
Dan gaat het hard hoor
Ik teer al de hele dag op 1 broodje gezond van de BBquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:37 schreef wdn het volgende:
Ja hallo heb Oranje spekken zitten knabbelen tijdens de live feed
Dan gaat het hard hoor
Nee ik heb ook gespoed met een 4 liter colaquote:
wtf ja hoe aanvallend gaan we wel niet spelen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nigel speelt wel engelaar speelt niet
Engelaar kan dat niet aan, tegen frankrijk had hij het ook harstikke moeilijkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
wtf ja hoe aanvallend gaan we wel niet spelen?
De neger die speelt, scoort 3 goals. mark my words!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nigel speelt wel engelaar speelt niet
Een wedstrijdje minder spelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Engelaar kan dat niet aan, tegen frankrijk had hij het ook harstikke moeilijk
heitinga ipv engelaar vind ik niet aanvallend hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
wtf ja hoe aanvallend gaan we wel niet spelen?
Die is echt geniaal!quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
heitinga ipv engelaar vind ik niet aanvallend hoor
dat is vermoedelijke opstelling. Maar ik denk dat heitinga er in komt van engelaarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik zie geen heitinga staan?
Ik snap niet dat Engelaar niet speeltquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:47 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
dat is vermoedelijke opstelling. Maar ik denk dat heitinga er in komt van engelaar
Dat is de EK hit van Q-Musicquote:
Oh 4-1 word het dan!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:48 schreef existenz het volgende:
Frankrijk kun je idd qua speelstijl wel vergelijken met Rusland...
Ik tekenquote:
Het is nu toch een helemaal andere dag?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:49 schreef wdn het volgende:
Hij had niet zijn dag tegen Frankrijk Paaskonijn.
quote:
Ik heb 2-1 voorspeldquote:
Bij de buren ook waar ik zo maar eens heen ga.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Bij de buren ook waar ik zo maar eens heen ga.
Mijn buurman gaat met 2 maten in het speelhuisje van zijn kinderen slapen, want dat leek hem het beste als je bent
Moest als je zat bent zijnquote:
Durf de tv uit te zetten hequote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:37 schreef Blight het volgende:
Mijn ogen en oren doen zeer van RTL 4.
Oh eens kijkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:37 schreef Blight het volgende:
Mijn ogen en oren doen zeer van RTL 4.
quote:
Breach was daar toch heen? Wat een medelijde heb ikquote:
Radio 538quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Breach was daar toch heen? Wat een medelijde heb ik
Alsof dat boeit. Maar om op je vraag in te gaan; nee.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:06 schreef Cee het volgende:
Even een serieuze maar misschien ook weer ongepaste of domme vraag, maar vooruitkijkend op de Spelen: kunnen we dan misschien Olympisch kampioen worden?
Die kans bestaat. Die is op voorhand misschien wel groter dan dat we dit toernooi zouden winnen.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:06 schreef Cee het volgende:
Even een serieuze maar misschien ook weer ongepaste of domme vraag, maar vooruitkijkend op de Spelen: kunnen we dan misschien Olympisch kampioen worden?
Da's jammer. Ik grijp iedere strohalm aan om ergens nog een vooruitzicht op een voetbaloverwinningsfeestje uit te kunnen slepen, tja je moet toch wat he.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alsof dat boeit. Maar om op je vraag in te gaan; nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |