abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:51:34 #276
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59863569
Ymme, spannend he?
Vast veel succes toegewenst!
En dat vele eieren eten is idd een fabeltje, je zal er echt niet sneller zwanger door raken
.... met gevoel voor drama....
pi_59863817
Hihi, dat dacht ik al wel.
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:08:32 #278
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59863933
Ymme heel veel succes!

Poppejan, ik was 3 weken na het verwijderen van mijn Implanon ongesteld geworden, hoop voor je dat jij ook snel ongesteld word zodat je cyclus weer op gang gekomen is!
Zou wel heel cool zijn trouwens als je wel zwanger blijkt te zijn!

Again, hoe is het met jou?
pi_59864366
Ymme, heel veel succes ermee.
Je moet vooral plezier er in hebben!!!
pi_59864560
Fruppel, hoe was jouw cyclus na die eerste keer ongesteld? Was die regelmatig of erg lang van slag?
Ik lees net je beichtje in het zwangerschapstopic, wat fijn dat alles zo goed gaat!! Heerlijk!

Mijn lichaam is echt helemaal van slag, de droge ogen zijn gelukkig weer over, wel nog het af en toe wazige zien is er nog, en ben nu een paar dagen aan de diarree, ik voel ook echt mn darmen rommelen.
Voel wel sinds gisteren steeds een steekje linksonder bij mn onderbuik.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:34:52 #281
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59864641
Mijn cyclus is meteen heel erg regelmatig geweest, direct 25 dagen. Pas de afgelopen 2 maanden voor mijn zwangerschap was het wat rommeliger.
Wat vervelend dat je lijf zo van slag lijkt te zijn! Hopelijk word het snel anders.
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:43:33 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59864881
Die eieren zouden invloed hebben op potentie, maar niet op zwanger worden idd.
Spannend hoor! Leuk!
pi_59865329
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:34 schreef Fruppel het volgende:
Mijn cyclus is meteen heel erg regelmatig geweest, direct 25 dagen. Pas de afgelopen 2 maanden voor mijn zwangerschap was het wat rommeliger.
Wat vervelend dat je lijf zo van slag lijkt te zijn! Hopelijk word het snel anders.
Bedankt v je antwoord! Hopelijk gaat dat bij mij ook zo netjes worden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_59867542

Welkom Ymme, ik hoopdat je weer snel hier weg mag

Hier nog niets te melden. Volgens mij is mijn NOD dinsdag, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Nou ja we zien het wel. Heb weer allemaal van die vage klachten maar dat is elke maand zo...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_59867801
Nou ja zeg. Word ik verwelkomt, willen ze me ook weer meteen weg hebben

Naja, begin a.s. maandag met foliumzuur, snel even nieuwe keuken voor in huis uitzoeken, en de laatste dingen regelen, voor onze nieuwe inrichting/verbouwing. En dan gaan we d'r voor.

En he, mocht het snel gebeuren, zwangere vrouwen mogen niet meehelpen met klussen, heb ik vandaag besloten
pi_59867865
Wat betekent de afkorting NOD
pi_59868069
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 15:33 schreef ymme het volgende:
Wat betekent de afkorting NOD
Niet Ongi Dag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_59868080
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 15:30 schreef ymme het volgende:
Nou ja zeg. Word ik verwelkomt, willen ze me ook weer meteen weg hebben

Naja, begin a.s. maandag met foliumzuur, snel even nieuwe keuken voor in huis uitzoeken, en de laatste dingen regelen, voor onze nieuwe inrichting/verbouwing. En dan gaan we d'r voor.

En he, mocht het snel gebeuren, zwangere vrouwen mogen niet meehelpen met klussen, heb ik vandaag besloten
whaha..
ik stond op 5 meter hoogte op een ladder te klussen terwijl ik zwanger was
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_59869382
Nee dat kan niet. Dat moeten mannen doen
Ik heb wel m'n eigen project, onze slaapkamer, deze hoeft alleen geschildert te worden.
Verder nieuwe keuken, nieuw plafon, muren aansmeren, nieuwe meubels.
En later nog een keer nieuwe badkamer.

En dit alles graag voordat er uitbreiding komt
Wordt wel lekker druk hier. 2 honden 2 katten, 2 luidruchtige mensen, en dan willen we ook nog kids
pi_59870016
Hier is de toekomstige babykamer al zo goed als klaar. Alleen nog gordijnen, meubels en aankleding
Voorlopig dient het als speelkamer voor Amber.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_59871000
Hallo dames,

Ik ben eergister bij de gynaecoloog geweest.

Ze heeft me helemaal onderzocht en er was niks raars te zien van binnen. Dus daar ligt het niet aan.

We hebben nu de afspraak dat ik weer Provera slik, maar nu 21 dagen ipv 10 en dat ik dan 'droog' wordt. Als ik dan na de tijd weer ongesteld word (doorbraakbloeding) dan moet ik op de 1e, 2e of 3e dag naar het ziekenhuis om bloed te prikken. En op 5 augustus heb ik weer een afspraak met haar. We gaan nu eerst proberen om een normale cyclus te creeren en dan kijken we wel verder. Ze heeft geen idee hoelang het duurt voordat ik zwanger wordt, dus ik zit hier nog wel even!

Ik heb die zelfde avond de 1e pil geslikt en ik ben nu al droog!!!! Wat een opluchting!

Welkom Ymme en het zijn weer spannende dagen voor sommige!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:35:13 #292
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59872737
@Vlinder, op zich goed nieuws toch? En terwijl je bezig bent met je cyclus kun je natuurlijk ook gewoon zwanger worden, dus wie weet! Hopenlijk komt je cyclus snel op orde.

@ymme, welkom hier! En inderdaad, hier hopen we altijd dat de nieuwe snel weer vertrokken zijn succes in ieder geval!

Hier alles ok, gister ineens gigantische buikkrampen en ongi toch nog redelijk op gang gekomen, maar dus wel laat deze cyclus. Nog 2 weken en dan eindelijk naar de gyn. Vond het eerst wel fijn dat het een tijdje duurde voor de afspraak was, maar nu ben ik blij dat het dichterbij komt. Hopenlijk wat duidelijkheid (al reken ik nergens op).
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:37:45 #293
100412 mefke79
komt goed!
pi_59872780
Ymme welkom!
Vlindur, gelukkig het helpt. Hopelijk blijft het bij deze ene tussenkomst en krijg je daarna een mooie cyclus. Even de boel 'rechtzetten' en opnieuw programeren.
Vandaag belde de verloskundige nog even over hoe het gegaan was. En aangezien ik nu echt al vanaf het weekend alleen gewoon slijm verlies mag ik gewoon weer in bad en mogen we ook weer vrijen. En je mag ook meteen weer zwanger worden, al raden ze aan om het niet te doen want "met een menstruatie kun je er weer op vertrouwen dat je lichaam werkt en als je zwanger raakt is het makkelijker om te bepalen hoe lang ". Vooral dat laatste geloof ik, maar goed. Ik voel mijn eisprong, dus ik kan altijd wel melden wanneer die ongeveer was. Al denk ik dat we toch effe wachten hoor, gewoon voor het gevoel. Ik heb even spanning genoeg gehad de laatste maanden, dan kan ik nu net zo goed effe een paar weken wachten.
Happyme, is het nog goed doorgezet? Of druppelt het maar een beetje aan? Lastig hoor...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_59873012
Happy, Balen dat je toch weer ongesteld bent geworden..
Ik hoop dat je bij de gyn wijzer kan worden. Ik had al helemaal in mn hoofd dat ik of onvruchtbaar was of kanker had. Wat een rare kronkels kan een mens toch hebben. Gelukkig dus niks van dat.
De gyn vond ik best wel spannend hoor, al was ik blij dat ik al vrij snel terecht kon. Ben blij dat ik wat dat betreft niet meer in de randstad woon. Daar was de wachttijd vast veel langer geweest.

Mefke, Succes meid. Hoop dat je even een paar weken rust kan nemen en dat het jullie dan lukt om weer zwanger te worden.!

M'n ouders komen zo op visite, die gaan zaterdag weer es op vakantie. Sinds ze 'oud' zijn zijn ze haast altijd weg met de motor. Alleen door de week zijn ze nog thuis omdat ze nog wel werken omdat ze het nog leuk vinden. En de extra centen zijn lekker Nu gaan ze naar Berlijn voor 2 weken en 2 weken terug waren ze een lang weekend ergens anders in Duitsland!

Fijne avond!
pi_59873143
Oh ja, Ymme; Ik ben ook 24. Mn vriend is 29. Die wordt over 14 nachtjes (de 16e) 30.

Tied veur kienders dus
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:59:19 #296
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59873213
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 19:37 schreef mefke79 het volgende:

Happyme, is het nog goed doorgezet? Of druppelt het maar een beetje aan? Lastig hoor...
Ja, wel redelijk doorgezet, maar het is niet meer zo als de eerste maanden na het stoppen met de pil. Kan ook zijn dat dat toen gewoon ontpillen is geweest, want voor ik aan de pil begon kon ik ook toe met mini's zeg maar.

Anyway, hopenlijk zijn de duivels van het weekend weer vertrokken

Ik voel me trouwens best oud met mijn 33 jaar
pi_59876410
Happy, bewust voor gekozen? of kwam het er gewoon niet eerder van?

Mijn schoonzus die nu dus 5 maand zwanger is is ook 35, Dus het valt nog wel mee hoor
pi_59876489
Fijn dat de pillen al zn werking lijken te doen Vlindur, en wie weet raak je wel gewoon snel zwanger!

Wat jammer dat het toch heeft doorgezet Happy..

Vicky, ik heb ook al een kamertje ontruimd enzo
pi_59882386
Hm... Ben ik dan de oudste hier? 37...
  vrijdag 4 juli 2008 @ 09:56:25 #300
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59882603
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:18 schreef Vlindur het volgende:
Happy, bewust voor gekozen? of kwam het er gewoon niet eerder van?
Min of meer bewust, ik ben 'pas' 5 jaar geleden de ware tegen gekomen en we hebben eerst van elkaar genoten, samenwonen, huisje gekocht, getrouwd en sinds een jaar geleden dus actief met onze kinderwens. Overigens hebben we het eerste half jaar totaal niet gekeken naar eisprong, cyclus en dat soort zaken en na een half jaar kwamen we er dus ook achter dat we ongeveer een week te vroeg aan het klussen waren (overigens natuurlijk ook wel in de goeie periode maar dat was meer toevallig dan).

Ik voel me ook helemaal niet 'oud' ofzo hoor, maar als het dan langer duurt, ga je wel beseffen dat je ook geen 10 jaar de tijd meer hebt

@Mammamia, mijn collega is nu met haar 39 zwanger van haar 2e en haar 1e is net 2.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')