Ik weet het zelf eigenlijk ook niet haha, maar ZOOO weinig kans(1 kansje): ik werd met Implanon helemaal niet meer ongesteld(ook niet paar druppels ofzo), dus die week dat hij verwijderd is zou in theorie wel precies net in mn vruchtbare periode geweest kunnen zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:47 schreef Koningin het volgende:
Poppejans, tja, moet ik nu zeggen dat de menstruatie moet komen of nou juist niet??hahaha
We zien wel of het bandje gaat helpen. Mijn verlangen is zo groot, het heeft de angst voor de zwangerschap volledig overschaduwdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:55 schreef Poppejans het volgende:
Kersjes, wat leuk!! Heel erg veel succes, echt superleuk!
Zo'n reisbandje (Seabelt) heb ik ook, maar dat is omdat ik heel erg reisziekte heb. Er staat inderdaad ook op dat het kan helpen bij zwangerschapsmisselijkheid.
Zou als het lang zou duren om zwanger te raken misschien wel wat zijn om te gebruiken, maar de komende maanden willen we het gewoon afwachten, ik wacht dus ook geduldig (ahum) af of ik binnen 2 weken ongesteld word, en dan kunnen we officieel de 1e ronde in en er wat gerichter voor gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:32 schreef happyme28 het volgende:
@poppejans, je zou natuurlijk een ovulatietest kunnen proberen want die moet binnenkort posititief zijn als je cyclus direct op gang is gekomen
Ik hoop ook dat het goed komt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:49 schreef Fruppel het volgende:
QUEENYYYYWat gaaaaf! Gefeliciteerd!
snap dat je voorzichtig bent hoor maar ik zeg dat het goed komt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |