abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2008 @ 00:08:57 #126
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_59476526
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:46 schreef Again het volgende:
Oh volgens mij heb ik een heel verhaal gemist hihi. Angel ben/word je BAM?
Succes meid!
ja ik word BAM

en bedankt meiden

ondertussen even voor Oranje
No more games, no more drama...
  woensdag 18 juni 2008 @ 13:49:48 #127
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_59487161
nou... de onzekerheid is na 18 dagen overtijd te zijn geweest voorbij.... helaas ben ik ongesteld geworden en hoef ik maandag dus niet voor een echo naar de huisarts.

moet zeggen dat het me meevalt hoe ik me voel, dus heb mezelf toch wel met beide benen op de grond weten te houden

met goede moed op naar de volgende ronde dus...
pi_59487471
He nou, wat jammer A-E..! Je klinkt goed. Op naar de volgende maand dan idd maar.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59488154
Oh Angel-Eyez.....jammer.
Je cyclus is dus idd wat in de war denk ik. Nu heb je wel duidelijkheid!
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:57:11 #130
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_59489178
Angel, wat jammer! Maar: wat je zegt, nu heb je wel duidelijkheid!

Even een vraagje: wat is BAM?
pi_59489268
bewust alleenstaande moeder
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:07:22 #132
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59489495
Jammer Angel-Eyez, je blijft toch hopen totdat je bloed ziet , knap dat je er zo lekker nuchter onder bent en zekerheid is altijd prettig. Wel lastig dat je dus blijkbaar zo maar 18 dagen overtijd kan zijn .... hopen dat deze cyclus wel een 'normale' lengte zal hebben.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:53:26 #133
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_59490971
ja inderdaad nu de hoop vestigen op een "normale" cyclus, mijn lichaam was in elk geval goed in de war... hoop niet dat dat nog vaker voor gaat komen

maar ik blijf dus nog even fijn in dit topic rondhangen
pi_59492317
Ah jammer Angel, op naar de volgende ronde! Hopen dat je vanaf nu weer met regelmaat ongesteld wordt.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_59498291
Angel wat jammer.. Maar wel gezellig dat je nog even blijft. Alleen deze ronde nog dan
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:56:54 #136
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59520429
Fruppel!

Gefeliciteeeeeerd meid!!!!!!

Derest ook gefeliciteerd
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
pi_59543559
Hoe zit het met de dames bovenin het lijstje, Mammamia en HuupHuup kom es gauw effe updaten!

Ik heb helaas nog niks te updaten, nog niks wijst op een ongesteldheid
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:11:32 #139
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59550202
DC dank je wel voor de felicitatie! Hoop dat ik net zo'n mooie buik ga krijgen als jij!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 18:08:32 #140
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59555827
Volgens mij was het bij huuphuup meer toevallig dat ze misschien zwanger zou zijn, maar dit was niet zo en nu zou ze volgens mij pas in januari pas weer gaan proberen.

ik80 mag ook uit het lijstje want die had 2 streepjes

Hier verder alles goed, ik wacht nog steeds geduldig.....

fijn weekend allemaal!!!
pi_59556287
Goh, heb even geteld en ik ben alweer 23 dagen aan het bloeden. De ene keer is het meer dan de andere dag, maar vervelend is het wel. 1 juli naar de gynaecoloog.
Ik wacht in spanning..

succes weer voor allen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_59556773
23 dagen, dat is niet normaal hoor! Dat is echt wel heel lang
Jeetje, pas maar op dat je er niet door flauw valt, je voelt je verder wel ok?
pi_59556983
Nee het gaat idd niet goed, ben momenteel snotverkouden.

Ik loop niet leeg ofzo, het is meer dat ik elke dag bloed in het inlegkruisje heb en met afvegen heb ik ook altijd rood. (lang leve de vochtige wc doekjes, dan kan ik het tenminste nog schoon houden.) Het is gewoon vervelend, maar het word normaal.. Ik snap alleen mn lichaam niet. Het moet nu toch wel es normaal worden?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_59627184
Hallo allemaal,

Heb een tijd niets laten horen, maar hier dan een kleine update. En de mensen die ondertussen zwanger zijn geraakt, van harte gefeliciteerd!!!

Vorige week met griep bij de gyn gezeten (dacht ik ga niet de afspraak verzetten, terwijl ik er zo lang op heb moeten wachten ) en het was een heel positief gesprek!

Hij nam eerst onze ingevulde vragenlijsten en de uitslagen van wat vooronderzoekjes door (alles oke) en kwam toen tot een stappenplan:

-bloedprikken voor mij gelijk die dag (25ste dag cycles-om te kijken of er een ovulatie is geweest) en op de 5e dag van mijn volgende cycles (om te kijken hoe het met de eitjes voorraad gesteld is);
-2e zwemmers test voor mijn partner (omdat ze er altijd 2 willen hebben);
-een samenlevingstest (paar dagen voor ovulatie-om te kijken hoe het zaad zich houdt).

Ze gaan dan berekenen hoe groot de kans is op een natuurlijke zwangerschap en kijken wat voor mogelijkheden er zijn om dit proces evt. te versnellen (bijv. iui als de samenl. test niet goed zou zijn).

Verder blijf ik hopen dat ik deze maand eens niet ongesteld wordt!
  maandag 23 juni 2008 @ 17:32:42 #145
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59630407
Dat klinkt inderdaad positief, tenminste concreet wat er gaat gebeuren. Ik heb over een paar weken m'n eerste afspraak (al hoop ik toch stiekem dat deze rond raak is, zodat we niet hoeven ) Hebben ze geen inwendige echo gedaan om te zien of het er goed uitzag vanbinnen zeg maar... ?

Hier nog rustig aan het wachten. Vandaag is dag 29 van de cyclus, dus ik zou in de loop van deze week ongesteld moeten worden. Heb met hubby afgesproken dat ik nog minimaal tot na het weekend wacht met testen om niet weer zo een teleurstelling te hebben als vorige maand. Verder voel ik nog niets dus daar heb ik ook niets aan
pi_59630977
Klinkt goed Mammamia, fijn dat er nu zaken lopen, al hoop ik natuurlijk ontzettend voor je dat je dat allemaal helemaal niet nodig hebt, en zwanger blijkt te zijn binnenkort!

Spannend Happy, en dat je je rustig kan houden, ik zou echt wel zenuwachtig zijn.
Ik duim voor je

Hier nog niks wat wijst op een ongesteldheid
  maandag 23 juni 2008 @ 22:04:28 #147
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_59637389
@ Vlindur: Hoe is het nu met je? 1 juli komt, gelukkig voor jou, wel dichterbij nu...
@ Mamamia: Spannend hoor. Ik wens je alle succes!!! Natuurlijk hopen dat het allemaal nie tnodig is, maar anders is het fijn te weten dat je weer een stapje verder kunt, toch?

Hier komt NOD dichterbij, toch weer spannend. Ik hoop maar niet te veel, vorige x was ik toch te enthousiast, maar natuurlijk is het wel spannend. Ik heb me voorgenomen tot zeker dag 34, 35 te af te wachten.

Poppejans, een ongesteldheid lijkt me toch juist iets wat je NIET wilt?
pi_59638714
mikoxx, voor jou dus ook spannend, ik duim voor je!
Bij mij zit het zo dat ik op mijn eerste ongesteldheid wacht nu na de Implanon verwijdering van 2 weken geleden, dus hoop ik er juist WEL op, zodat ik een beetje mn cyclus kan inschatten.
Het ZOU natuurlijk kunnen dat die ongesteldheid er helemaal niet komen gaat, en dat ik over ruim 2 weken positief testen kan, maar die kans is heeeel klein, dan zou het letterlijk van 1x al zijn en dat lijkt me dus echt niet
pi_59643954
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:48 schreef Poppejans het volgende:

Het ZOU natuurlijk kunnen dat die ongesteldheid er helemaal niet komen gaat, en dat ik over ruim 2 weken positief testen kan, maar die kans is heeeel klein, dan zou het letterlijk van 1x al zijn en dat lijkt me dus echt niet
Kan toch perfect.
Het was bij ons twee keer zo en ik heb hier nog wel mensen voorbij zien komen....
pi_59644086
Het is weer voor iedereen spannend zo te lezen hier.
@Happy, al op dag 29, dat wordt nagelbijten van de spanning. Hopelijk lukt het gewoon en hoef je niet naar je afspraak.
Mikoxx, bijna NOD.....ook benieuwd naar.
Poppejans, tja, moet ik nu zeggen dat de menstruatie moet komen of nou juist niet?? hahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')