quote:Op zondag 8 juni 2008 22:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dank jemaar inderdaad zo werkt het helaas niet.... de klusdagen komen er weer aan. Hoop toch stiekem dat het deze maand gaat lukken. Laatste keer voor onze eerste afspraak bij de gyn. Heb ook de laaste maanden steeds tegen mijn (vermoedelijke) eisprong steeds steken in mijn buik. Daar word ik nogal onzeker van. Je leest van die beangstigende verhalen. Op zich zal ik blij zijn als de gyn een echo maakt, dan weet ik maar hoe het zit, positief danwel negatief.
@Again; lekker om je weer zo positief te horen!! Laten we afspreken dat ze deze ronde allebei uit dit topic vertrekken ok??
ik80quote:Op maandag 9 juni 2008 09:52 schreef ik80 het volgende:
Spannend he poppejans! (Was die implanon fijn?, ik wil na de volgende niet weer de pil slikken, ben niet nauwkeurig genoeg ermee)
Hier aankomende vrijdag mijn nod-dag. Ben toch wel benieuwd. Ik verwacht er niet teveel van. Als het lukt kukt dan is het een precies 1 schot in de roos zaak geweest. En anders gaan we volgende maand voor echie beginnen. Nu hebben we nog een beetje rustig aan gedaan.
quote:Op maandag 9 juni 2008 09:18 schreef Poppejans het volgende:
Wachten op je NOD Koningin. of wat anders?
Ga je lekker??? Vorige keer kwam er ook al zo'n lekker commando uitgeblaft...quote:Op maandag 9 juni 2008 12:08 schreef Vlindur het volgende:
Poppejans, daarom waren er ook eerst 2 lijstjes. 1 met NOD en 1 zonder. Maar het is een rommeltje geworden en de MODjes willen het niet ordenen.
Happy, wil jij het anders doen?
Wat moet daar dan nog meer aan geordend worden dan dit?quote:26 mei Mammamia (07-2007) NOD
31 mei Huuphuup NOD
13 juni Ik80 NOD
30 juni Happyme28 (07-2007) NOD
30 juni Mikoxx NOD
07 juli Vicky (12-2007) NOD
Again (05-2007)
Koningin (01-2008)
Vlindur (01-2008)
Dee-Dee (01-2008) NOD
Beessie-Jen (12-2007) NOD
hellennelleh (07-2007) NOD
Dankje v het toevoegen!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Je staat erbij hoor!En ik hoop dat je snel een NOD hebt!
En het lijstje is alfabetisch nu, mss is dat het?
nou, o.a. dat je niet te dik mag zijn, maar ook niet te dun, niet roken, niet drinken, niet dat eten, niet zus eten, als je op reis gaat, als je bij je werk dit en als je bij je werk dat......en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:10 schreef Angel-Eyez het volgende:
@ Koningin; Weet natuurlijk niet wat er precies in dat boek stond.. maar tuurlijk blijft zwanger worden een wonder... En om diezelfde reden gebeurd het soms ook wanneer je denkt dat het onmogelijk lijkt.
Je bent echt begonnenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:18 schreef Poppejans het volgende:
Wachten op je NOD Koningin. of wat anders?
Op het nippertje of misschien ben je al geweest: succes bij de dokter Vlindur!
Hier is vanmorgen tijdens de allervroegste afspraak die de dokter had, Implanon verwijderd en echt fluitje van een cent! Stond binnen 10 min weer buiten met 1 hechting in arm en een witte pleister.
Direct ook al een ''Zwanger worden'' pil genomen.
Ik hoef trouwens niet in een lijstje hier hoor, niet iedereen hoeft mn NODs te weten en momenteel weet ik die zelf ook niet eens.
Doordat ik zelf helemaal niet ongesteld werd tijdens Implanon kan het nu ook misschien wel zo zijn dat ik al middenin een cyclus zit zei de dokter.
Nog steeds beetje onwerkelijk en echt supergaaf vind ik het dat ik hier nu echt meepost!
Dat is het eerst wat ik hoor. Echt?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:26 schreef DevilsChase het volgende:
@koningin; je mag gewoon brie en feta hoorIs allemaal gepasteuriseerde melk.
Dat ligt eraan....na het weekend kan ik meer zeggenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:28 schreef mikoxx het volgende:
@ koningin: ik weet al wat jij dit weekend op een toastje gaat smeren..... haha!
zolang jullie niets horen is de situatie nog gelijk hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:29 schreef mikoxx het volgende:
Angel, hoe is het nu met jou? Ik hoor niks meer.....
Heeft de HA je niets gezegd over wat je moet doen? Volgende week weer een test ofzo? Of om de zoveel dagen? Kan het niet zo zijn dat er door stress o.i.d. een menstruatie wordt overgeslagen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:35 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
zolang jullie niets horen is de situatie nog gelijk hoor... nog niet ongesteld dus, maar ook nog geen positieve test.
![]()
vandaag dus al 2 weken overtijd, maar toch wel vreemd dat dat vage tweede streepje blijft en niet duidelijker wordt. laat dan helemaal geen streepje zien (zelfs de digitale cb, die zei van de week "niet zwanger" en toch staat er een tweede streepje)![]()
maar goed vanmorgen dus weer getest... en ja voel me nu ook even niet zo happy natuurlijk... heb vandaag in elk geval wel genoeg afleiding.... vertrek vanmiddag met mijn zussen en een nicht naar Eindhoven om naar concert van Guus Meeuwis te gaan, dus ga me daar maar even op focussen
Veel plezier bij Guus!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:07 schreef Koningin het volgende:
Bji mijn miskraam moest ik ook 2 weken wachten voordat je weer mocht testen of ik wel of niet nog zwanger was. Ik had ook een 2e streepje, maar na 2 weken helemaal geen meer. Na die tijd kan de HCG helemaal verdwenen zijn. Dus het kan gewoon zijn dat je cyclus nu wat in de war is enzo.
Ik ga trouwens ook straks naar GUUS in Eindhoven
@Poppejans, Hij onderbreekt het concert om de wedstrijd te kijkenDus we kunnen allemaal in het PSV stadion voetbal kijken, Mijn oranje outfit ligt al klaar. Daarna gaat ie verder met zingen.
Ooh DAT is pas gaaf!!! Met zn alleen kijken in een stadion, wat leuk!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:07 schreef Koningin het volgende:
@Poppejans, Hij onderbreekt het concert om de wedstrijd te kijkenDus we kunnen allemaal in het PSV stadion voetbal kijken, Mijn oranje outfit ligt al klaar. Daarna gaat ie verder met zingen.
hihi ik weet het is offtopic... maar tussen het concert door wordt er ook Oranje gekeken hoor op groot schermquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:56 schreef Poppejans het volgende:
Nou lekker Angel.. wat vreselijk zeg, dat stomme afwachten.
Veel plezier bij het concert!, dat is wel grappige feestmuziek! ''gek'' dat het vanavond is ivm Oranje, ik zit voor de buis in oranje shirt hoor.
Ik heb ineens een puistenaanval op mn kin!
nou stress heb ik niet, maar goed wat ik niet weet kan mijn lichaam misschien wel voelen natuurlijk, de HA zegt inderdaad gewoon blijven testen, vooral vanwege dat vage tweede streepje. dat blijft vreemd namelijk, dat vind de HA dus ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
Heeft de HA je niets gezegd over wat je moet doen? Volgende week weer een test ofzo? Of om de zoveel dagen? Kan het niet zo zijn dat er door stress o.i.d. een menstruatie wordt overgeslagen?
Het was echt harstikke tof!! Ik had nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien, allemaal in het oranje.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:25 schreef Again het volgende:
Hoe was het Koningin?
Wij hebben de wedstrijd IN Bern gekeken, was zoooooooo gaaf!!
Dan heb je inderdaad wat gemist, zie in zwangerschap&geboorte bij 26 januari 2009quote:Op zondag 15 juni 2008 11:14 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik80 gefeliciteerd!!![]()
Lekker snel ook!![]()
Is wachtff eigenlijk al uit de kast, of heb ik iets gemist?
Dat gaat rap!quote:Op maandag 16 juni 2008 13:54 schreef Fruppel het volgende:
Ow das gek, zal er vanavond even naar kijken!
Ben woensdag 8 weken!
ja dat is zo... hoewel ik dan eerst maar weer moet afwachten hoe de cyclus weer gaat lopen... voordat ik de donor weer in kan schakelenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:39 schreef happyme28 het volgende:
Spannend Angel! Maar probeer het te zien als 'Alles of volgende keer beter'Maar ik snap wat je bedoelt. Het is in ieder geval fijn om duidelijkheid te hebben.
Hier plaatsgenomen op het wachtbankje... en ik haaaaaaaaat wachten![]()
ja ik word BAMquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:46 schreef Again het volgende:
Oh volgens mij heb ik een heel verhaal gemist hihi. Angel ben/word je BAM?
Succes meid!
Kan toch perfect.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:48 schreef Poppejans het volgende:
Het ZOU natuurlijk kunnen dat die ongesteldheid er helemaal niet komen gaat, en dat ik over ruim 2 weken positief testen kan, maar die kans is heeeel klein, dan zou het letterlijk van 1x al zijn en dat lijkt me dus echt niet
Ik weet het zelf eigenlijk ook niet haha, maar ZOOO weinig kans(1 kansje): ik werd met Implanon helemaal niet meer ongesteld(ook niet paar druppels ofzo), dus die week dat hij verwijderd is zou in theorie wel precies net in mn vruchtbare periode geweest kunnen zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:47 schreef Koningin het volgende:
Poppejans, tja, moet ik nu zeggen dat de menstruatie moet komen of nou juist niet??hahaha
We zien wel of het bandje gaat helpen. Mijn verlangen is zo groot, het heeft de angst voor de zwangerschap volledig overschaduwdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:55 schreef Poppejans het volgende:
Kersjes, wat leuk!! Heel erg veel succes, echt superleuk!
Zo'n reisbandje (Seabelt) heb ik ook, maar dat is omdat ik heel erg reisziekte heb. Er staat inderdaad ook op dat het kan helpen bij zwangerschapsmisselijkheid.
Zou als het lang zou duren om zwanger te raken misschien wel wat zijn om te gebruiken, maar de komende maanden willen we het gewoon afwachten, ik wacht dus ook geduldig (ahum) af of ik binnen 2 weken ongesteld word, en dan kunnen we officieel de 1e ronde in en er wat gerichter voor gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:32 schreef happyme28 het volgende:
@poppejans, je zou natuurlijk een ovulatietest kunnen proberen want die moet binnenkort posititief zijn als je cyclus direct op gang is gekomen
Ik hoop ook dat het goed komt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:49 schreef Fruppel het volgende:
QUEENYYYYWat gaaaaf! Gefeliciteerd!
snap dat je voorzichtig bent hoor maar ik zeg dat het goed komt![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:02 schreef Koningin het volgende:
Laten we hopen dat het niet door zet happy.
is er geen 'duim-smiley'?
oooooh wat spannend Happy.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef happyme28 het volgende:
[..]
sinds dat ene veegje gisterochtend vroeg is er geen spoor van bloed meer te vinden. ondanks dat ik er vanuit ga dat ik gewoon vandaag of morgen ongi wordt, krijg ik toch weer een beetje hoop
Van de implanon weet ik het niet, maar met een mirena kan je bij wijze van spreken dezelfde avond na het verwijderen zwanger worden. Dus ja, het zou kunnenquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:04 schreef Poppejans het volgende:
Happy wat spannend! Dat je dat kan volhouden om te wachten!! Maar ik snap dat stukje zelfbescherming wel.
Ik duim nog steeds hoor![]()
Ik hoef trouwens toch ook niet te testen mocht ik midden juli nog niet ongesteld zijn, van 1x in dezelfde week dat de Implanon is verwijderd kan ik toch niet zwanger zijn? Dan zitten er toch nog hormonen in je lichaam?
Weet iemand dat?
Sorry, ik ben echt slecht in wachten
Ik voel weinig, ben wat licht in mijn hoofd met plotselinge bewegingen en volgens mij zitten mijn darmen in de weg, want die werken wel erg opvallend vreemd.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:20 schreef Poppejans het volgende:
Happy, heel veel plezier!! En nogmaals, wat spannend!!
Koningin ik vind het echt zoooo geweldig voor je! Voel je je trouwens ''anders'', of heb je nog geen zw symptomen gemerkt?
Gaat Memmel binnenkort niet op vakantie naar Tunesie...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:17 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik voel weinig, ben wat licht in mijn hoofd met plotselinge bewegingen en volgens mij zitten mijn darmen in de weg, want die werken wel erg opvallend vreemd.
Vicky, vakantie is goed voor de bevruchtingIk kan het weten.
Op die van ons komt "Made in Tunesië" te staan
haha! tuurlijk krijg je dat!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:11 schreef Fruppel het volgende:
DCdank je wel voor de felicitatie! Hoop dat ik net zo'n mooie buik ga krijgen als jij!
Zelfde met de implanon, je bent gelijk weer vruchtbaar als je die laat verwijderen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:51 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Van de implanon weet ik het niet, maar met een mirena kan je bij wijze van spreken dezelfde avond na het verwijderen zwanger worden. Dus ja, het zou kunnen
Je krijgt dan wel bij de verloskundige een aantekening dat je nog hormonen van aticonceptie in je lichaam zou kunnen hebben gehad ten tijde van conceptie, maar daar doen ze verder niets mee.
(Wij waren gestopt met de pil, 1 ronde gewacht en toen was het meteen raak. Kreeg wel een aantekening "pil". Whatever)
Ik ben nu omgebouwd als het goed is.. edit: ja nu ben ik een vrouwtje zie ik haha, goed dat je het even zei!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:35 schreef Kersjes het volgende:
Poppejans, ik zou haast een beetje voor je hopen dat je voor die tijd nog niet zwanger raakt. Op Cuba zijn en geen Cuba Libre kunnen drinken of sigaren kunnen roken zou zonde zijn![]()
Voor je naam staat trouwens een mannetje, maar je bent toch wel een vrouwtje mag ik hopen?
Ik was 8 weken zwanger op onze huwelijksreis. We hebben 3 weken door America getrokken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:41 schreef Poppejans het volgende:
Wat me wel erg jammer lijkt is dat ik zwanger zou zijn ten tijde van de reis en ik me kotsmisselijk voel, maarja dat heb ik er dan wel weer graag voor over hoor.
Dat is echt wel ontzettend balen zeg!quote:Op zondag 29 juni 2008 10:00 schreef lily het volgende:
[..]
Ik was 8 weken zwanger op onze huwelijksreis. We hebben 3 weken door America getrokken.
Ik voelde me voortdurend doodmoe en stortte iedere avond al om 19 uur in. Dat was niet leukNiet voor mij maar ook niet voor mijn echtgenoot natuurlijk.
en dat in zo'n reis![]()
SUPERbedankt voor deze tip!! Daar was ik me al druk over aan het maken, of je eigenlijk dan wel pillen mag slikken en uberhaupt krijgt voorgeschreven.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:34 schreef k_i_m het volgende:
Poppejans, ik ben meer dan de helft van de zwangerschap kotsmisselijk geweest. Na twee weken was ik een wandelend lijk (kon niks meer binnenhouden) en toen heb ik van de dokter pillen gekregen tegen de misselijkheid. Ik was binnen een dag al een ander mens. Dus mocht het zover komen, ga gelijk die pillen halen voor de zekerheid. Dan ben je waarschijnlijk alleen nog maar doodmoe, maar niet meer misselijk.
En voor degenen die zelfs geen pillen kunnen slikken zonder over hun nek te gaan zijn er ook zetpillen van verkrijgbaarquote:Op zondag 29 juni 2008 11:49 schreef k_i_m het volgende:
Ze heten Emesafene, en worden volgens mij ook tegen wagenziekte gebruikt. (en voor mensen die een chemokuur hebben gehad. )
Zoeken naar kwaaltjes heb ik ook gedaan, maar de moed op gegeven. Elk kwaaltje wat je kan verzinnen kan wel eens voorkomen bij een zwangerschap, dus daar werd ik helemaal gek van.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:14 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben echt stierlijk vervelend geloof ik , zit op sites te zoeken naar herkenbaarheid van mn kwaaltjes (die ik mezelf echt niet aanpraat)![]()
Volgende week maandag is het 4 weken geleden dat de implanon eruit is gehaald, en mocht ik dan nog niet ongesteld zijn dan ga ik dat weekend maar effe een testje ertegen aan gooien, de kans is natuurlijk nihil dat ik zwanger ben want dan zou ik die allereerste week per toeval in de juiste week hebben gezeten van mijn cyclus en echt van 1x zwanger zijn geworden,dan zou ik zelfs de dag nog weten wanneer dat wasquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:03 schreef owlet het volgende:
Jammer Kersjes!
Poppejans, hoe doe je het eigenlijk met het bepalen van een eventuele NOD en/of testen? Wacht je tot je een keer ongesteld wordt en neem je dat als datum?
Bedankt v je antwoord! Hopelijk gaat dat bij mij ook zo netjes worden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:34 schreef Fruppel het volgende:
Mijn cyclus is meteen heel erg regelmatig geweest, direct 25 dagen. Pas de afgelopen 2 maanden voor mijn zwangerschap was het wat rommeliger.
Wat vervelend dat je lijf zo van slag lijkt te zijn! Hopelijk word het snel anders.
Niet Ongi Dagquote:
whaha..quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:30 schreef ymme het volgende:
Nou ja zeg. Word ik verwelkomt, willen ze me ook weer meteen weg hebben![]()
Naja, begin a.s. maandag met foliumzuur, snel even nieuwe keuken voor in huis uitzoeken, en de laatste dingen regelen, voor onze nieuwe inrichting/verbouwing. En dan gaan we d'r voor.
En he, mocht het snel gebeuren, zwangere vrouwen mogen niet meehelpen met klussen, heb ik vandaag besloten
Ja, wel redelijk doorgezet, maar het is niet meer zo als de eerste maanden na het stoppen met de pil. Kan ook zijn dat dat toen gewoon ontpillen is geweest, want voor ik aan de pil begon kon ik ook toe met mini's zeg maar.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:37 schreef mefke79 het volgende:
Happyme, is het nog goed doorgezet? Of druppelt het maar een beetje aan? Lastig hoor...
Min of meer bewust, ik ben 'pas' 5 jaar geleden de ware tegen gekomen en we hebben eerst van elkaar genoten, samenwonen, huisje gekocht, getrouwd en sinds een jaar geleden dus actief met onze kinderwens. Overigens hebben we het eerste half jaar totaal niet gekeken naar eisprong, cyclus en dat soort zaken en na een half jaar kwamen we er dus ook achter dat we ongeveer een week te vroeg aan het klussen waren (overigens natuurlijk ook wel in de goeie periode maar dat was meer toevallig dan).quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:18 schreef Vlindur het volgende:
Happy, bewust voor gekozen? of kwam het er gewoon niet eerder van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |